Originally posted by Haju69
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by 525TurboIC View PostTakaluukun johtosarjat tarkistettu saranoiden luota?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View Post525 Touring -95
Takaluukku sekä "ikkunaluukku" eivät avaudu kytkimistään. Lienee mikrokytkimet paskana. Eli ikkuna kiinni koko ajan mutta itse iso luukku avautuu avaimella. Saakohan tuota takaikkunaa jotenkin vippas konstilla aikaistua nyt sitten?
Iso OBC sanoo vain PPPP, ei muuta. Jollain ollu samanlaista vikaa? Kannattaako tässä etsiä vikaa kytkennöistä vai hankkia toinen OBC ? Siihen kuitenkin virtaa tulee kun se päälle lähtee.
Muistelisin, että ex e34 m5 toukka joskus teki sen että obc:n näyttöön tuli vaan tuo PPPP näyttämä kun otin akun kaapelin irti, varmaan yritin selvittää mihin virrat häviää.
Eli kannattaa varmaan ottaa akun kenkää irti ja kytkee uusiks vaikka muutaman kerran peräkkäin. Jotenkin näin muistelisin että itsellä meni "vika" ohi. Mahdollisesti virrat päällä ja välillä pois. Jotenkin näin töhöilin ja vika tosiaan poistui samassa hetkessä kun oli tullutkin.
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Comment
-
-
Originally posted by Kal.ju View PostEilen tuli hassusti kärähtäneen komponentin hajut kun lähdin ajelemaan. Pysähdyin sitten ja tarkistin että ei konehuoneessa ole mitään käryävää. Sitten kokeilin puhallinta ja se toimi vaan 4 asennossa. Pari kertaa koko puhaltimen nopeuskaavio edestakas ja rupesi taas toimimaan muillakin nopeuksilla.
Originally posted by -Markus- View PostEli kannattaa varmaan ottaa akun kenkää irti ja kytkee uusiks vaikka muutaman kerran peräkkäin. Jotenkin näin muistelisin että itsellä meni "vika" ohi. Mahdollisesti virrat päällä ja välillä pois. Jotenkin näin töhöilin ja vika tosiaan poistui samassa hetkessä kun oli tullutkin.
Comment
-
-
Originally posted by -Markus- View PostTuo takaluukkuongelma varmaan selvii niitten johtojen korjaamisella melko varmasti.
Muistelisin, että ex e34 m5 toukka joskus teki sen että obc:n näyttöön tuli vaan tuo PPPP näyttämä kun otin akun kaapelin irti, varmaan yritin selvittää mihin virrat häviää.
Eli kannattaa varmaan ottaa akun kenkää irti ja kytkee uusiks vaikka muutaman kerran peräkkäin. Jotenkin näin muistelisin että itsellä meni "vika" ohi. Mahdollisesti virrat päällä ja välillä pois. Jotenkin näin töhöilin ja vika tosiaan poistui samassa hetkessä kun oli tullutkin.Originally posted by Kal.ju View PostMuistaakseni vaatii kellonajan laittamisen OBC:hen jotta PPPP poistuu, tai ainakin niin itsellä on aina poistunut kun akkua irti on käyttänyt.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostOlen kyllä käyttänyt akunkenkää irti jo monesti ja antanut olla ilman virtaa ihan huolella. Kenkä takaisin ja obc:sta näppäillyt kaikkia nappeja ja näppäin yhdistelmiä painellut mutta ei ole muutosta tapahtunut. Kokeilin myös niin että akunkenkä kiinni mutta obc pistoke irti ja takaisin.
Comment
-
-
Originally posted by Kal.ju View PostEilen tuli taas kärynhajut sisään ja nyt toimii puhallin vaan 4. asennossa. Eiköhän se etuvastus ole siellä entinen. :think
Näkee mitä mallia pitäisi hankkia uusi ja jos käy kuten itsellä voi sen vanhan korjata. (oli kalleinta mallia mitä noita on uusi olisi ollut muistaakseni jotain 80€)
Siellä oli hieman muovi sulanut lämmön takia ja "lämpöreleen" niittaus oli noussut ylös kolostaan. Muotoilin kaiken takaisin oikeille pakoilleen pikkasen epoksia ja toimi kuin uusi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostOlen kyllä käyttänyt akunkenkää irti jo monesti ja antanut olla ilman virtaa ihan huolella. Kenkä takaisin ja obc:sta näppäillyt kaikkia nappeja ja näppäin yhdistelmiä painellut mutta ei ole muutosta tapahtunut. Kokeilin myös niin että akunkenkä kiinni mutta obc pistoke irti ja takaisin.
Comment
-
-
Originally posted by Kal.ju View PostEilen tuli taas kärynhajut sisään ja nyt toimii puhallin vaan 4. asennossa. Eiköhän se etuvastus ole siellä entinen. :think
Muistaakseni vaatii kellonajan laittamisen OBC:hen jotta PPPP poistuu, tai ainakin niin itsellä on aina poistunut kun akkua irti on käyttänyt.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by Kal.ju View PostToinen vaihtoehto on että OBC ja mittaristo on eri autosta eikä kommunikoi keskenään oikein. Joskus tuollastakin kuullu väitettävän. :think
Originally posted by pheno View PostViimeksi kun vaihdoin OBC:hen polttimot ja se oli siis irti, niin ihan virrat päälle laittamalla ja hetken odottamalla se PPPP häipyi.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Onko olemassa mitään vippaskonstia avata Touringin takaluukun lasi jos ei sähköinen mekanismi jekkase syystä tai toisesta?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Olen nyt sitä mieltä että tuo OBC on vaan paska. Näpyttelin vaikka mitä yhdistelmiä yms. Ei mitään eloa. Näytössä se PPPP näkyy myös himmeämmin kuin yleensä mikään teksti. Vaihdoin uudet polttimotkin niin ei kirkastunu yhtään.
JOstain metsästettävä varmaan ehjä OBC IVLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
siis miten vitussa tämä oman e34 525i 1991 mallin jäähdytys nyt reistailee, joskus normaalilämmöt, ja joskus alkaa seuraava:
autolla ajaessa hiukan verran alle keskiviivan, kun pysähtyy niin noin 5 min ja on keskellä, ja sit rupeaa lämpenemään oikealle puolelle ja reilusti about vartin sisään. Ajaessa ihan ok, vaikka ajaisi sitä 5 km vauhtia, kun seisoo niin lämmöt nousee, en ymmärrä mikä tossa nyt voisi olla?-Kevin, i wanna double...
-Harry! ...
-I need a double, right now!
"thank you son."
Comment
-
-
Originally posted by Tyramies View Postsiis miten vitussa tämä oman e34 525i 1991 mallin jäähdytys nyt reistailee, joskus normaalilämmöt, ja joskus alkaa seuraava:
autolla ajaessa hiukan verran alle keskiviivan, kun pysähtyy niin noin 5 min ja on keskellä, ja sit rupeaa lämpenemään oikealle puolelle ja reilusti about vartin sisään. Ajaessa ihan ok, vaikka ajaisi sitä 5 km vauhtia, kun seisoo niin lämmöt nousee, en ymmärrä mikä tossa nyt voisi olla?
Comment
-
-
Originally posted by Tyramies View Postsiis miten vitussa tämä oman e34 525i 1991 mallin jäähdytys nyt reistailee, joskus normaalilämmöt, ja joskus alkaa seuraava:
autolla ajaessa hiukan verran alle keskiviivan, kun pysähtyy niin noin 5 min ja on keskellä, ja sit rupeaa lämpenemään oikealle puolelle ja reilusti about vartin sisään. Ajaessa ihan ok, vaikka ajaisi sitä 5 km vauhtia, kun seisoo niin lämmöt nousee, en ymmärrä mikä tossa nyt voisi olla?
Comment
-
Comment