Jokos oot tutkinut johdotukset? Voi olla tulppien kohdalta ihan hyvät, mutta on katkennut jostain väliltä, jonka takia pätkii..
Ei näkyny päällepäin mitään vikaa. Mittalemaan en alkanu kun nyt on "uusi" johtosarja tulossa. Tuo katku on ihan kauhea. En vaan saa oikein paikallistettua mistä se tulee kun haisee niin voimakkaasti koko auton ympärillä.
Mulla on kaks ulospäin identtistä valo modulia käsissäni, samanlaiset liittimet, kaksi liitintä molemmissa toinen valkoinen ja toinen musta, toisen varaosanumero 61.35.1.379 741 ja toisen 61.35.1.384 331 .
BMW fans sivuston mukaan mun autossa (518i 1993) ei pitäs olla kumpaakaan noista, vaan sellannen jonka osanumero on 61.35.1.379 742 (HUOM yhden numeron ero tuohon toiseen joka mulla on).
Mun autossa oli kuitenkin toi 331 loppunen. Uskaltaako nyt laittaa tilalle ton 741 loppusen, jos loppus vaikka valojen oikkuilu (toimimattomuus)? Tää 741 loppuinen on 525:sta, automaatista jos sillä on väliä. 331 loppunen oli mun autossa mutta en tiedä mistä on peräisin kun ei ehkäpä tonne kuitenkaan kuulu bmwfansin mukaan? Olikohan tarpeeks sekavasti selitetty : D
ton tilalle tarttis sportti ruoria. Ilman kikkailua, toimivalla bägillä.
Tuohan on M-Sport ratti.
Edit: Tämä ei ole
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
no soriii. Jotain kauniipaa ja 3 puolaista. kelpaako nytten?
Eli jotain tämmöstä?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment