Originally posted by Muurahainen
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by targo View PostOnkos jollain kokemusta perämurikan vaihdosta 2.81-> 3.64 miten vaikuttaa kieroksiin esim 100km/h vauhdissa? Auto 4.4 ja 6v manuaalillae39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostVertaile kierroksia laskurilla, niitä löytyy googlella useita.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostToki jos ei edes alkeellisimmat yhtälöt taivuLast edited by HTK12; 04-03-2015, 23:34.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by zeniitti View PostNyt lurkkailin vaan siitä puolien välistä taskulampun avulla. Eipä tullu mieleen, että voiskin olla enemmän kulunut sieltä takaa. Ei millään jaksais ottaa rengasta pois (laiska)...
Arvaappa miten kävi kun ulompi pala kului, mutta takapala ei.
Helppo homma se renkaan irrotus vs jarruremontti.
Comment
-
-
520i ja sähköjen pätkiminen
Elikkäs, pikkuhiljaa on ilmennyt sähköpuolella onkelmia.
Tavallisessa kyläajossa sähköt pätkäisee satunnaisesti, eli kaikki valot, mittaristot ja mankka sammuu noin 1-2 sekunnin ajaksi, välillä myös moottori. Autossa on joku pussihousupenan asentama vetokoukku johon valot on saatu ryöstöliitoksia käyttämällä, akku on kunnossa ja liitokset ok.
Jopa meikäläisellä lyö nyt tyhjää että mistä lähtisin vikaa etsimään?
Poppivehkeet löytyy ja niitä ei ole säälitty.
Voisiko olla mahdollista että rapakelit ja vettä on päässyt jonnekin minne sitä ei saisi päästä?
Onko kellään muulla samantyyppisestä viasta kokemuksia?
Comment
-
-
Originally posted by eebens View PostElikkäs, pikkuhiljaa on ilmennyt sähköpuolella onkelmia.
Tavallisessa kyläajossa sähköt pätkäisee satunnaisesti, eli kaikki valot, mittaristot ja mankka sammuu noin 1-2 sekunnin ajaksi, välillä myös moottori. Autossa on joku pussihousupenan asentama vetokoukku johon valot on saatu ryöstöliitoksia käyttämällä, akku on kunnossa ja liitokset ok.
Jopa meikäläisellä lyö nyt tyhjää että mistä lähtisin vikaa etsimään?
Poppivehkeet löytyy ja niitä ei ole säälitty.
Voisiko olla mahdollista että rapakelit ja vettä on päässyt jonnekin minne sitä ei saisi päästä?
Onko kellään muulla samantyyppisestä viasta kokemuksia?
Onhan akun navat kunnolla kiinni ja saa kontaktia = ei ole hapettunut tmsp.?Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
-
Originally posted by eebens View PostElikkäs, pikkuhiljaa on ilmennyt sähköpuolella onkelmia.
Tavallisessa kyläajossa sähköt pätkäisee satunnaisesti, eli kaikki valot, mittaristot ja mankka sammuu noin 1-2 sekunnin ajaksi, välillä myös moottori. Autossa on joku pussihousupenan asentama vetokoukku johon valot on saatu ryöstöliitoksia käyttämällä, akku on kunnossa ja liitokset ok.
Jopa meikäläisellä lyö nyt tyhjää että mistä lähtisin vikaa etsimään?
Poppivehkeet löytyy ja niitä ei ole säälitty.
Voisiko olla mahdollista että rapakelit ja vettä on päässyt jonnekin minne sitä ei saisi päästä?
Onko kellään muulla samantyyppisestä viasta kokemuksia?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Kiwes View PostVirtalukon pohja tulis ekana mieleen. Toki voi olla "omat" sähköviritelmät / vettä jossain väärässä paikassa, mutta jotenki epätodennäköstä et hukkaa kaikki sähköt.
Onhan akun navat kunnolla kiinni ja saa kontaktia = ei ole hapettunut tmsp.?Originally posted by HTK12 View PostAloittaisin ihan akunnapojen ja kenkien puhdistuksella ja sitten ne kunnolla kiinni. E39:ssä kun ovat lyijyä ja omassa ainakin joudun aina levittämään, että saa riittävän pohjaan ja sitten kiristys. Muuten tuppaavat jäämään liian ylös ja eivät kiristy kunnolla.
Vaihdoin vartan akun boschiin ja putsasin kengät, toistaiseksi ollaan säästytty ilman pätkimistä. Toivotaan että vika oli siinä
Comment
-
-
Originally posted by Ytrew View PostAuto e39 530DA -00 ja oire tämä: Sportilla ajaessa täyskiihdytystä tehtäessä auto hetken kiihtyy niinkuin pitää, mutta yhtäkkiä hyytyy ja moottori sammuu. Auton kun starttaa niin toimii normaalisti.
Vikakoodia ei inpalla löytynyt.
Originally posted by HTK12 View PostIhan perinteisistä liikkeelle, eli vikakoodit, suuttimen korjausarvot, siirto ja rail-paineet, suuttimien ohivuodot ja polttoainevuodot.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Sigun toukka tehny pari kertaa sillein ajellessa, että yht'äkkiä rupee työntää pikkusen viileetä. Kylmä hytissä ei ole, että lämpöä kyllä tarvittaessa saa. En vaan tiedä onko tuo viileän työntäminen vika vai ominaisuus.. eikä tätäkään tunnu tapahtuvan läheskään edes joka ajosuoritteella. Talvisin ilm. paneelista oon pitänyt auto asennolla ja ilman ilmastointia päällä.
Miten muuten sen keskisuulakkeen säädön kanssa tulisi elää, kuinka porukka sitä säätelee? Ja mitä se vipstaakkeli käytännössä tekee? Kun entisissä autoissa lämpöä säädeltiin paneelista, tässähän tuntuu pystyvän myös pelkällä tuolla säätövipstaakkellilakin
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostLainaan nyt itseäni toisesta ketjusta:
Nuo kun kaikki on selvillä niin jatketaan sitten. Live-datat katso kiihdytyksen aikana.Detailing palvelut Jyväskylä ja Äänekoski
Comment
-
Comment