Siirto & rail-painee startissa? Olisiko tankin pumppu kuollut? Aiheuttaa sen ettei tuolla määrällä dieseliä lähde käyntiin. Tosin pitäisi näkyä ilmakuplia kyllä siellä konehuoneen letkuissa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia XV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
530D nykiminen
Alkoi eilen auto nykimään kovasti ajossa tasakaasulla, myös lappu lattiassa. Tänään katsottu INPAlla koodit (ei tullut tiettyä vikakoodia)
- raildruckueberwachung im start
- raildrucksensor
Onko tuosta nyt tuo polttoaineen paineensäädin paskana?
EDIT:
Rail-paine heitteli jotain 266-500 ja kerran kävi jopa 1100 tietämillä.
Pre-supply pressure 3.92 luokkaa
Ist-Air mass 472.30/500 ?Last edited by Markuzzz; 02-04-2020, 16:33.None atm
Ex: 5x E39, 6x E46, 4x E36, 1x E34
Comment
-
-
Originally posted by Markuzzz View PostAlkoi eilen auto nykimään kovasti ajossa tasakaasulla, myös lappu lattiassa. Tänään katsottu INPAlla koodit (ei tullut tiettyä vikakoodia)
- raildruckueberwachung im start
- raildrucksensor
Onko tuosta nyt tuo polttoaineen paineensäädin paskana?
EDIT:
Rail-paine heitteli jotain 266-1100 tietämillä.
Pre-supply pressure 3.92 luokkaa
Ist-Air mass 472.30/500 ?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostRail-paineet startissa ja rail-paineensäätimestä herjaa. Onko rail-paineanturin liittin & pinnit kunnossa? Vaikuttaako käyntiin jo liittimestä heilutat? Ei olisi ensimmäinen, jossa on kosketushäikkää paineensäätimen pinneissä.None atm
Ex: 5x E39, 6x E46, 4x E36, 1x E34
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostSiirto & rail-painee startissa? Olisiko tankin pumppu kuollut? Aiheuttaa sen ettei tuolla määrällä dieseliä lähde käyntiin. Tosin pitäisi näkyä ilmakuplia kyllä siellä konehuoneen letkuissa.
Comment
-
-
Originally posted by Markuzzz View PostMissä tälläiset osat sijaitsee? Koitin katsastella mutta en löytänyt.
Originally posted by Kride View PostKoitan saada pätevämmän kaverin katsomaan nuo paineet. 1E25 moottorin käyntinopeuden ohjaus, siitä antaa vikakoodia mitä en ennen ole huomannut, voisiko mahdollisesti liittyä?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostRail-pumpussa.
Mitähän tämä "moottorin käyntinopeuden ohjaus" meinaa? Noista Delphi koodeista kun ei ota erkkikään selvää, ehkä liittyy tai sitten ei. Lue koodit INPA/DIS/ISTA, niin koodeissa on jotain tolkkua.
Comment
-
-
Originally posted by Markuzzz View Post
Tuo lienee olevan? EDIT: vai oliskohan osa 8 mahd. ?
Originally posted by Kride View PostPaha sanoa, tolla 1E25 googlettelin ja vissiin viittaa nokka-akselin tai kampiakselin tunnistimeen, voisikohan nuo mahdollisesti vaikuttaa / hajota yks kaks. Inpa näytti samaa kun eilen tuttu luki koodit, mutta ei tajuttu siihen sen tarkemmin perehtyä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Harvemmin tuon pumpun persiissä olevan paineregulaattorin liitin kiukuttelee. Rail-paineanutri jakotukin takapäässä.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostHarvemmin tuon pumpun persiissä olevan paineregulaattorin liitin kiukuttelee. Rail-paineanutri jakotukin takapäässä.
Nii, eli osan 20 liitin katsottava ensin. Sitten vaihto operoitiin. Ei muutes auto enää liiku ilman pätkimistä ja kulutus 15-20L 60kmh@4vaihde.None atm
Ex: 5x E39, 6x E46, 4x E36, 1x E34
Comment
-
-
Originally posted by Markuzzz View PostNii, eli osan 20 liitin katsottava ensin. Sitten vaihto operoitiin. Ei muutes auto enää liiku ilman pätkimistä ja kulutus 15-20L 60kmh@4vaihde.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostNappaa se paineanturin liitin tilapäisesti irti. Menee kiinteälle kartalle, niin ainakin nykiminen pitäis loppua ja varmistuu, että vika on siinä anturissa tai sen liittimessä.None atm
Ex: 5x E39, 6x E46, 4x E36, 1x E34
Comment
-
-
Originally posted by Markuzzz View PostJoutuuko imusarjan nappaamaan irti?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostEi tarvi liittimen irrotusta varten. Pikkusen ahdas se väli tulipeltiin, mutta onnistuu kyllä. Pinnejä uusiessa lisätilaa saa, kun irrottaa raikkarikotelot ja sen tulipellin keskimuovin.
Mutta kaupassa kun kävin niin toisella käynnistyksellä oli jotain tapahtunut, kulutus oli kotimatkan sellaset 10-12L taas pienillä nopeuksilla eikä ollut perstuntumalta oikein tehojakaan.
Tässä tyhjäkäynniltä videoo kylmällä koneella liittimen irroittamisen jälkeen.
https://streamable.com/drhgnlNone atm
Ex: 5x E39, 6x E46, 4x E36, 1x E34
Comment
-
Comment