Originally posted by Haju69
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
-
-
Originally posted by dumppi View Posteli korkki auki ja auto käyntiin?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostNo kohdallani ei ollut E34 vaan E30 mutta keula koholla, kaatoi nesteet sisään ilmaruuvi auki ja kun ei tullut enää ilmaa vaan nestettä ilmausruuvin kautta niin ruuvi kiinni ja kone käyntiin ja valmista. Ei sen kummempia toimenpiteitä. Pyörittelin lämpimäksi kuitenkin kaiken varalta.E61 530dA M-Sport
E39 520iA Touring
ex. E34 525iA
ex. E34 535iA
ex. E34 520i
ex. E34 520i
ex. E36 320i
Comment
-
-
Originally posted by Muppe View PostIlman tuota kyllä teettä hienoisesti hommia.Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
Comment
-
-
Liekköhän tullu m20b25:ssa ilmamäärämittari tiensä päähän...
Tyhjäkäynti on välillä ~500rpm-~2000rpm. Välillä pyörii ihan nätisti ja välillä sitten taas ei niin loistavasti. Äske tossa kokeilin ku tyhjäkäynti oli melkein kahessa tonnissa otin ilmamäärämittarin pistokkeen irti sillon laski tyhjäkäynti todella matalalle merkkaako mitään?
Pyörii huonosti kylmänä, lämpimänä ehkä aavistuksen paremmin :think
Comment
-
-
Pieniä, ihania ja kaiken lisäksi satunnasia sähkövikoja. Aluksi temppuili sisävalot, syttyivät ja sammuivat satunnaisesti kesken ajon ja joskus tyhjensi akun parkissa, ku olivat syttyneet itsekseen. Niidenhän pitäs sammua, ku auto menee "horrokseen". No tämä vika nyt noin kuukauden aikana hävinnyt itsekseen.
Seuraavana temppuili kekskuslukko. Ensin muutamana kertana ei toiminut vängärin oven lukko, yleensä kyllä alkoi toimiin, kun pari kertaa käänsi avainta. Sitten ei toiminut kumpikaan ovi vängärin puolelta, jonka jälkeen ei toiminut kuin kontti, kuskin ovi ja tankin luukku. Jonkun ajan kuluttua pelasi kaikki paitsi kuskinpuolen takaovi. Sitten tuli kovat pakkaset, silloin ei ollut enää koko keskuslukossa mitään eloa. Nyt kun ilmat lauhtu plussan puolelle pelaa taas täydellisesti.
Sitten vielä on tuo radion kuuluvuus vähän niin ja näin. Antenni vahvistimelle tulee heräte, vahvistin vaihdettu toimivasta, mutta silti ei kuulu kuin yksi kanava ja sekin huonosti.
Oisko ideoita mistä lähtä vikaa etsiin?
Comment
-
-
Originally posted by marko83 View PostPieniä, ihania ja kaiken lisäksi satunnasia sähkövikoja. Aluksi temppuili sisävalot, syttyivät ja sammuivat satunnaisesti kesken ajon ja joskus tyhjensi akun parkissa, ku olivat syttyneet itsekseen. Niidenhän pitäs sammua, ku auto menee "horrokseen". No tämä vika nyt noin kuukauden aikana hävinnyt itsekseen.
Seuraavana temppuili kekskuslukko. Ensin muutamana kertana ei toiminut vängärin oven lukko, yleensä kyllä alkoi toimiin, kun pari kertaa käänsi avainta. Sitten ei toiminut kumpikaan ovi vängärin puolelta, jonka jälkeen ei toiminut kuin kontti, kuskin ovi ja tankin luukku. Jonkun ajan kuluttua pelasi kaikki paitsi kuskinpuolen takaovi. Sitten tuli kovat pakkaset, silloin ei ollut enää koko keskuslukossa mitään eloa. Nyt kun ilmat lauhtu plussan puolelle pelaa taas täydellisesti.
Sitten vielä on tuo radion kuuluvuus vähän niin ja näin. Antenni vahvistimelle tulee heräte, vahvistin vaihdettu toimivasta, mutta silti ei kuulu kuin yksi kanava ja sekin huonosti.
Oisko ideoita mistä lähtä vikaa etsiin?VW T5 -08
XC70 -05
Superb -11
Comment
-
-
Originally posted by |foder| View PostLämpeneekö moottori kuitenkin normaalisti ja pysyy lämpimänä?
Kyllä sen pumpun pystyy vaihtamaan ilman hihna pois ottamista mutta pumpun kyljessä jakohihnan kiristin. Ainakin mulla oli e28:ssa ja luulenpa ettei systeemiä ole muutettu e34:een.
Puhaltaa lämmintä heti kun antaa vähänkin kierroksia.E61 525xda -08
Comment
-
-
Originally posted by marko83 View PostPieniä, ihania ja kaiken lisäksi satunnasia sähkövikoja. Aluksi temppuili sisävalot, syttyivät ja sammuivat satunnaisesti kesken ajon ja joskus tyhjensi akun parkissa, ku olivat syttyneet itsekseen. Niidenhän pitäs sammua, ku auto menee "horrokseen". No tämä vika nyt noin kuukauden aikana hävinnyt itsekseen.
Seuraavana temppuili kekskuslukko. Ensin muutamana kertana ei toiminut vängärin oven lukko, yleensä kyllä alkoi toimiin, kun pari kertaa käänsi avainta. Sitten ei toiminut kumpikaan ovi vängärin puolelta, jonka jälkeen ei toiminut kuin kontti, kuskin ovi ja tankin luukku. Jonkun ajan kuluttua pelasi kaikki paitsi kuskinpuolen takaovi. Sitten tuli kovat pakkaset, silloin ei ollut enää koko keskuslukossa mitään eloa. Nyt kun ilmat lauhtu plussan puolelle pelaa taas täydellisesti.
Sitten vielä on tuo radion kuuluvuus vähän niin ja näin. Antenni vahvistimelle tulee heräte, vahvistin vaihdettu toimivasta, mutta silti ei kuulu kuin yksi kanava ja sekin huonosti.
Oisko ideoita mistä lähtä vikaa etsiin?
hyvä nyt huudella kun pari sivua taaksepäin kyselin ite mystisien sähkövikojen syytä ja tuo oli murtunu..Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
Comment
-
-
Kuinkas tarkkaa se olikaan noiden jäähdytinnesteiden värien kanssa?
Joku uuno mennyt vaihtaa mun 535:een punaiset nesteet.
Haluaisin kuitenkin vihreät laittaa takaisin.
Kuinka hyvin nuo punaiset täytyy saada huuhdeltua pois?
Ainahan sinne vähän jää vanhoja mutta pitääkö tässä alkaa kallistelee autoa että saisi "kaikki" punaiset pois.
Kuullut että saattavat eri väriset nesteet keskenään aiheuttaa tukoksia pienimpiin väleihin, esim. syyläriin.Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Originally posted by |foder| View PostKuinkas tarkkaa se olikaan noiden jäähdytinnesteiden värien kanssa?
Joku uuno mennyt vaihtaa mun 535:een punaiset nesteet.
Haluaisin kuitenkin vihreät laittaa takaisin.
Kuinka hyvin nuo punaiset täytyy saada huuhdeltua pois?
Ainahan sinne vähän jää vanhoja mutta pitääkö tässä alkaa kallistelee autoa että saisi "kaikki" punaiset pois.
Kuullut että saattavat eri väriset nesteet keskenään aiheuttaa tukoksia pienimpiin väleihin, esim. syyläriin.
M60 konetta edellistalvena huuhtelin juuri samasta syystä eikä ainakaan mitään puuroutumisia oo esiintyny. sitä en tiiä että kuinka suuria pitoisuuksia sietää punasta joukossa :thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by |foder| View PostKuinkas tarkkaa se olikaan noiden jäähdytinnesteiden värien kanssa?
Joku uuno mennyt vaihtaa mun 535:een punaiset nesteet.
Haluaisin kuitenkin vihreät laittaa takaisin.
Kuinka hyvin nuo punaiset täytyy saada huuhdeltua pois?
Ainahan sinne vähän jää vanhoja mutta pitääkö tässä alkaa kallistelee autoa että saisi "kaikki" punaiset pois.
Kuullut että saattavat eri väriset nesteet keskenään aiheuttaa tukoksia pienimpiin väleihin, esim. syyläriin.
Comment
-
-
Juuri siitä syystä kun ei hajua miten vaihto tehty. Jos siellä on pohjalle jäänyt vähän vihreetä niin haluan kyllä ne nesteet veke sieltä.
Ainakin saa itselleen mielenrauhan.Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
Comment