Tavanmalliin ~80€ kierros.
M ~320€kierros + maalaus.
Häh. Onko hinta noussut noin paljon? Itse joitain vuosia sitten ostin M-versio alalistat ja olivat 60,-/kpl (240,- setti,pohjamaalissa) Kl-varaosilta. Eikä siinä ollu mitään spesiaali alennusta hinnassa.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Häh. Onko hinta noussut noin paljon? Itse joitain vuosia sitten ostin M-versio alalistat ja olivat 60,-/kpl (240,- setti,pohjamaalissa) Kl-varaosilta. Eikä siinä ollu mitään spesiaali alennusta hinnassa.
:think:think
Jaa-a voihan se toki olla että en tarkkaa summaa muista, mutta jotenki tuntuu että maalauksen jälkeen olivat 350€ kokonaiskustannukset. Kuiteistahan se selviäis. Mutta kuitenkin vähintään ne sen 240 maksaa.
Autokeskuksesta kun kysyin olikos etulistat 78€/kpl ja takalistat 73€/kpl jotain tuollaista
Taisi tulla kannentiivisteen vaihto eteen tuohon M50B20:iin..
Kerää painetta jäähdytysjärjestelmään ja nesteet on rusehtavat. Luulisin että kansipahvi on mennyt? Auto savuttaa harmaata.
Ajattelin että samalla vaihtaisi venttiilinvarren kumit.. Eli mitä tähän nyt tarvitsee uusia? Tiiviste ja kannen pultit tietenkin? Kannattaneeko venttiilit hioa samalla?
Miten jako laitetaan kohdalleen?
Onko aivan mahdoton tehdä ensikertalaisena tuo nahan vaihto?
Taisi tulla kannentiivisteen vaihto eteen tuohon M50B20:iin..
Kerää painetta jäähdytysjärjestelmään ja nesteet on rusehtavat. Luulisin että kansipahvi on mennyt? Auto savuttaa harmaata.
Ajattelin että samalla vaihtaisi venttiilinvarren kumit.. Eli mitä tähän nyt tarvitsee uusia? Tiiviste ja kannen pultit tietenkin? Kannattaneeko venttiilit hioa samalla?
Miten jako laitetaan kohdalleen?
Onko aivan mahdoton tehdä ensikertalaisena tuo nahan vaihto?
Koeponnista se kansi nyt ainakin, tiivistettä on turha laittaa ennen sitä kun on auki kuitenkin.
Comment