Originally posted by peto2
View Post
E34 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Alan ite olla jo pikkuhiljaa siinä uskossa ettei vika ole koskaan tuossa. Puhdistanu jo lähes jokaisesta ja koskaan ole mihinkään joutokäynti ongelmaan vaikuttanut. Se pitää tosiaan olla ihan paskaa täynnä ennenku ongelmia ehkä tulee. Sigun V8:sta puhdistin äskön ja siinä oli tosiaan tavaraa melko määrä sisällä ja vähän jumitti. Vaan tuskipa sekään tuohon kylmästartti kakomiseen vaikuttaa. Meni kyllä vähän OT, mutta ei tosiaan kannata odottaa mitää resultteja tuon puhdistamisella.
-
Saako sport nahkapenkkeihin nahan korjauspaloja? ostin tossa sportnahat jossa on kuskin penkissä reikä vasemman jalan kohdalla.. :think
Tarvii viedä verhoilijalle jos ei saa. Kauhee hole, ei mee millään nahkakitillä.
M62B44 E32 740iM -macaoblau V8 + S3.64 =sigpic
E36 PANDEM - M50B28+HX40
+muut vartin hommat
Ex. Läjäpäin e34&e32, e36 ja pari e39
Comment
-
E34 konehuoneen sulakerasiassa kyseinen releen paikka. Jotenkin liittyy valoihin, etuvalot sammuvat kun tuon nykäisee pois (vikana autossa siis että valot eivät sammu).
Relepaikan jokaiseen napaan tulee johto (9), mutta relepaikassa on rele jossa on vain 4 pinniä. Avasin releen ja sisältö oli tällainen

Onko tuo jonkun oma patentti vai onko tosiaan tällainen osa vakiona tuolla? Ja miksi sitten 5 johtoa ei mene minnekkään, vaikka tuleva tuonne relepaikkaan? Osan numero on 61 35 1 391 725 Ja nimi englanniksi Connection plug with notch
Tässä vielä lisää kuvia eli
Tästä relepaikasta kyse -> http://i1270.photobucket.com/albums/...ps04ac1f87.jpg
Ja tämän näköinen "rele" -> http://i1270.photobucket.com/albums/...ps27c4a2e6.jpg
Lisäks pitäiskö noissa kahdessa valkoisessa relepaikassa olla jotkin releet??? Auto on 1993 518i, ja aluks oli siis vikana että valot ei toimi, sitten kun valot sain toimimaan niin valot eivät sammu enään.
Jos jollain on tollanen 518i niin viittiskö vilasta tonne sulakeboksiin. Heittää vaikka osanumerot tai jotain..
Comment
-
Turbiinin stefa löytyy laatikon puolelta.. Pyörität vaikka välillä asentaessa sitä turbiinia vaikka siitä alareiästä kun alkaa olla vetolevyssä kiinni.. Pitäisi pyöriä sormin se turbiini vaikka laatikko olisi lopullisesti kiinni moottorissa, ennen turbiinin pulttien asennusta..Originally posted by Perlenbacher View PostKiitos jälleen. Voiko tuon öljypumpun katsoa jotenkin ennenkuin laittaa laatikon takaisin autoon ja kokeilee? Mites onko tuolla turbiinin sisällä joku stefa joka tuossa saattoi vaurioitua? Ei ainakaan pikaisella katsomisella näkynyt.
Kysymys E34-tietäjille: OBC IV:n näyttö pimeänä mutta näppäimistöön tulee taustavalo.. Varustelistasta löytyy joten ei jälkiasenteinen.. Sulakkeet ehjät.. ADV-relayta vikakoodeista herjaa jonka toiminnasta ei itsellä kyllä tietoa.. Liittynekö sitten tuo herja tähän ongelmaan
???
projekten:
3xxTTiX e30 2d 6gang
316 e30 2d ”kaljan auto”
Chevy K3500 Dually 6.5td 4x4 "Cowboy Cadillac"
Corsa A 1.2ässä
trucks: Scania 141 tukkiyhdistelmä, Kontio-Sisu turpoleukulla, paloautosauna Dodge
TRX300 "Big Red"
nauhahiomakoneet: Ski-Doo Alpine II, kaljakori-okkeli, Sno-Tric SC12
"Jemand bekommt alles in den Arsch gesteckt"
Comment
-
Näytön polttimot palanu?Originally posted by Patrolli View PostKysymys E34-tietäjille: OBC IV:n näyttö pimeänä mutta näppäimistöön tulee taustavalo.. Varustelistasta löytyy joten ei jälkiasenteinen.. Sulakkeet ehjät.. ADV-relayta vikakoodeista herjaa jonka toiminnasta ei itsellä kyllä tietoa.. Liittynekö sitten tuo herja tähän ongelmaan
???
Comment
-
Ai nämä kyljestä vaihdettavat polttimot?Originally posted by zener View PostNäytön polttimot palanu?
Vai pitäneekö juotostella uutta lediä obc:n sisälle?
Mittaristossakaan ei minkäänlaista obc:n toimintaan viittaavaa vaikka ihan viiksestä bc löytyy
... Pitänee alkaa mittaileen noita obc:n pinnejä 6, 8, 9 ja 17 e34.netin ohjeiden mukaan josko niihin virtaa tulee.. Mystinen vika, obc-näyttörikkosia ollu parissa autossa jo mutta ei täysin "pimeää"...
projekten:
3xxTTiX e30 2d 6gang
316 e30 2d ”kaljan auto”
Chevy K3500 Dually 6.5td 4x4 "Cowboy Cadillac"
Corsa A 1.2ässä
trucks: Scania 141 tukkiyhdistelmä, Kontio-Sisu turpoleukulla, paloautosauna Dodge
TRX300 "Big Red"
nauhahiomakoneet: Ski-Doo Alpine II, kaljakori-okkeli, Sno-Tric SC12
"Jemand bekommt alles in den Arsch gesteckt"
Comment
-
Niin näytölle on sivuilla kaksi samanlaista polttimoa ku näppäimistölle. Takapenkin altahan voisin horn relayn sulakkeen tarkistaa... joutuu ehkä gm/rm kehikkoa irroittaa että näkee.
Varsinkin jos pin17 ei tule +12v.
Comment
-
Mikä välitys on 520i vm.88 lukkoperässä? Lätkä perästä on niin mädäntynyt ettei siitä saa selvää. Koitin katsoa taulukosta, missä kaikkien E34 Välitykset. Tässä mallissa pelkkä ruksi 4,44 kohdalla, mitäköhän tuo tarkoittaa?E30 325i Cabrio '87
E61 525d M-Sport LCI
Comment
-
pitääkö se kolinaa sillon kun painat jarrua ja päästä ja painat jarrua?Originally posted by 426Hemi View PostMistähän alkaa vikaa arpomaan kun toistaiseksi ei tallissa ole tilaa:
E34 kolisee edestä (repsikanpuolelta) ja keula nytkähtää "eteenpäin" kun nopeasti törkkäisee jarrua..
Iskarin yläpää?
mulla on sillon sama ongelma jos sinulla on ja mulla on viime kesänä ostettu madalusjouset ja ne tolpien yläpäät jne ja silti kuuluu.Social Media:
- Twitter
- Instagram
- Twitch
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
Nykyinen:
E61 530d -04
Ex:
E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01
Comment
-
Kun ruvetaan arpomaan niin reaktiotanko kaput.Originally posted by 426Hemi View PostMistähän alkaa vikaa arpomaan kun toistaiseksi ei tallissa ole tilaa:
E34 kolisee edestä (repsikanpuolelta) ja keula nytkähtää "eteenpäin" kun nopeasti törkkäisee jarrua..
Iskarin yläpää?
Itsellä sama homma ja sen verran jaksanut "korjata", että kurkkasin auton alle ja totesin reaktiotangon olevan väljä.E30 325i Cabrio '87
E61 525d M-Sport LCI
Comment
-
Tuon polttomot palaneet mutta muuten toimivan näytön voi todeta katsomalla taskulampun kanssa.. Taskulampulla näkee numerot siitä näytöstä vaikka polttimot olisi mykkänä.Originally posted by Patrolli View PostAi nämä kyljestä vaihdettavat polttimot?
Vai pitäneekö juotostella uutta lediä obc:n sisälle?
Mittaristossakaan ei minkäänlaista obc:n toimintaan viittaavaa vaikka ihan viiksestä bc löytyy
... Pitänee alkaa mittaileen noita obc:n pinnejä 6, 8, 9 ja 17 e34.netin ohjeiden mukaan josko niihin virtaa tulee.. Mystinen vika, obc-näyttörikkosia ollu parissa autossa jo mutta ei täysin "pimeää"...
Comment
-
Tarkoitetaanko reaktiotangolla nyt sitä ns. pitkittäistä tukivartta?Originally posted by säkkij View PostKun ruvetaan arpomaan niin reaktiotanko kaput.
Itsellä sama homma ja sen verran jaksanut "korjata", että kurkkasin auton alle ja totesin reaktiotangon olevan väljä.ex: viitisenkymmentä bmw+muut
Comment
-
Ookkei. Täytyy tänään tutkia hieman samalla kun renkaat kuitenkin vaihtaa. Jos mahtuis edes tunkin varaan hieman räpläämään.Originally posted by säkkij View PostKyllä
E: Jos muuten jollain on ehjä tampereen alueella repsikanpuolelle ylimääräisenä niin voidaan ostaa pois jos vika sinne kohdistuu, kun huomenna kaupat on japatissa.Last edited by 426Hemi; 28-03-2013, 16:00.ex: viitisenkymmentä bmw+muut
Comment
Comment