Itellä oli autossa ostaessa pissapoika pimeä, siinä oli syynä se, että tasoanturin ja pumpun johdot olivat väärinpäin, kannattaa tarkistaa
Varsinkin jos autossa on vielä se erillinen tehopesusäiliö, on vielä yks väärä liitäntämahdollisuus enempi
Varsinaiselle pikkusäiliölle ei tullut virtaa kirveelläkään , tehopesusäiliön heitin pois ja sieltä heitin virrat tohon 1,3L pönttöön, nii joha alko nestettä tulee
E34:kin päätti antaa hyvän lahjan uudelle vuodelle, nimittäin lämppärin puhaltimella taisi tulla kilometrit täyteen. Onhan se inissyt sillontällön jo pidemmän aikaa, mutta nyt se vaan metelöi ja puhallusteho tuntuu olevan heikompi, kuin kuuluisi. Kaikki nopeudet kuitenkin toimivat.
Kysymys kuuluukin, kun näitä on ilmeisesti saanut kahdella erimerkkisellä puhallinsysteemillä (behr, siemens? ) , että ovatko puhaltimet kuitenkin vaihtokelpoisia keskenään, vai pitääkö löytää juuri oikeanlainen vaihto-osa ?
Jos puhaltimet eivät ole vaihtokelpoisia, niin mistä tiedän minkälainen puhallin autooni sopii, vai onko ainoa vaihtoehto purkaa ja katsoa ? Auto on kuitenkin kokoajan ajossa, niin olisi mukava purkaa vasta sittenkun on vaihto-osakin.
Auto on siis e34 sedan, 4/92, m50b25, ei ilmastointia, mutta raitisilmansuodatin löytyy.
Kaikki muutkin vinkit puhaltimen vaihtamiseen ovat tervetulleita ja kannattaako joitain muitakin osia varata tähän hommaan, kuin uusi puhallin ?
Eli auto on alun perin ollut M20 2.0, vanha omistaja on tilalle laittanut 2.5 M50. Pakoputkisto rupee olemaan sen verran heikossa hapessa että päätin vaihtaa se kokonaan. Eli kysyisin minkälainen putki pitäisi ostaa? En ole varma onko autossa kattia. Eli joku vähän kokeneempi voisi ohjastaa oikeeseen suuntaan.
Eli auto on alun perin ollut M20 2.0, vanha omistaja on tilalle laittanut 2.5 M50. Pakoputkisto rupee olemaan sen verran heikossa hapessa että päätin vaihtaa se kokonaan. Eli kysyisin minkälainen putki pitäisi ostaa? En ole varma onko autossa kattia. Eli joku vähän kokeneempi voisi ohjastaa oikeeseen suuntaan.
Ostat siihen vm 90-> malliin olevan 525 pakoputken.
Mistä dme ottaa ajonopeustiedon? Perän anturilta? Vikakoodit luettu autocomilla ja valitti ajonopeusanturista, sekä nopeus oli kokoajan 198 km/h. Nopeusmittari toimii oikein. Koodit luettu autocomilla sen takia kun ei ole tuota ads interfacea vielä, niin ei pääse inpalla kiinni. Kyseessä signtaturen auto.
Itsellä kuoli puhallin n.kk takaperin, vaihdoin hiilet ja taas mennään.
Kiitoksia vinkistä, tänään tuli tämä vika korjattua. Tässä kuitenkaan ei ollut kyse moottorin hiilistä, vaan puhaltimen akselin laakeri oli toiseltapuolelta aivan loppu, joten puhallin pääsi heilumaan ja siitä syntyi rohina ja vinkuminen.
Vastaan nyt vielä omaan kysymykseeni , jos siitä vaikka jollekkin olisi hyötyä, niin siemens ja bosch (behr) puhaltimet olisivat ilmeisesti olleet vaihtokelpoiset keskenään. Moottorit olivat mitoiltaan samat ja liittimet jne. Siemensin puhaltimet tulivat millin tai pari leveämmälle, mutta se olisi tainnut mahtua behrinkin puhaltimen koteloon silti. Ostin kuitenkin boschia vastaavan tarvikkeen kun sellainen löytyi.
Miten ton ilmanmassamittarin kiristys tapahtuu? Lukenu monesta paikkaa et pitäis pari napsua kiristää jos ei tunnu toimivan hyvin mut en mä tosta löydä mitään mitä pystyy kiristämään?Koneena siis b34
E: Selkiski jo ku uskals tarpeeks purkaa
Mikä vois olla vikana kun -89 (ilman raitisilmasuodatinta) puhaltaa tuulilasille tosi heikosti vaikka puhallin on nelosella? Kaikkialta muualta tulee reippaasti ilmaa, mutta ajellaan tuulilasi huurussa.
Jos autossa on ollut/on se pyyhkijän viiksen päästä painettava lasinpesu, tehopesu vai mikä onkaan, ja tälläisen pyyhkijän viiksen korvaa normaalilla, niin onko se normaalipyyhkijän viiksi käypänen?
Comment