Taisi tulla kannentiivisteen vaihto eteen tuohon M50B20:iin..
Kerää painetta jäähdytysjärjestelmään ja nesteet on rusehtavat. Luulisin että kansipahvi on mennyt? Auto savuttaa harmaata.
Ajattelin että samalla vaihtaisi venttiilinvarren kumit.. Eli mitä tähän nyt tarvitsee uusia? Tiiviste ja kannen pultit tietenkin? Kannattaneeko venttiilit hioa samalla?
Miten jako laitetaan kohdalleen?
Onko aivan mahdoton tehdä ensikertalaisena tuo nahan vaihto?
Sormet ristiin ettei ole kansi halki. Pakoventtiileistä näkee ainakin melko hyvin jo silmällä jos on fuskannut, eli jos on mustaa jonkin venttiililautasen sisäpinnalla enemmän kun muissa.
Sormet ristiin ettei ole kansi halki. Pakoventtiileistä näkee ainakin melko hyvin jo silmällä jos on fuskannut, eli jos on mustaa jonkin venttiililautasen sisäpinnalla enemmän kun muissa.
Mun tuurilla aivan varmasti kansi halki, mutta vaihdetaan tai hitsautetaan se sitten.. Prkl. Täytyy mittauttaa se kyllä tässä..
Touringin takalasi ei pysy kiinni, etenkin hiekkateillä ajaessa se aukeaa itsestään. Mistähän voisi johtua?
Itsellä oli sama ongelma, itsestään pomppasi aina auki. Sen lasissa olevan lukkotapin lukitusmutteri oli pyörinyt auki ja tappi oli päässy pyörii väärään asentoon. Säädä uudelleen se tappi ja lukitse mutteri.
Tai sitten kontin johtosarja poikki ja lukitus antaa käskyn avata lasin.
onko kellään ollut tällaista ongelmaa keskuslukituksen kanssa. auto on 525 tds touring -94, eli molemmat etuovet pitää aukaista erikseen ja ei avaa keskuslukolla ja jos haluaa auton käyntiin pitää takapenkin alla olevasta sulake rasiasta ottaa isohko harmaa sulake irti ja laittaa takaisin (ajonesto?). Ja sitten kun laittaa normaalisti kuskin ovesta lukkoon niin avaa kaikki ovet keskuslukolla ja vasta sen jälkeen saa kaikki ovet keskuslukolla kiinni. Vähän meinaa olla sekavaa tekstiä , mutta jos joku tietää vian niin ei tarvis viedä autoa huoltoon tuon takia
Mitähän helvettiä noille helmoille tekis :think Viime keväänä huomasin, että alkuperäiset massat on kulunut pois helmojen etuosasta. No vedin päälle kiveniskusuojaa sprayna ja tadaa, syksyllä taas kirkkaalla pellillä helmat. Syksyllä sitten hioin alkavat pintaruosteet pois jne. ja vedin uudelleen kiveniskusuojamassan pintaan. Tänään autoa pestessä huomasin taas, että suurin osa massoista on lähtenyt käveleen
Kellään muulla samaa ongelmaa ? Mitä helvettiä tohon keksii ?
Mitähän helvettiä noille helmoille tekis :think Viime keväänä huomasin, että alkuperäiset massat on kulunut pois helmojen etuosasta. No vedin päälle kiveniskusuojaa sprayna ja tadaa, syksyllä taas kirkkaalla pellillä helmat. Syksyllä sitten hioin alkavat pintaruosteet pois jne. ja vedin uudelleen kiveniskusuojamassan pintaan. Tänään autoa pestessä huomasin taas, että suurin osa massoista on lähtenyt käveleen
Kellään muulla samaa ongelmaa ? Mitä helvettiä tohon keksii ?
Ootko laittanut mitään maalia massan alle vai ihan paljaalle pellille?
Comment