Tai moottorin hiilet lopussa ja moottorin akseli liikkuu kääntyessä hiukan sivuttain, jolloin hiilet saa paremman kontaktin.
Omassa X5 tuo kääntyessä puhaltimet hiipuminen oli lopun alkua. Seuraava vaihe on sitten se että auton käynnistäessä ei pyöri ollenkaan, vasta puhallusnopeuden täysille säätö herätti hetkeksi.
Onko täällä automaatti tietäjiä.. Zf laatikko.
Kylmänä paikallaan D ja R kytkettäessä tuntui sellanen jännä nykäys takaa.. Jarruttaessa kun vaihtaa pienempää niin ei meinaa kunnolla pysähtyä kokonaan.. Ja jarrupoljin tuntui vähän jäykemmältä kun normaalisti. Rouva ajo auton lämpöseks ni rupes kuulemma toimimaan.
Voiko johtua pakkasesta, tais olla ensimmäinen kylmä aamu täällä päin..
Olisiko jarrutehostimen kaukalon pohjalla vedenpoistoreiät tukossa ja tehostimessa vettä joka on jäätynyt. Sitten kun painaa jarrua perinteisellä vastuksella ja kytkee vaihteen, ei jarrua olekaan normaalia määrää ja vaihteenkytkentä saa aikaan nykäyksen.
Itselle ei koskaan E39-aikana tuota tapahtunut mutta usealle kaverille kuulemma kävi näin.
Tässä miettinyt hankivani angelit mutta autossa on xenonit lyhyissä valoissa jotenka hankkiako xenon umpiot joissa annelit vai normi unpiot? Pitkisä valoissa näyttäisi olevan ihan normaalit pitkät. Kysymys numero 2 meneekö angelit suoraan normi parkkejen liittimiin ja sit kysymys numero kolme missä xenoneiden ballastit kuuluisi olla kiinni kun joku edellinen omistaja on jättänyt ne vain roikkumaan valojen taakse.
Tässä miettinyt hankivani angelit mutta autossa on xenonit lyhyissä valoissa jotenka hankkiako xenon umpiot joissa annelit vai normi unpiot? Pitkisä valoissa näyttäisi olevan ihan normaalit pitkät. Kysymys numero 2 meneekö angelit suoraan normi parkkejen liittimiin ja sit kysymys numero kolme missä xenoneiden ballastit kuuluisi olla kiinni kun joku edellinen omistaja on jättänyt ne vain roikkumaan valojen taakse.
Ballastit kuuluu olla semmoses "telinees" pitkien polttimoiden takana. Ja ei varmaan suoraan mee liittimiin, mut saat kyl virran niistä. Tai luonnollisesti pakko ottaakkin jos haluaa että ne parkkeina toimii.
Tietääkö kukaan paljon maksaa e39 528i ajotietokone siihen mittariston alle? Itellä on temppuillu useamman kuukauden, että numerot ja vikakoodit ei näy kun tosi huonosti ja kirjaimista puuttuu sakaroita niin tekstistä ei saa mitään selkoa.. Ja pystyykö sen ajotietokoneen itse vaihtamaan?:think
Tietääkö kukaan paljon maksaa e39 528i ajotietokone siihen mittariston alle? Itellä on temppuillu useamman kuukauden, että numerot ja vikakoodit ei näy kun tosi huonosti ja kirjaimista puuttuu sakaroita niin tekstistä ei saa mitään selkoa.. Ja pystyykö sen ajotietokoneen itse vaihtamaan?:think
Epäilen että pystyy pelkästään sen vaihtamaan. Eiköhän täällä joku korjaa niitä pikseleitä, kyselyä vaan eteenpäin kun nimimerkkejä en muista.
Miten tuon puhalluksen voimakkuuden ja lämpötilan sai säädettyä muistiin?
Hivenen nyt ärsyttää, kun laittaa virrat päälle niin puhaltaa kovaa ja viileää.
Miten tuon puhalluksen voimakkuuden ja lämpötilan sai säädettyä muistiin?
Hivenen nyt ärsyttää, kun laittaa virrat päälle niin puhaltaa kovaa ja viileää.
Tä? Jää kai ne asetukset siihen mitä oli, ainakin jos kyseessä on automaatti ilmastointi. Automaatti asennossa toki pelaa automaattisesti. Meillä ainakin puhaltaa hiljaa niin kauan kuin kone on kylmä ja alkaa vasta sitten puhaltaan kovempaa kun sieltä oikeesti saa lämmintä ilmaa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Tä? Jää kai ne asetukset siihen mitä oli, ainakin jos kyseessä on automaatti ilmastointi. Automaatti asennossa toki pelaa automaattisesti. Meillä ainakin puhaltaa hiljaa niin kauan kuin kone on kylmä ja alkaa vasta sitten puhaltaan kovempaa kun sieltä oikeesti saa lämmintä ilmaa.
Ei ne jää. Mulla lähtee automaatti pois päältä ja puhaltaa lähes täysillä ylhäältä ja keskeltä. Onkos tuolta sitten mennyt jokin rikki?
Comment