E39 kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by janke View PostOlen tästä aikaisemminkin jaaritellu, mutta onko nämä single vanos 523iA:t olleet uudesta lähtien niin laiskoja, etteivät jaksa turbiinin lukituksen jälkeen kiivetä pieniäkään mäkiä ylös normi nopeuksissa? Ja sitten alamäkeen ei enää nopeus nousekkaan jos ei paina kaasua lisää? Toisin sanoen, ajaminen on yhtä kaasun pumppaamista:think
Leave a comment:
-
Originally posted by Muurahainen View PostToimikos sinulla abs kunnolla? Risat anturit tekevät laatikolle vaikka mitä kiusaa.
Kuuluuko kolahdus ihan vain geneerisesti perästä vai ihan perämurikasta?
Ihankun ois joku pusla väljä perässä kuskin takaa kuuluu se kolahus
Leave a comment:
-
Originally posted by vkos View PostMiten korjata automaatin vaihdekepin napin palautus? Omassa tuo koko ajan pohjassa.
Leave a comment:
-
Olen tästä aikaisemminkin jaaritellu, mutta onko nämä single vanos 523iA:t olleet uudesta lähtien niin laiskoja, etteivät jaksa turbiinin lukituksen jälkeen kiivetä pieniäkään mäkiä ylös normi nopeuksissa? Ja sitten alamäkeen ei enää nopeus nousekkaan jos ei paina kaasua lisää? Toisin sanoen, ajaminen on yhtä kaasun pumppaamista:think
Leave a comment:
-
Miten korjata automaatin vaihdekepin napin palautus? Omassa tuo koko ajan pohjassa.
Leave a comment:
-
Originally posted by erä-koira View Postmistä johtuu että perästä kuuluu omituinen kolahus aika usein jarrutaessa? ja sit laatikko ei jaksa vaihtaa 80km/h vaihetta isommaksi kieroksia vain nostaa joutuu laittaa manuaali puolen pääle siis automaati on tuo autoni
Kuuluuko kolahdus ihan vain geneerisesti perästä vai ihan perämurikasta?
Leave a comment:
-
mistä johtuu että perästä kuuluu omituinen kolahus aika usein jarrutaessa? ja sit laatikko ei jaksa vaihtaa 80km/h vaihetta isommaksi kieroksia vain nostaa joutuu laittaa manuaali puolen pääle siis automaati on tuo autoni
Leave a comment:
-
Myös se rubber grommet, eli sepun ja imusarjan välinen kumi lerssi, kannattaa uusia.
Leave a comment:
-
Originally posted by TBM View PostOliko tässä korimallissa joku tietty tyyppivika minkä johdosta kuluttaa/hävittää öljyä?
Auto 523iA vm-96.
n.3L/6000km on nyt mennyt öljyä.
Ei mun mielestä sen kummemmin savuta kylmänä eikä lämpösenä.
Leave a comment:
-
Originally posted by Madfexx View PostKaveri osti pari päivää sitten e39 facelift touringin josta olisi takavalojen keskimmäiset palat tyypilliseen tapaan sumentuneet ja vaihtokunnossa. Muuten voisi koittaa hioa ja kiillottaa, mutta laseissa on halkeamia - toisella puolella erityisen pahasti.
Koitin tuossa Ebaysta katsella uusia valoja ja hämmästyin huomatessani, ettei uusia tunnu olevan lainkaan tarjolla. Mistäköhän tämä johtuu ja onko jollain tiedossa paikka josta moiset saisi järkevään hintaan? Pre-faceliftin valojen sisempiä umpioita sekä faceliftin ulompia kyllä löytyy vaikka kuinka paljon :think
Leave a comment:
-
Oliko tässä korimallissa joku tietty tyyppivika minkä johdosta kuluttaa/hävittää öljyä?
Auto 523iA vm-96.
n.3L/6000km on nyt mennyt öljyä.
Ei mun mielestä sen kummemmin savuta kylmänä eikä lämpösenä.
Leave a comment:
-
Kaveri osti pari päivää sitten e39 facelift touringin josta olisi takavalojen keskimmäiset palat tyypilliseen tapaan sumentuneet ja vaihtokunnossa. Muuten voisi koittaa hioa ja kiillottaa, mutta laseissa on halkeamia - toisella puolella erityisen pahasti.
Koitin tuossa Ebaysta katsella uusia valoja ja hämmästyin huomatessani, ettei uusia tunnu olevan lainkaan tarjolla. Mistäköhän tämä johtuu ja onko jollain tiedossa paikka josta moiset saisi järkevään hintaan? Pre-faceliftin valojen sisempiä umpioita sekä faceliftin ulompia kyllä löytyy vaikka kuinka paljon :think
Leave a comment:
Leave a comment: