Aloin tossa vaihtamaa isoa ajotietokonetta pienen tilalle, eikä liittimen kiinni laitettuani ilmennyt minkäänlaisia elon merkkejä Tarkemmin kun ajotietokoneita vertailee on tappeja saman verraan, mutta liittimen reunan kohoumat eivät natsaa täysin( tuntuisi silti menevän hyvin paikoilleen) . Olisiko ongelma siinä vai onko vain niin, että ostin sian säkissä?
Takapenkin alla pitää yhdistää kaksi pinniä.. En tähän hätään muista että mitkä, mutta hetken kun jaksat foorumia selata niin täältä kyllä löytyy ohjeet ko. hommaan..
Takapenkin alla pitää yhdistää kaksi pinniä.. En tähän hätään muista että mitkä, mutta hetken kun jaksat foorumia selata niin täältä kyllä löytyy ohjeet ko. hommaan..
Esim. kun jaksaa selata tuonne E34 FAQ -alueelle...
Onkos 530 m60 vm1993 farkussa ollut aina airbag ratissa:think
Eli toisin sanottuna saako poistaa airbag ratin?
Minä oon ainakin onnistuneesti katsastanut bägin pois.
Onnistuu siinä tapauksessa jos saman mallisarjan autoa on ollut saatavana ilman bagia.
Eli pitäisi onnistua E34:ssa.
Heater radiator Siemens | BMW 5' E34 525i M50 Europe
Jos tilaan kennon tuolla ensimmäisellä osanumerolla, niin tuleeko nuo muut hilut (o-renkaat jne.) siinä mukana, vai täytyyköhän ne tilata vielä erikseen? Olen tänään päivällä tilaamassa osia Laakkoselta joka ei ole paikkakunnallani BMW jälleenmyyjä joten eivät tiedä näistä mutta hankkivat kuitenkin osanumerolla kalikkaa tarvittaessa.
Jos tilaan kennon tuolla ensimmäisellä osanumerolla, niin tuleeko nuo muut hilut (o-renkaat jne.) siinä mukana, vai täytyyköhän ne tilata vielä erikseen? Olen tänään päivällä tilaamassa osia Laakkoselta joka ei ole paikkakunnallani BMW jälleenmyyjä joten eivät tiedä näistä mutta hankkivat kuitenkin osanumerolla kalikkaa tarvittaessa.
Tuskin tulee mutta ne on jotain ihan perus renkaita niin varmasti siitä laakkoselta saat ne tyyliin kaupan päälle kun kenno saapuu ja katsot minkäkokoiset tarvii...
Minä oon ainakin onnistuneesti katsastanut bägin pois.
Onnistuu siinä tapauksessa jos saman mallisarjan autoa on ollut saatavana ilman bagia.
Eli pitäisi onnistua E34:ssa.
Tuotaa. Miten tuo sitten käytännössä tapahtuu? En nyt väitä että oisin tekemässä tällaista. Mutta jotenkin arveluttaa koko homma.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Tuotaa. Miten tuo sitten käytännössä tapahtuu? En nyt väitä että oisin tekemässä tällaista. Mutta jotenkin arveluttaa koko homma.
No mun tapauksessa piti auto muuttaa vastaamaan sellaista mallia jossa ei bägiä ole. Oli vielä ihan kolarikorjaus kyseessä ja leima tuli.
Todellisuudessa siis vaihdoin pelkän ratin tavalliseen.
Kannattaa tietysti varmistaa vielä konttorilta, mutta suhtautuminen tuollaiseen muutokseen voi olla vähän nihkeää.
Comment