Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 Kysymyksiä ja vastauksia X

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jani_88
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2010
    • 367
    • jkl

    Bmw keulamerkki on jossain hämeenlinna-jyväskylä -akselilla. Jos vaihtais samalla molempiin päihin uudet, niin minkäkokoiset merkit mahtaa olla?

    Comment

    • lj123
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2015
      • 1215
      • Lohja

      http://www.btcf.fi/forum/showthread....ghlight=merkitQUOTE=Jani_88;3709583]Bmw keulamerkki on jossain hämeenlinna-jyväskylä -akselilla. Jos vaihtais samalla molempiin päihin uudet, niin minkäkokoiset merkit mahtaa olla?[/QUOTE]

      82mm keulaan e39:ssä

      No ei editointi näköjään kännykällä oikein toimi mutta tuolta ostin. Nopeasti tuli perille.
      Last edited by lj123; 16-03-2016, 20:01.
      E39 M5 -99
      F11 530d Xdrive -14

      Comment

      • Jamppa81
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2015
        • 445
        • Helsinki

        Miten nuo merkit on kiinni? Uskaltaako sen vaan nykäistä irti?

        Comment

        • A^A
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2006
          • 2168
          • Seinäjoki

          Originally posted by Jamppa81 View Post
          Miten nuo merkit on kiinni? Uskaltaako sen vaan nykäistä irti?
          Maalipintaa varoen vain kampeamalla ylöspäin niin lähtee.
          EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91

          Comment

          • Pulliaine_
            Bimmer Rookie
            • Feb 2016
            • 104
            • varkaus

            Olisko kellää tietoa onko e39 528 -96 kansivika kyseessä? Saattaa parin viikon sisällä hävitttää aika paljon jäähytys nestettä vaikkei vuotoja ole sekä kun paisunta säiliön korkin avaa niin hörppää ilmaa ja ei puhalla lämmintä kabiiniin jonka jälkeen joutuu ilmaamaan jokusen minuutin. Sama homma toistuu aina kun korkin avaa. Ex omistajan mukaan 5tkm sitten tehty kansi remontti mutta voisko kyseessä olla korkanneet lohkon kierteet joita ei korjattu? Kiitos vastauksista jo etukäteen

            Comment

            • ezaa
              BTCF Member
              • May 2013
              • 37
              • Pohjois-Pohjanmaa

              Originally posted by Jasuuu View Post
              Vanos irti kannesta ja helicoil kierteeseen!
              Hommasin kierteenkorjaussarjan ja huomenna olisi ohjelmassa tehdä uudet kierteet vanokseen. Onkohan miten työläs homma irroittaa vanos jotta saa siihen uudet kierteet pyöräytettyä?

              Comment

              • Jasu
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2002
                • 2110
                • Tampere / Isojoki

                Mitkä sulakkeet pitää poistaa, kun haluaa poistaa puhelimen käytöstä?
                Volvo S80 V8
                Mercedes C250d
                M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                Comment

                • Jasuuu
                  Bimmer Fanatic
                  • Dec 2011
                  • 773
                  • Oulu

                  Originally posted by ezaa View Post
                  Hommasin kierteenkorjaussarjan ja huomenna olisi ohjelmassa tehdä uudet kierteet vanokseen. Onkohan miten työläs homma irroittaa vanos jotta saa siihen uudet kierteet pyöräytettyä?
                  Mikähähän kone kyseessä? Tuossa m54 purkuun ohjeet ja vähän extraa.

                  Kyseessä kun on banjoliitin niin suotavaa olisi että saisi sen kierteen aivan suoraan, jos jää vinoon niin kupariprikat ei riitä tiivistämiseen

                  Ja oma ongelma:

                  Mistä tulee auton sisälle palaneen öljyn haju? Venakopantiivisteet kumiprikkoineen vaihdettu ja huohotin uusittu. Huohottimesta puuttuu tuo letku, mihin menee?
                  Last edited by Jasuuu; 18-03-2016, 17:33.

                  Comment

                  • Juize
                    Bimmer Fanatic
                    • Nov 2010
                    • 231
                    • Joensuu

                    M54 koneessa on tulpattu. M52xxTU koneessa tuosta menee letku bensapaineensäätimelle.
                    G31 530e -21 M/// -Sport , Phythonic Blue Metallic
                    ex G31 520D -18 M/// -Sport , Blue Stone Metallic
                    ex F11 530D -14, Jatoba Metallic
                    ex E39 530iA -03, M/// Sport individual Orinoco Metallic

                    Comment

                    • Jasuuu
                      Bimmer Fanatic
                      • Dec 2011
                      • 773
                      • Oulu

                      Originally posted by Juize View Post
                      M54 koneessa on tulpattu. M52xxTU koneessa tuosta menee letku bensapaineensäätimelle.
                      Onko valmiiksi tulpattu? Koska oli eristeiden alla niin en nähnyt koko tappia.

                      Comment

                      • Bringer00
                        Bimmer Rookie
                        • Sep 2012
                        • 132
                        • Siikalatva

                        Mistä löytäisin vakio korkuiset etuiskareiden ylätukilaakerit?
                        Olin vaihtamassa auton mukana tulleisiin uusiin mutta olikin 1cm korkeammat kuin alkuperäiset!
                        Soitin schmiedmannillekkin ja sielläkin oli vain tuota korkeampaa 60mm tukilaakeria tarjolla.

                        Z3 laakerit olisi 50mm, mutta ohjuritappi eri kohdassa. Onkohan muuta eroa?

                        Comment

                        • nikke.h
                          Bimmer Fanatic
                          • Nov 2008
                          • 244
                          • Lahti

                          Surullisen kuuluisa 530d aski hajonnut. Oli ensin arponut ylämäissä vaihteita ja nyt tilanne se ettei liiku mihinkään. Koko aski sökö vai pelkkä turbiini? No purkamallahan tuo viimeistään selviää..

                          Comment

                          • Juize
                            Bimmer Fanatic
                            • Nov 2010
                            • 231
                            • Joensuu

                            Jasuuu:
                            Onko valmiiksi tulpattu? Koska oli eristeiden alla niin en nähnyt koko tappia.

                            Omaani kun tuon vaihdoin niin siinä oli kumitulppa valmiina.
                            G31 530e -21 M/// -Sport , Phythonic Blue Metallic
                            ex G31 520D -18 M/// -Sport , Blue Stone Metallic
                            ex F11 530D -14, Jatoba Metallic
                            ex E39 530iA -03, M/// Sport individual Orinoco Metallic

                            Comment

                            • Tomson
                              Bimmer Fanatic
                              • May 2010
                              • 251
                              • Finland

                              Olen joko seurannut liian tarkasti, mutta tuntuu että ohitustilanteissa autossa on välillä oikeasti potkua ja helppo päästä ohitse ja taas välillä ei niinkään :think Eli taajama nopeutta (80km/h) tulee ajeltua ja ohitukset tapahtuvat aina identtisesti toisiinsä nähden.. eli suurinpiirtein samaa nopeutta, aina pykälää pienemmälle/sopiva vaihde käyttöön ja identtiset ohituskohdat yleisesti. Mutta jotenkin tuntuu, että välillä on kaikki tehot tallella ja taas välillä oikeasti ihmettelee, että miksi ei nyt kulje :think

                              Autona siis -01 525d ja rullattu toki jo 300tkm.. Autossa nyt ei oikeastaan muuta vaivaa ole tähän liittyen ja kuluvat osat/suodattimet/öljyt vaihdettu aina sitä mukaan kuin tarvetta. Mietin vain, että kertooko tämä jollekkin jotain vain onko vain parempi jatkaa ajelua ja vasta sitten tarttua asiaan kun on oikeasti jotain pielessä

                              Comment

                              • HTK12
                                BTCF Member
                                • Jul 2011
                                • 10949
                                • Joensuu

                                Originally posted by Tomson View Post
                                Olen joko seurannut liian tarkasti, mutta tuntuu että ohitustilanteissa autossa on välillä oikeasti potkua ja helppo päästä ohitse ja taas välillä ei niinkään :think Eli taajama nopeutta (80km/h) tulee ajeltua ja ohitukset tapahtuvat aina identtisesti toisiinsä nähden.. eli suurinpiirtein samaa nopeutta, aina pykälää pienemmälle/sopiva vaihde käyttöön ja identtiset ohituskohdat yleisesti. Mutta jotenkin tuntuu, että välillä on kaikki tehot tallella ja taas välillä oikeasti ihmettelee, että miksi ei nyt kulje :think

                                Autona siis -01 525d ja rullattu toki jo 300tkm.. Autossa nyt ei oikeastaan muuta vaivaa ole tähän liittyen ja kuluvat osat/suodattimet/öljyt vaihdettu aina sitä mukaan kuin tarvetta. Mietin vain, että kertooko tämä jollekkin jotain vain onko vain parempi jatkaa ajelua ja vasta sitten tarttua asiaan kun on oikeasti jotain pielessä
                                Mikäli tuota haluaa alkaa selvittämään, niin live-datasta voisi alkaa tutkimaan.
                                e39 540iA E85

                                Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                                Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                                Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                                Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                                INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                                Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎