E39 kysymyksiä ja vastauksia XII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• _Rontti
    replied
    E39 facelift vetokoukun sähköt? Onko noissa valmiiksi joku pistoke takakontissa mihin sähkösarja laitetaan. Ostanko purkuautosta sähkösarjan? Tai toinen että, mullaOis pre fl purkuauto tuossa pihalla jossa sähköt, niil saisko ne sovitettua tuohon facelift malliin?

Leave a comment:

• Worldfuture
    replied
    Kiitoksia vastauksista osaako joku vielä heittää että mitkä polttimot mahtaa olla sumareissa, m-sportti kyseessä:think ja joo helppohan se varmaan on kattoo, mut kysytään nyt

Leave a comment:

• Muurahainen
    replied
    Originally posted by TJJ View Post
    Aikamoinen ähellys jos noin tekee, ainakin jos on navi.. Minä olen leikannut vanhasta luottokortista 2-3cm leveän suikaleen jonka työnnän ilmastointipaneelin reunan ja kojelaudan väliin. Sitten vaan kevyt nykäisy ja paneeli irtoaa. Joskus on pitänyt laittaa liuskat molemmille puolille.
    Minun ohje oli tuolle midi versiolle. Se irtoaa aika helposti yhtä ruuvia kääntämälä. Sitten Vain työntää paneelin takaa pois.

Toimiva kyllä tuo sinunkin versio asiasta on.

Leave a comment:

• -Markus-
    replied
    Originally posted by Worldfuture View Post
    Onko hankala homma vaihtaa lämmityspaneelin nappeja? Ilmeisesti tarvii irrottaa koko paneeli?
    Kohtuu helppo purkaa se paneeli palasiksi, mut haasteellinen osuus on saada se kasattua! Mut tehtävissä on, onnistu parin tunnin säätämisen ja n 20 yrityksen jälkeen.

Leave a comment:

• TJJ
    replied
    Originally posted by Zoui View Post
    Mä olen melkein aina kyl työntänyt, takaa toki. Ensin vetänyt midin irti.
    Aikamoinen ähellys jos noin tekee, ainakin jos on navi.. Minä olen leikannut vanhasta luottokortista 2-3cm leveän suikaleen jonka työnnän ilmastointipaneelin reunan ja kojelaudan väliin. Sitten vaan kevyt nykäisy ja paneeli irtoaa. Joskus on pitänyt laittaa liuskat molemmille puolille.

Leave a comment:

• Zoui
    replied
    Mä olen melkein aina kyl työntänyt, takaa toki. Ensin vetänyt midin irti.

Leave a comment:

• _Henkka_
    replied
    Mistä hommata m57 142kw turbo pikkubudjetilla? Tekeekö noilla kiinaturboilla mitään vai onko järkevämpää hommata hyvä kuntoinen käytetty garrett?

Leave a comment:

• AEP
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Paneeli onkin paha irrottaa kun lähtee työntämällä
    Eipä taida työntämällä lähteä. Protip ennen kuin kukaan sitä runnoo rikki, että lähtee vetämällä.

Leave a comment:

• Muurahainen
    replied
    Originally posted by Worldfuture View Post
    Onko hankala homma vaihtaa lämmityspaneelin nappeja? Ilmeisesti tarvii irrottaa koko paneeli?
    Paneeli onkin paha irrottaa kun lähtee työntämällä

Leave a comment:

• Worldfuture
    replied

Leave a comment:

• lihakimpale
    replied
    Originally posted by GeeTee View Post
    Lähteekös tuo kässärikahva ihan vetämällä irti? Tuntuu aika tiukalle ainakin kun äske kokeilin vähä nykiä sitä kädensijaa irti?

Eli liimalla ton mukaan kiinni. Vähä kääntelemällä ja vääntelemällä irtoo.

Leave a comment:

• GeeTee
    replied
    Lähteekös tuo kässärikahva ihan vetämällä irti? Tuntuu aika tiukalle ainakin kun äske kokeilin vähä nykiä sitä kädensijaa irti?

Leave a comment:

• Heguli 31
    replied
    Laakerit varmaan jo kuluneet. Painelet vaan hamaan tappii asti ja vaihdat uuden/käytetyn laatikon sitten tilalle jos porsii. Noitahan saa halvalla. Tai jos ääni häiritsee liikkaa jo nyt,niin vaihda se loota jo nyt. Remppoja noin paljon ajettuihin ei oikeastaan kannata tehdä. Laatikon vaihdossa uusit tarvittaessa kykin paketin.

Leave a comment:

• Lehtiskä
    replied
    523i E39 vm 96 manuaali vaihteiston vinkuminen.
    Onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa että varsinkin 1 ja 2 vinkuu kierrosten mukana? Oikeastaan ainoa vaihde joka on äänetön on 5. Ääni ei ole muuttunut mihinkään vaikka ajettu 7tkm öljyt olen vaihtanut kahdesti. Onko jotain yleistä vikapaikkaa lootassa joka alkaa porsimaan vai onko ns ominaisuus vanhemmiten. Mittarissa 350tkm

Leave a comment:

• Muurahainen
    replied
    Originally posted by Skarpa View Post
    Sopiiko sedaniin ja tourinkiin samat kattotelineet? Ei kattokaiteelliseen.
    Mielestäni kyllä.

Leave a comment:

Working...
X