Alkais olemaan kansirempan aika m30 motissa niin mitäs kaikkea sinne sit vaihdellaan ja paljon tulisi kustantamaan? Mätänetistä tuskin kannattaa mennä ostamaan mitään jakopään- tai kannen osia
Alkais olemaan kansirempan aika m30 motissa niin mitäs kaikkea sinne sit vaihdellaan ja paljon tulisi kustantamaan? Mätänetistä tuskin kannattaa mennä ostamaan mitään jakopään- tai kannen osia
Nokka, keinut, keinuvipuakselit, yläpääntiiviste sarja. En tiedä paljon tätä nykyä suomen hinnat. Saahan niitä saksastakin halvemmalla monesti.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Nokka, keinut, keinuvipuakselit, yläpääntiiviste sarja. En tiedä paljon tätä nykyä suomen hinnat. Saahan niitä saksastakin halvemmalla monesti.
Tuo nokka kannattaa sit vissii samal vaihtaa vai onko pakollinen? :think Oon aika huono selaileen noita saksan sivuja nii olisko kellään tietoa mistä niitä kannattais tilailla? Onko mitään järkeä madaltaa kantta?
Tuo nokka kannattaa sit vissii samal vaihtaa vai onko pakollinen? :think Oon aika huono selaileen noita saksan sivuja nii olisko kellään tietoa mistä niitä kannattais tilailla? Onko mitään järkeä madaltaa kantta?
riippuuhan se vähän siitä missä kunnossa ne rojut siellä kannessa on että mitä sieltä kannattaa uusia. Myös nokan voiteluputki kannattaa ainakin putsata huolella ellei uusi sitä.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Kellään hajua mistä vois johtua kun kilven valot ei pala, sulakket ehjiä omasta mielestä?
Jos kaikki sulakkeet on tarkastettu niin samalla on varmaan tarkastettu, että polttimot on ehjät, polttimoille tulee virtaa, takakontin johtosarja?
E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Polttimot ehjät , virta katoaa siis jonnekkin matkalla. Takakontin johtosarjan olin kattovinani että on ehjä , voihan sieltä erkan alta paljastuakin katkenneita johtoja
Polttimot ehjät , virta katoaa siis jonnekkin matkalla. Takakontin johtosarjan olin kattovinani että on ehjä , voihan sieltä erkan alta paljastuakin katkenneita johtoja
Tarkastaisin kokonaan sen takaboksin johtosarjan huolellisesti. Mittaa yleismittarilla tuleeko polttimoiden liittimille mitään..
E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Tarkastaisin kokonaan sen takaboksin johtosarjan huolellisesti. Mittaa yleismittarilla tuleeko polttimoiden liittimille mitään..
Katsoppas minkä tehoiset ne sun polttimos on! Eripariset ei onnaa! Lisäksi pinnat yleensä aika hapokkaassa kunnossa, paikasta johtuen ja se musta liitin mikä tulee kontaktipintaan on mallia helposti särki
Tarkastaisin kokonaan sen takaboksin johtosarjan huolellisesti. Mittaa yleismittarilla tuleeko polttimoiden liittimille mitään..
Minä vetäisin surutta koko johtosarjan poikki ja tinaisin uudet kaapelit sekä suojaisin kutistesukalla, loppuisi se arpominen ja kestäisi auton lopun eliniän.
Onkos sulla ilmastointia autossa? Ilmastoinnin ohjausboksi voi olla sökö.
Näköjään ei sen kummempaa vikaa ollut, jostain syystä vaan ei lähde päälle jos ei oo moottori täydessä lämmössä, vaikka vissiin pitäs lähtee jo ennemmin, lukemani perusteella...
Näköjään ei sen kummempaa vikaa ollut, jostain syystä vaan ei lähde päälle jos ei oo moottori täydessä lämmössä, vaikka vissiin pitäs lähtee jo ennemmin, lukemani perusteella...
Eikös tuo toimi niinkuin pitääkin? Suotta siellä kylmää vettä kierrättämään ja moottorikin lämpiää nopeammin.
Morjesta pöytään! Tulipas tänään hankittua ensimmäinen BMW itelleni.
vuoden 91 525i muutaman kyssäri autosta, Sillontällön tiputtaa jäähynestettä, mitkäs ovat ne yleisimmät paikat mistä vois vuotaa? ja Toinen, lämmösäätö ei toimi, kuulemma mankan vaihon jälkeen ei toimi, onkohan vaan töpseli lähteny irti? Kuulemma aika yleinen häiriö. Ainakin toistaseks olen tyytyväinen ostokseen. 5v manuaali ja lukkoperä.
24v ilman vanosta
E46 320i Coupé -02
ex E36 318ia Touring -96
ex E34 535ia -91
ex E34 525i -91
Comment