90A sielä oli ja samanlainen tulossa tilalle. Ilmeisesti pistokkeissa on joku ero joten päätin pysyä samassa. Vaihtoajankin sain huomiselle, homma bueno
Hiilethän siellä on finaalissa, niidenkin vaihdolla pärjäisi varmasti vielä tovin. Riskinä se että laturi on jo aika funkissa kunnossa ja se alkaa murentua käsiin heti kun sitä lähtee irroittamaan ja purkamaan.
Ite laitoin 140A vaikka alkuperäinen oli pienempi kun sellaista oli parhtaiten saatavilla kaupasta josta ostin. Clavurion täällä suositteli jotain tiettyä merkkiä noita kunnostettuja latureita, mutta enpä enää muista mikä se merkki oli. Hyvin toiminut toistaiseksi.
Onko laturi selkeesti loppu? Eli n. viikon verran on nyt käynnistäessä palanut punainen akun kuva mittaristossa. Aluksi vain hetken ja sammui kun ajoi. Välillä palanut kauemmin ja välillä vähemmän aikaa. Eilen kun lähdin käymään vähän pidemmällä (50km) niin akun kuva paloi koko menomatkan, takaisin tulessa sitten alkoi jo virta loppua koko autosta, sammui radiot yms ja mittaristo oli kun joulukuusi. Akkua olen lataillut muutamaankin otteeseen..
Moniurahihnat on vaihdettu juuri ennen ongelmien alkamista mutta se nyt tuskin liittyy tähän mitenkään?
Mistäs nyt laturi? Motonetillä näytti olevan vaihtolaturi 190-220e
Kumpi tuonne nyt menee 90A vai 120A?
Kyllä tuo risalta laturilta vaikuttaa. Voihan siellä olla hiiletkin loppu mutta yleensä on muutakin sanomista hiilien lisäksi.
Onko laturi selkeesti loppu? Eli n. viikon verran on nyt käynnistäessä palanut punainen akun kuva mittaristossa. Aluksi vain hetken ja sammui kun ajoi. Välillä palanut kauemmin ja välillä vähemmän aikaa. Eilen kun lähdin käymään vähän pidemmällä (50km) niin akun kuva paloi koko menomatkan, takaisin tulessa sitten alkoi jo virta loppua koko autosta, sammui radiot yms ja mittaristo oli kun joulukuusi. Akkua olen lataillut muutamaankin otteeseen..
Moniurahihnat on vaihdettu juuri ennen ongelmien alkamista mutta se nyt tuskin liittyy tähän mitenkään?
Mistäs nyt laturi? Motonetillä näytti olevan vaihtolaturi 190-220e
Liikkeelle lähtiessä hypyttää, välillä täytyy luistattaa enemmän ettei stögää valoihin.
Selittäisikö kaksoismassavauhtipyörän tai kytkimen vika mitenkään tuota heikentynyttä moottorijarrua? Moottorin käynnissä ei ole mitään poikkeavaa. Autolla ajettu 386tkm.
Ei johdu kytkimestä huono moottorijarrutus. Jos johtuisi ei sillä varmaan pääsisi ollenkaan eteenpäin.
Moottorin kierrokset laskee hitaasti, moottorijarrutus huomattavasti heikompi. Aina vaihdetta vaihtaessa kierrokset laskee niin hitaasti että täytyy odottaa. Kytkin ei luista isoillakaan vaihteilla kiihdyttäessä.
Mihin viittaisi?
Liikkeelle lähtiessä hypyttää, välillä täytyy luistattaa enemmän ettei stögää valoihin.
Selittäisikö kaksoismassavauhtipyörän tai kytkimen vika mitenkään tuota heikentynyttä moottorijarrua? Moottorin käynnissä ei ole mitään poikkeavaa. Autolla ajettu 386tkm.
MediaFire is a simple to use free service that lets you put all your photos, documents, music, and video in a single place so you can access them anywhere and share them everywhere.
Melkeempä sama efekti siis aivan sama käyttääkö lämppäriä vai ei, autossa kuitenkin säteilylämmitin jostai ei kauheasti kyllä ole apua.
Malli muuten automaattivaihteilla jos sillä mitään merkitystä.
Kesällä teki tätä samaa joskus joten voisiko olla että startti tiensä päässä tai sitten joku anturi?
Kyseessä voi olla vaikka moottorin lämpöanturi jos hörähtää ja sammuu sen jälkeen heti.
Pyörittääkö startti kuitenkin hyvin? Jos näin tekee ei ole startin syy.
Liimaventtiili iskee muutaman metrin matkalla ei enään kilometrin jälkeen.
Millainen lämppäri ja kauanko lämmität?
Ilman lämppäriä lähtee heti käyntiin?
Eihän kyseessä ole letkulämppäri ilman pumppua?
Kone luulee olevansa lämpimämpi kuin onkaan ja ei osaa rikastaa tarpeeksi ja sammuu siitä syystä.
Melkeempä sama efekti siis aivan sama käyttääkö lämppäriä vai ei, autossa kuitenkin säteilylämmitin jostai ei kauheasti kyllä ole apua.
Malli muuten automaattivaihteilla jos sillä mitään merkitystä.
Kesällä teki tätä samaa joskus joten voisiko olla että startti tiensä päässä tai sitten joku anturi?
Leave a comment: