E39 kysymyksiä ja vastauksia IX

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jani_88
    replied
    Käykö toukkaan sama (led) rekisterikilven valo niin kuin sedaninkiin?

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Olen tästä aikaisemminkin jaaritellu, mutta onko nämä single vanos 523iA:t olleet uudesta lähtien niin laiskoja, etteivät jaksa turbiinin lukituksen jälkeen kiivetä pieniäkään mäkiä ylös normi nopeuksissa? Ja sitten alamäkeen ei enää nopeus nousekkaan jos ei paina kaasua lisää? Toisin sanoen, ajaminen on yhtä kaasun pumppaamista:think
    Ei ole.

    Leave a comment:


  • erä-koira
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Toimikos sinulla abs kunnolla? Risat anturit tekevät laatikolle vaikka mitä kiusaa.

    Kuuluuko kolahdus ihan vain geneerisesti perästä vai ihan perämurikasta?
    Toimii mut jarrutaessa tuntuu polkimessa ja välillä montussa sytyy valot tauluun anturit antaa samaa lukemaa.

    Ihankun ois joku pusla väljä perässä kuskin takaa kuuluu se kolahus

    Leave a comment:


  • Zoui
    replied
    Originally posted by vkos View Post
    Miten korjata automaatin vaihdekepin napin palautus? Omassa tuo koko ajan pohjassa.
    Aloita kiskaisemalla nuppi irti, lähtee nostamalla suoraan ylös ja vaatii joskus voimaa, varo otsaasi. Irtonupissa sen muovitapin pitäisi liikkua vapaasti ja näkee onko vika nupissa itsessään.

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Olen tästä aikaisemminkin jaaritellu, mutta onko nämä single vanos 523iA:t olleet uudesta lähtien niin laiskoja, etteivät jaksa turbiinin lukituksen jälkeen kiivetä pieniäkään mäkiä ylös normi nopeuksissa? Ja sitten alamäkeen ei enää nopeus nousekkaan jos ei paina kaasua lisää? Toisin sanoen, ajaminen on yhtä kaasun pumppaamista:think

    Leave a comment:


  • vkos
    replied
    Miten korjata automaatin vaihdekepin napin palautus? Omassa tuo koko ajan pohjassa.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by erä-koira View Post
    mistä johtuu että perästä kuuluu omituinen kolahus aika usein jarrutaessa? ja sit laatikko ei jaksa vaihtaa 80km/h vaihetta isommaksi kieroksia vain nostaa joutuu laittaa manuaali puolen pääle siis automaati on tuo autoni
    Toimikos sinulla abs kunnolla? Risat anturit tekevät laatikolle vaikka mitä kiusaa.

    Kuuluuko kolahdus ihan vain geneerisesti perästä vai ihan perämurikasta?

    Leave a comment:


  • erä-koira
    replied
    mistä johtuu että perästä kuuluu omituinen kolahus aika usein jarrutaessa? ja sit laatikko ei jaksa vaihtaa 80km/h vaihetta isommaksi kieroksia vain nostaa joutuu laittaa manuaali puolen pääle siis automaati on tuo autoni

    Leave a comment:


  • Hebbu ///M3
    replied
    Myös se rubber grommet, eli sepun ja imusarjan välinen kumi lerssi, kannattaa uusia.

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by TBM View Post
    Oliko tässä korimallissa joku tietty tyyppivika minkä johdosta kuluttaa/hävittää öljyä?
    Auto 523iA vm-96.
    n.3L/6000km on nyt mennyt öljyä.
    Ei mun mielestä sen kummemmin savuta kylmänä eikä lämpösenä.
    Öljyn huohotin eli separaattori kannattaa uusia jos ei tietoa onko vaihdettu. Myös molemmat siihen liittyvät letkut. Ja varmistaa että toinen öljytikun juureen asennettavan letkun lähtö ei ole tukossa.

    Leave a comment:


  • MaxSound
    replied
    Originally posted by Madfexx View Post
    Kaveri osti pari päivää sitten e39 facelift touringin josta olisi takavalojen keskimmäiset palat tyypilliseen tapaan sumentuneet ja vaihtokunnossa. Muuten voisi koittaa hioa ja kiillottaa, mutta laseissa on halkeamia - toisella puolella erityisen pahasti.

    Koitin tuossa Ebaysta katsella uusia valoja ja hämmästyin huomatessani, ettei uusia tunnu olevan lainkaan tarjolla. Mistäköhän tämä johtuu ja onko jollain tiedossa paikka josta moiset saisi järkevään hintaan? Pre-faceliftin valojen sisempiä umpioita sekä faceliftin ulompia kyllä löytyy vaikka kuinka paljon :think
    Sama kiinnostaa täälläkin. Hyviä käytettyjäkin saa tarjota.

    Leave a comment:


  • TBM
    replied
    Oliko tässä korimallissa joku tietty tyyppivika minkä johdosta kuluttaa/hävittää öljyä?
    Auto 523iA vm-96.
    n.3L/6000km on nyt mennyt öljyä.
    Ei mun mielestä sen kummemmin savuta kylmänä eikä lämpösenä.

    Leave a comment:


  • Madfexx
    replied
    Kaveri osti pari päivää sitten e39 facelift touringin josta olisi takavalojen keskimmäiset palat tyypilliseen tapaan sumentuneet ja vaihtokunnossa. Muuten voisi koittaa hioa ja kiillottaa, mutta laseissa on halkeamia - toisella puolella erityisen pahasti.

    Koitin tuossa Ebaysta katsella uusia valoja ja hämmästyin huomatessani, ettei uusia tunnu olevan lainkaan tarjolla. Mistäköhän tämä johtuu ja onko jollain tiedossa paikka josta moiset saisi järkevään hintaan? Pre-faceliftin valojen sisempiä umpioita sekä faceliftin ulompia kyllä löytyy vaikka kuinka paljon :think

    Leave a comment:


  • Henkka90
    replied
    Mistä porukka ostellu led valoja enkelin silmiin? Ebay?

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by matti83 View Post
    Uutena bmw:n omistajana mistä löytyy tuosta e39:stä valomoduuli/ohjainyksikkö?
    Uudelle omistajalle sitten tiedoksi, että jos vaihdat sen valomoduulin se pitää koodata.

    Leave a comment:

Working...
X