Omassa on jonkun M5 boardin kuninkaan mukaan entinen omistaja laitattanut puslat. On oem:ää ja powerfleksiä sekaisin.
Tällä haettu ilmeisesti hyvää ajotuntumaa mutta vähäisempää resonointia ja ylimääräistä kovuutta. Tässä on kyllä hyvin onnistuttu kun vertaan kaverin M5:een missä pirun jäykät uretaanit joka nurkassa..
En jaksa tukivarsi asiaan edes puuttua. Tiedät mitä sinne pitäs laittaa.
Meyle HD varret lähti tilaukseen, samoten ohjauksen osiin meyle/lemförder kitti. Perkele, sitten kun oon ite ajanu noi meylen varret väljiks, niin tulen tunnustamaan virheeni. Ennemmin en jaksa uskoa paskaan laatuun osissa, jossa lukee selvästi, että ovat Saksassa tehtyjä
E: nythän tuolla on alla näköjään sama kiinanpaska setti, jonka sinne itse 45tkm sitten olen laittanut, yllättävän vähän se kolkottelee, vaikka suojakumit meni jo ekan 3tkm aikana rikki.. Rahoille vastinetta, reilun huntinko nuo silloin maksoi kaikki eteen
Meyle HD varret lähti tilaukseen, samoten ohjauksen osiin meyle/lemförder kitti. Perkele, sitten kun oon ite ajanu noi meylen varret väljiks, niin tulen tunnustamaan virheeni. Ennemmin en jaksa uskoa paskaan laatuun osissa, jossa lukee selvästi, että ovat Saksassa tehtyjä
Tuntuu lemförderiä löytyvän kovin huonosti ? Tai itse en rehellisesti sanottuna löytänyt yhtäkään sarjaa, en ilmeisesti vain osaa :think
Puhelin käteen ja soittoa KL-varaosaan ni alkaa löytyy. Mielestäni niitten hinnoittelukin on ihan järkevällä tasolla. ELi kannattaa sille omalle työllekin jotain laskee jos ja kun joutuu joka katsastukseen tukivarsisulkeiset pitämään jos erehtyy jotain muuta kuin Lemförderiä sinne laittaa...
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Puhelin käteen ja soittoa KL-varaosaan ni alkaa löytyy. Mielestäni niitten hinnoittelukin on ihan järkevällä tasolla. ELi kannattaa sille omalle työllekin jotain laskee jos ja kun joutuu joka katsastukseen tukivarsisulkeiset pitämään jos erehtyy jotain muuta kuin Lemförderiä sinne laittaa...
Comment