multa löytyy sellaset mustat pyöreät johon se polttimo painetaan kiinni,onko ne sitten jotenkin eri asia? Meinaan kun ne eivät mahdu tarpeeksi syvälle kun ottavat noihin lampun sisä"tikkuihin" kiinni... :/
Hätäensiapuna ota siitä se tiiviste pois, ni mahtuu....
Tuollaiset sinne kuuluisi mutta on vaan aika hintavat, ainakaan en lähempää äkkiseltään löytänyt Edittinä vielä että postitus näyttäis olevan kallis... Tarve siis on itsellänikin tuommoisille.
kiitos tiedoista selventää jo paljon. Täytyypä testata meneekö ne kannat pitkiin niin sillähän sen saan selville
Hätäensiapuna ota siitä se tiiviste pois, ni mahtuu....
Ja käy Wetteriltä uudet kannat...
T Jukka
Kiitos vinkistä eiköhän se noinkin mene ensi hätään ,saapahan ainakin pysymään ne siellä paremmin kuin väärillä polttimoilla ainakin selvisi miksi myyjä myi niin halvalla ne...kun puuttuu puolet osista
Tuollaiset sinne kuuluisi mutta on vaan aika hintavat, ainakaan en lähempää äkkiseltään löytänyt Edittinä vielä että postitus näyttäis olevan kallis... Tarve siis on itsellänikin tuommoisille.
Semmoinen tuli vielä mieleen että eroaako nuo kannat jotenkin toisistaan noin ulkoisesti? Löytyi yhdestä firmasta kannat,joissa kyllä lukee että lähivaloihin... Mutta näyttää kuvassa aivan samalta kuin pitkienkin kanta :S jos joku vaan tietää niin päästät meikäläisen tästä epätietoisuudesta
Semmoinen tuli vielä mieleen että eroaako nuo kannat jotenkin toisistaan noin ulkoisesti? Löytyi yhdestä firmasta kannat,joissa kyllä lukee että lähivaloihin... Mutta näyttää kuvassa aivan samalta kuin pitkienkin kanta :S jos joku vaan tietää niin päästät meikäläisen tästä epätietoisuudesta
Ainakin mitä itsellä prefacessa on niin pitkien kantaan liitin tulee 90 asteen kulmassa kiinni ja lyhyiden pulikassa suoraan.
Kokeillaas täällä jos jollain olis apuja ongelmaan..
Auto seisonut pari kk ja heti käynnistäessä syttyi luistonesto, abs ja käsijarruvalo palamaan.
Vikakoodit kun nollasi, niin hetken päästä syttyi uudestaan.
Vikakoodeja inpalla:
89 low voltage
68 DSC passiv after ignition because of interference
114 pressure sensor (Offset)
Vähän pallo hukassa ja ensiviikolla pitäisi mennä leimalle.. Mistähän alkaisi ettimään vikaa..?
Eikö anturi anna suoran vikakodiin jos mennyt?
Autona tuo e39 -00
Kokeillaas täällä jos jollain olis apuja ongelmaan..
Auto seisonut pari kk ja heti käynnistäessä syttyi luistonesto, abs ja käsijarruvalo palamaan.
Vikakoodit kun nollasi, niin hetken päästä syttyi uudestaan.
Vikakoodeja inpalla:
89 low voltage
68 DSC passiv after ignition because of interference
114 pressure sensor (Offset)
Vähän pallo hukassa ja ensiviikolla pitäisi mennä leimalle.. Mistähän alkaisi ettimään vikaa..?
Eikö anturi anna suoran vikakodiin jos mennyt?
Autona tuo e39 -00
Ite lähtisin kyllä akusta selvitteleen, eli riittävän pitkää koelenkkiä alle ja koodien nollaus sen jälkeen. Mitään ei kannata ensimäisenä olettaa olevan rikki, kun auto seisonnan jälkeen alkaa temppuileen. Just my 52,3 cents.
Ainakin mitä itsellä prefacessa on niin pitkien kantaan liitin tulee 90 asteen kulmassa kiinni ja lyhyiden pulikassa suoraan.
pitkissä siis tämä
lyhyissä tämä.
Hmmm...itellä on juurikin tuollaiset lyhyisiin mutta kun eivät mahdu paikoilleen. Mikähän ihme nyt mättää! Täytyypä vähän kokeilla menisivätkö vaikka ilman tiivistettä,kyllä alkaa ihmetyttämään nämä valot kyllä:think
Kaverin puolesta tiedustelen seuraavaa, searchillä löytyy useita vihjeitä, mutta koitetaas kuitenkin
-->>
Eli farkku E39 525d -01 aloitti tänään aamulla seuraavanlaisen rienaamisen, mikää ovi aukene, ainoastaan kuskin ovesta pääsee avaimella sisälle, takakontti ei aukene mitenkään (onko siellä jossain agenttijemmassa lukkopesä), sisävalot eivät syty mistään, ja vaihteenvalitsemen vieressä oleva valo joka osoittaa vaihteen, pimeni myös tänään samalla, tankinluukku on myös jumissa, välillä myös pyyhkijät&pissapoika temppuilee, liittyykö sitten samaan (todella kettumaiseen) vaivaan:think
Takaluukun johtosarjoja on vähän vaikea tarkistaa kun luukkuun ei kovin nopeasti pääse, olisiko joku moduuli tai rele jumissa ja mistä kaikkialta niitä kannattaa lähteä hakemaan:think
Mikä mahtaa olla vialla / mistä vika voi johtua, autona 528i -97
Tyhjäkäynnillä pitää kevyttä sihinää ja kun lähtee ajamaan niin ääni loppuu. Omistajan sanoi että johtuu ohjaustehostimesta kun siinä on vettä/ilmaa.
Itselleni tuo korimalli / moottori ei ole tuttu niin kysytään viisaammilta.
Autosta pitäisi tehdä siis kaupat ja hinta on ihan kohdallaan ja ajaessa vedot tuntuu olevan hyvin tallessa yms..
Jos sais jonkun suunta-antavan vastauksen niin voin sitten tutkia paremmin huomenna kun pääsen auton luokse.
Nykyiset:
Opel Insignia OPC line sedan -15
e61 520D -08
Chevrolet Sportside -89 4,3L V6
Comment