Luultavasti saa jostain ilmaa polttoaine järjestelmään ja siks sammuu ekaks. Eli suosiolla vaihat kaikki kumiset polttoaine letkut uusiin. Ei BILTEMA! Samalla tarkastat auton alla menevät polttoaine putket.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kellään ideoita jarrupolkimen säätöön?
Tällähetkellä palaa kokoajan jarruvalot ja syyksi paljastui löysä jarrupoljin.. Eli sitä pystyy nostamaan varpailla, jolloin jarruvalot sammuvat.
Korjaantuuko pelkän palautus jousen vaihdolla? (35211161327)
Comment
-
-
Originally posted by Arppa View PostOnkohan kova homma vaihtaa lämppärinkenno tuohon sigun touringiin?
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Tuon IHKA:n paneelin irrotin eri tavalla mitä tässä ohjeissa, eli irrottamalla takalasin lämppärin napin ja varovasti kampeamalla lattapäämeisselillä sieltä sisältä.
Comment
-
-
Originally posted by pheno View PostEi kai tuo ihan mahdoton homma ole. Tässä kohtuuhyvät ohjeet kuvineen.
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Tuon IHKA:n paneelin irrotin eri tavalla mitä tässä ohjeissa, eli irrottamalla takalasin lämppärin napin ja varovasti kampeamalla lattapäämeisselillä sieltä sisältä.Todennäköisesti sieltä vain o-renkaat vuotaa mutta sama laittaa uusi kenno kun oli kohtuu halpa.
Kesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
Kauppakassina: Hyundai i30 -21
-Raahe Connection-
-Team Kärppä- limited edition
Comment
-
-
Originally posted by r0nx View PostKellään ideoita jarrupolkimen säätöön?
Tällähetkellä palaa kokoajan jarruvalot ja syyksi paljastui löysä jarrupoljin.. Eli sitä pystyy nostamaan varpailla, jolloin jarruvalot sammuvat.
Korjaantuuko pelkän palautus jousen vaihdolla? (35211161327)e34 540ia -94 Batmobile
candy-king
ex: e32 735i -89
e34 525i -89
Comment
-
-
Sähköistä
Mikähän mahtaa tämä boksi olla takapenkin alla touringissa, siitä oli yksi liitin irti. Laitoin liittimen kiinni niin alkoi hätävilkut vilkkua, ei sammunut katkaisijasta. Käytin autossa virrat päällä niin vilkkuminen loppui.
Ongelma on ettei sähkölasit ja kattoluukku toimi. Autoon kun laittaa virran päälle, ja koittaa avata ikkunaa niin yksi napsaus kuuluu penkin alta eikä tapahdu mitään. Sulakkeet on kunnossa.
Comment
-
-
Originally posted by Perabz View PostMikähän mahtaa tämä boksi olla takapenkin alla touringissa, siitä oli yksi liitin irti. Laitoin liittimen kiinni niin alkoi hätävilkut vilkkua, ei sammunut katkaisijasta. Käytin autossa virrat päällä niin vilkkuminen loppui.
Ongelma on ettei sähkölasit ja kattoluukku toimi. Autoon kun laittaa virran päälle, ja koittaa avata ikkunaa niin yksi napsaus kuuluu penkin alta eikä tapahdu mitään. Sulakkeet on kunnossa.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by pheno View PostEi kai tuo ihan mahdoton homma ole. Tässä kohtuuhyvät ohjeet kuvineen.
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Tuon IHKA:n paneelin irrotin eri tavalla mitä tässä ohjeissa, eli irrottamalla takalasin lämppärin napin ja varovasti kampeamalla lattapäämeisselillä sieltä sisältä.E34 540i A Touring 1995, E34 540i Touring 1995, E34 535i 1988, E39 M5 2000
Comment
-
-
Löytyykös m51d25 gurua kertomaan vastauksia tyhmille kysymyksille? Öljyvuotoa oli jonkin verran ja katsastus setä siitä hylyn kirjoitti (melkein katki oleva jarruletku ei sen puoleen kiinnittänyt mitään huomiota). Noh, ensin paikansin vuotoa alipainepumpulle ja ei voi ku todeta, että stana mikä viritys. Voiko suunnitellu insinööri oikeesti uskoo, että kovinkin pitkään pysyy tiiviinä? Noh venakoppa auki, uus o-rengas ja viel silikonitiivistettä lisävarmuudeks. Vähän auttoi.
Mutta sittenpä en vielä laittanut muovikoteloita suuttimien päälle ja avasin tänään töistä tullessa konepellin, ni eikös prkl pulputtanu öljyä ykkössuuttimen juurestaEli tää itte kysymys, meneeks toi suutin tosissaan öljylinjan läpi?! Jos ei, niin ilmeisesti jotain kansipahvi/kansivikaa tiedossa. Ei vain ole mitään muita oireita sellaiseen. Sitten taas jos se suutin menee öljylinjan läpi, niin kuin helkutissa se voi vuotaa?? Sormin ei suutinrunko (vai mikä lie nimeltään) pyöriny ja ei just nyt jaksanu alkaa polttoaineputkea irroittelee ja kokeilee avaimella. Kakkossuuttimenki ympäristö oli kostee, mutta ei nyt sentään pulputellu eikä ollut öljyä.
Ja jostainhan tuo vielä motin etupuoleltakin vuotelee öljyä... kai mentävä eri konttorille kokeilee... ja pohjamuovi sitä ennen etittävä... tuo suutinjuttu vaan kyllä ehkä tuoreehko, koska nyt oli ihan kadottanu tikusta kattoenki öljyä.
Comment
-
-
Originally posted by maanmittaaja View PostLöytyykös m51d25 gurua kertomaan vastauksia tyhmille kysymyksille? Öljyvuotoa oli jonkin verran ja katsastus setä siitä hylyn kirjoitti (melkein katki oleva jarruletku ei sen puoleen kiinnittänyt mitään huomiota). Noh, ensin paikansin vuotoa alipainepumpulle ja ei voi ku todeta, että stana mikä viritys. Voiko suunnitellu insinööri oikeesti uskoo, että kovinkin pitkään pysyy tiiviinä? Noh venakoppa auki, uus o-rengas ja viel silikonitiivistettä lisävarmuudeks. Vähän auttoi.
Mutta sittenpä en vielä laittanut muovikoteloita suuttimien päälle ja avasin tänään töistä tullessa konepellin, ni eikös prkl pulputtanu öljyä ykkössuuttimen juurestaEli tää itte kysymys, meneeks toi suutin tosissaan öljylinjan läpi?! Jos ei, niin ilmeisesti jotain kansipahvi/kansivikaa tiedossa. Ei vain ole mitään muita oireita sellaiseen. Sitten taas jos se suutin menee öljylinjan läpi, niin kuin helkutissa se voi vuotaa?? Sormin ei suutinrunko (vai mikä lie nimeltään) pyöriny ja ei just nyt jaksanu alkaa polttoaineputkea irroittelee ja kokeilee avaimella. Kakkossuuttimenki ympäristö oli kostee, mutta ei nyt sentään pulputellu eikä ollut öljyä.
Ja jostainhan tuo vielä motin etupuoleltakin vuotelee öljyä... kai mentävä eri konttorille kokeilee... ja pohjamuovi sitä ennen etittävä... tuo suutinjuttu vaan kyllä ehkä tuoreehko, koska nyt oli ihan kadottanu tikusta kattoenki öljyä.
Eihän vaan ollut värjäytynyttä diiseliä?
Comment
-
-
Pitäisi ilmeisesti etuiskarit pistää vaihtoon, nykyisellään keula noin -60mm tiputettu ja vanhatkin tolpat on lyöneet pohjaan niin että yläpäätkin on vähän kärsineet.
Kysymys siis kuuluukin että bilsteinin b8 lisäksi olemassa sopivaa nk. lyhennettyä tolpaa vai onko tuo ainut vaihtoehto, en nimittäin mitään pintakovaa haluaisi tuosta, bilstein ilmeisesti aika kovan sorttinen?
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostEi suutin öljylinjan läpi mene tietääkseni.
Eihän vaan ollut värjäytynyttä diiseliä?
Niin ja sitten semmosta pitäny kysellä, että onko vika vai ominaisuus: kun on kylmä keli, niin ei ota kierroksia alkuun ollenkaan. Tosin jäänyt sellainen kuva, että kun käyttää webastoa, niin vika esiintyy vain silloin. Eli sotkeeko tuo webasto sitten jotain lämpöanturia??
Edit:
hitot se suutin mitään vuotanu kun kunnolla putsas, öljy valunu sinne muualta ja imeytyny niin täyteen, et vaikka rätillä pyyhkäs kuivaks, ni näytti et täytty. Paineilmalla sai tarpeeks puhtaaks, että näki miten on asia oikeesti. Mut kyl jukolauta ottaa päähän ku joka paikasta vähä tihkuu ja tarttis leima saada kuitenki. Viittis kuitenkaa "pikkuvuotojen" takia konetta atomeiks purkaa. Toimiiko noi tiivisteen elvyttäjät ollenkaan, mitä öljyjen sekaan kipataan??
Comment
-
-
Kyllähän tuo melkein helpoin olis nypätä kone pois keulilta, ja kasata uusilla tiivisteillä.
Valitettavana tosiasiana nää rupeis olemaan sen ikäisiä, että tiiviit, alkuperäiset tiivisteet rupeaa olemaan muisto vain.
Omassa bensakoneessa ei ainakaan ollu enää yhtään pitävää tiivistettä, kaikki enemmän ja vähemmän vuosi.
Kaikki tiivisteet ja useimmat oli myös korppuuntuneet varsin kokonaisvaltaisesti
Comment
-
Comment