memebuy23buy

e39 alustasarja?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jokinen74
    replied
    Mistä löytyisi 530d sedanin M-sport alustaan uudet takajouset, kun on molemmat poikki ja leima jäi siitä kiinni. Kuinka paljon on eroa vakiojousiin ja saako ne käymään paikalleen?

    En tohtisi lähteä madaltamaan autoa tuosta vakio korkeudesta, kun joutuu liikkumaan myös asfaltin ulkopuolella.

    Kiitos..

    Leave a comment:


  • ämsport
    replied
    Originally posted by Martti View Post
    Tässä kohtaa tietysti voisi viettää hetken tutustuen e39 alustan rakenteseen ja tehdä uudet johtopäätökset.
    Ei enää kiinnostais,oon kohta viettänyt enemmän aikaa auton alla kun ratin ja penkin välissä.vai onko sun pointtis nyt se että se iskarin ja vakaajan välinen matka jossa koiranluu sijaitsee pysyy aina muuttumattomana on se sitten ihan maissa tai että kaaren ja renkaan väliin mahtuu istumaan?

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by Martti View Post
    Tässä kohtaa tietysti voisi viettää hetken tutustuen e39 alustan rakenteseen ja tehdä uudet johtopäätökset.
    Eli reisille? Tuo äskeinen ei pidä paikkaansa:think

    Leave a comment:


  • Martti
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Näin juuri. Minusta tuntuu, että noi kallistuksenvakaajan puslatkin kuluu ihan silmissä, kun tanko hiertää niitä astetta lujenpaa ylöspäin:think Siis... mitä enenpi madaltaa sitä lujenmalla toi tanko ja sen puslat ovat? Menikö ihan reisille??
    Tässä kohtaa tietysti voisi viettää hetken tutustuen e39 alustan rakenteseen ja tehdä uudet johtopäätökset.

    Leave a comment:


  • Martti
    replied
    Originally posted by ämsport View Post
    Ei ollutkaan kyse että tarvis laittaa,vaan että kun kunnolla sen tontittaa niin ne orggis kamat ei siellä oikeen kovin kauan viihdy ehjänä.Paitsi että noista lemfördereistä en voi vielä sanoa mitään kun ei ole ihan hirveitä kilometrejä nähnyt mutta kuitenkin jo sen verran että motonetin topranit/osscat ja muut paskat olisi saanut jo kertaalleen vaihtaa.
    Mulla on +150tkm takana rajustikin madalletuilla kolmiyseillä eikä yhtään koiranluuta ole orggiksen/Lemförderin tilalle tarvinnut vaihtaa. Muutenkin tuo alustan laukeileminen tontittamisen seurauksena on saanut jo koomisia mittasuhteita.. Jos sitä Motonetin/ym. halvinta paskaa sinne alle lykkää, niin saahan sitä kiertää, vakioalustallakin. Tästäkin on kokemusta.

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by ämsport View Post
    Ei ollutkaan kyse että tarvis laittaa,vaan että kun kunnolla sen tontittaa niin ne orggis kamat ei siellä oikeen kovin kauan viihdy ehjänä.Paitsi että noista lemfördereistä en voi vielä sanoa mitään kun ei ole ihan hirveitä kilometrejä nähnyt mutta kuitenkin jo sen verran että motonetin topranit/osscat ja muut paskat olisi saanut jo kertaalleen vaihtaa.
    Näin juuri. Minusta tuntuu, että noi kallistuksenvakaajan puslatkin kuluu ihan silmissä, kun tanko hiertää niitä astetta lujenpaa ylöspäin:think Siis... mitä enenpi madaltaa sitä lujenmalla toi tanko ja sen puslat ovat? Menikö ihan reisille??
    Last edited by janke; 25-02-2013, 20:10.

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Ei ollutkaan carinan vaan avensiksen ja e46 koppaseen:

    "Toyota Avensiksen taka koiranluut käy e46 koppaiseen eteen madalletun alustan kanssa"

    Leave a comment:


  • ämsport
    replied
    Originally posted by Martti View Post
    No eikai nyt jumalauta mitään carinan koiranluita tarvi laittaa vaikka madaltaa reippaamminkin..
    Ei ollutkaan kyse että tarvis laittaa,vaan että kun kunnolla sen tontittaa niin ne orggis kamat ei siellä oikeen kovin kauan viihdy ehjänä.Paitsi että noista lemfördereistä en voi vielä sanoa mitään kun ei ole ihan hirveitä kilometrejä nähnyt mutta kuitenkin jo sen verran että motonetin topranit/osscat ja muut paskat olisi saanut jo kertaalleen vaihtaa.

    Leave a comment:


  • Martti
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Tuolla äskeisessä linkissä puhuivat carinan koiranluista, että olivat laittaneen niitä madalluksen kanssa:think
    No eikai nyt jumalauta mitään carinan koiranluita tarvi laittaa vaikka madaltaa reippaamminkin..

    Leave a comment:


  • ämsport
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Tuolla äskeisessä linkissä puhuivat carinan koiranluista, että olivat laittaneen niitä madalluksen kanssa:think
    Ei kyllä ne oli ihan e39:iin ja juuri noihin m-sportteihin,hemmetti kun en muista missä ne oli?ettein niitä äsken tuolta eibachin ja bilsteinin sivuilta muttei löytynyt,kait se sitten oli joku juuri tuollainen tuning paja joka niitä kauppas?

    Leave a comment:


  • Mik@
    replied
    ^Missä linkissä ja minkä carinan?

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by ämsport View Post
    Sorry oli sitten väärää infoo,mutta kyllä jossain olen törmännyt noihin lyhyempiin luihin ei sitten tainnut olla originaalii
    Tuolla äskeisessä linkissä puhuivat carinan koiranluista, että olivat laittaneen niitä madalluksen kanssa:think

    Leave a comment:


  • ämsport
    replied
    Originally posted by TJJ View Post
    Ei niitä ole (ainakaan alkuperäisinä) olemassa. Vakaajatanko on paksumpi mutta koiranluut ovat samat kuin vakiossa.
    Sorry oli sitten väärää infoo,mutta kyllä jossain olen törmännyt noihin lyhyempiin luihin ei sitten tainnut olla originaalii

    Leave a comment:


  • Krister
    replied
    Olisko kellään laittaa kuvia H&R 40mm jousista asennettuna (eli 40mm vakio korkeudesta) että näkisi kuinka paljon madaltavat.

    Leave a comment:


  • TJJ
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Mä etsin myös, mutta en löytänyt:think
    Ei niitä ole (ainakaan alkuperäisinä) olemassa. Vakaajatanko on paksumpi mutta koiranluut ovat samat kuin vakiossa.

    Leave a comment:

Working...
X