Originally posted by JipJip
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia XII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by lihakimpale View PostOnkohan tässä minun kotterossa ollenkaan M-Sport-alustaa, kun ilmeisesti pitäisi olla varustenumero S7jotain...? Tämmöstä löytyy M-sportiin liittyvää:
S227 Sport suspension+lowered+ride-height
P337 M Sports package
S715 M Aerodynamics package
e: Vai onko touringille tämä S227 ja sedanille omansa...?F11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
Comment
-
-
Ensiviikolla menossa H&R jousisarjan vaihtoon katkenneen takajousen takia ja kyselisin että mitäs tuonne takapäähän nyt sitten kannattaa uusia samalla kun käyttää levällään, onko siellä jousikumen lisäksi muuta? etupäähän vasta vaihdettu yläpään tukilaakerit iskarien ohessa, joten siltä osin pitäisi olla kunnossa.
RealOEMista kurkkasin äkkiseltään ja jousikumihan on osa nro.7, mutta onko osa 8 vain jokin peltikuppi tms :thinkLast edited by Shatter; 21-06-2017, 20:07.Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
E91 330dA xDrive M-Sport '09
VW Golf mk4 1.6 '03
Skoda Superb 2.0TDI DSG '13
MB W108 250S '67 x2
Comment
-
-
Originally posted by Shatter View PostEnsiviikolla menossa H&R jousisarjan vaihtoon katkenneen takajousen takia ja kyselisin että mitäs tuonne takapäähän nyt sitten kannattaa uusia samalla kun käyttää levällään, onko siellä jousikumen lisäksi muuta? etupäähän vasta vaihdettu yläpään tukilaakerit iskarien ohessa, joten siltä osin pitäisi olla kunnossa.
RealOEMista kurkkasin äkkiseltään ja jousikumihan on osa nro.7, mutta onko osa 8 vain jokin peltikuppi tms :thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Osaisko joku kertoa mikähän tuon sähköflektin toiminta logiikka on tai missä vika?
Olen käsittänyt että flektin pitäis pyöriä hitaalla, kun ilmastointi on päällä. No ei pyöri, mutta kun kone on lämpöisenä(94C) ja polkaisee punarajalle parkkissa, niin flekti lähtee pyörimään. Ajon jälkeen jättää tyhjäkäynnille ilmastointi päällä niin lämmöt nousee tuonne 104C ja flekti ei pyöri. Tämä vissiin kuitenkin, ok kun normi käyttölämpötila on 74-110C? Vikakoodeja ei ole IHKAssa eikä muuallakaan. Eikö sähköflektin ohjaus tule kuitenkin tuolta vain IHKA:lta?
Ennen mielestäni flekti on kyllä pyörinyt herkemmin. Syyläri on vaihdettu keväällä, jos jotain merkitystä, termari viime syksynä.
Täysautomaatti ilmastoitu 530iA -01--
E60 550iA
ex: E39 530iA
Comment
-
-
Kun ilmastointijärjestelmän paine nousee tietyn pisteen yli, niin flekti lähtee pyörimään hitaasti ja siitä sitten kiihdyttää vauhtia tarpeen mukaan. Näin ainakin -03 525iA toukassa täystomaattikylmästöinnillä. En muista nyt, että mikä tämä tietty piste on. Moottorin lämpöjen mukaan en ole toimintaa huomannut, kun visko on uusi ja toimiva.EX: Ford mondeo -96"isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Comment
-
-
Originally posted by JiiVee92 View PostKun ilmastointijärjestelmän paine nousee tietyn pisteen yli, niin flekti lähtee pyörimään hitaasti ja siitä sitten kiihdyttää vauhtia tarpeen mukaan. Näin ainakin -03 525iA toukassa täystomaattikylmästöinnillä. En muista nyt, että mikä tämä tietty piste on. Moottorin lämpöjen mukaan en ole toimintaa huomannut, kun visko on uusi ja toimiva.--
E60 550iA
ex: E39 530iA
Comment
-
-
Originally posted by Akitso View PostIlmastoinnissa vois kyllä olla vajausta :think Kylmää kyllä tulee, mutta onhan tuosta pari vuotta kun viimeksi tarkastettu. Visko nappaa kyllä kiinni jossain kohtaa.
Ihkan lisäksi flektiä ohjaa DME alavesiletkun lämpötilan mukaan.
Comment
-
-
Mistä tietää onko vikaa lukkopatruunassa vai itse rungossa johon patruuna asetetaan kun jäi virrat päälle ja avain irtosi.
Lukkopatruuna irroitettuna kuitenkin avain pysyy patruunassa ihan normaalisti ja muutenkin toimii todella napakasti.
Ja nyt patruuna paikalleen asennettuna kaikki taas toimii kuten pitää mutta en uskalla nyt lopullisesti kasata kaikkea ennenkö rikkinäiset osat on vaihdettu??
Comment
-
-
Originally posted by Oxtar_ View PostMistä tietää onko vikaa lukkopatruunassa vai itse rungossa johon patruuna asetetaan kun jäi virrat päälle ja avain irtosi.
Lukkopatruuna irroitettuna kuitenkin avain pysyy patruunassa ihan normaalisti ja muutenkin toimii todella napakasti.
Ja nyt patruuna paikalleen asennettuna kaikki taas toimii kuten pitää mutta en uskalla nyt lopullisesti kasata kaikkea ennenkö rikkinäiset osat on vaihdettu??
Comment
-
-
Originally posted by lihakimpale View PostTuossa ilmeisesti käypänen jarruneste: http://www.motonet.fi/fi/tuote/60594...V-DOT-4-ESP-1L
Comment
-
Comment