Tekeekö tämmösellä TA-Technixin alustalla kolmeysissä mitään? http://www.mtt-trading.fi/cat/produc...ils.php?p=1022
Ainakin kolmekutoseen vastaavat ovat hintasekseen ihan ok.
e39 alustasarja?
Collapse
X
-
Originally posted by Bomb5 View PostJoo mä mittasin omasta 340 / 340. Tekis mieli saada tota ylös.
Tuntuu jotenkin perhanan hankalalta yrittää ettiä netistä m-sport jousia e39:ään. Eikö niitä oikeasti saa ku marmorilta? Tekeekö kukaan edes kopiojousia niistä, tai onko mitään muita jousia, mitkä laskee sen 10-20 milliä?oli se hyvä ajaa mutta jos pää mahtuu kaaren väliin niin kyllä se mun yö unet vie
Eikös noilla eibachin seteillä oo jopa 5vuoden takuu,en oo koskaan joutunut valittaa ni en kyllä tiedä mitä sekin takuu sitten kattaa.Kai se on ihan yhtä tyhjänpäivänen kuten muutkin takuut nykyään koski se sitten mitä vaan,aina joku vitun apina keksii jonkun tekosyyn että ei mee takuun-piiriin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ämsport View PostOtteessa on katsurin merkinnät 340 etu 330 taka keskiöstä kaareen.Eikä niitä nyt ainakaan kyylätty kun kävin leimalla just,ukko totes alustasta vaan sen verran että aikas kova
Tuntuu jotenkin perhanan hankalalta yrittää ettiä netistä m-sport jousia e39:ään. Eikö niitä oikeasti saa ku marmorilta? Tekeekö kukaan edes kopiojousia niistä, tai onko mitään muita jousia, mitkä laskee sen 10-20 milliä?Last edited by Bomb5; 17-02-2013, 15:03.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bomb5 View PostKattelin tuossa tuota sun kuvaa, niin mulla näyttää aika samalle 7-vuotta vanhoilla prokit-jousilla, minkä ei pitäis laskea yhtä paljon. Onko kauan ollu asennettuna nuo jouset? Verrattuna aiemman omistajan ilmoittamiin arvoihin tämä on tullut 1 cm alemmas näiden vuosien aikana. Kiinnostaisi kuulla muidenkin kokemuksia, paljonko jouset ovat menneet kasaan vuosien varrella?
Leave a comment:
-
-
Onko kellään tietoa H&R madallusjousisarjoista, kun itsellä jäänyt varastoon uusi H&R madallusjousisarja (H&R29791-3), joka tarkoitettu 525d ja 530d malleihin ja itsellä autona 523i, niin onkohan tossa setissä takajouset samaa tavaraa kun 523i tarkoitetussa H&R madallusjousisarjassa (H&R29791-1).
(Kyseessä touring ja ei-ilmajousitettu malli.)
H&R jousille en löytänyt mitään infoa netistä, mutta kun vertaa esim Eibachin alustasarjoja noille automalleille, niin ainakin suurin sallittu taka-akseli massa on noille kaikille moottorikoille sama, joten päättelin että sama vois pätee H&R jousisarjoille..
Ajatuksena siis ostaa itelle vaan uudet H&R etujouset ja ottaa takajouset tosta toisesta setistä. (Kysyntää tuntuu olevan niin vähän tollaselle alustasarjalle että jäänee muuten varaston hyllylle ikiajoiks, niin sais edes takajouset käyttöön..)
Vakio takajousia myydään ainakin kaikille moottorikoille samaa tavaraa..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ämsport View Post[ATTACH]107720[/ATTACH]
Eibach sportline 50/40 ja Bilstein Sprint.Last edited by Bomb5; 08-02-2013, 09:03.
Leave a comment:
-
-
Ehkä vois toimia paremmin jos laittais eibachin jouset ja jotkut muut iskarit kun bilstein, ehkä m-sportin vakioiskarit.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Lefis View PostItselläni on nyt etuiskarit niin jäässä/paskana jne. että pitää hankkia uudet. Kiinnostais laittaa bilstein B6:set koska ovat vakiokorkuiset mutta jämäkämmät, kuulemma. Onko jollain kokemuksia? Entä onko mitään järkeä maksaa originaalisachseista yhtä paljon kun B6:sta?
Toisaalta kiinnostaisi MIETO madallus AINAKIN EDESTÄ kun nää aina tuntuu keulivan vai onko mulla joku huonontien alusta?
H&r cup kitti ois edullinen mutta mietityttää toi 40/15, onko liian matala? Onko kellään kuvia? Entä eibachin madallusjouset? tossa edellisen viestin kuvassa ainakin ihan liian matala.
Paras ois semmonen millä vois ajella yhtä huolettomasti eikä 16 tuumasetkaan näyttäis ihan tyhmiltä alla.
Kuvia ylipäätään on jotenkin hankala löytää tarpeeksi että laittakaa ihmeessä tänne jos teiltä kuvia löytyy. Ihan mahdotonta keksiä mitä tonne alle tunkis.
edit: ainiin voiko esim etupäähän iskeä m-sport jouset ja taakse tavalliset vai meneekö ihan metsään?
Eibachilta on se prokit (mustat jouset) ainakin kahdessa edellisessä mersussa se laski todella hillitysti ja oli ihan hyvä ajaa.Iskareina mulla ei ole ollut muita kuin noita B8 tolppia jotka ovat ainakin pakkasilla kuin lattaraudat.
Leave a comment:
-
-
Valinnan vaikeus
Itselläni on nyt etuiskarit niin jäässä/paskana jne. että pitää hankkia uudet. Kiinnostais laittaa bilstein B6:set koska ovat vakiokorkuiset mutta jämäkämmät, kuulemma. Onko jollain kokemuksia? Entä onko mitään järkeä maksaa originaalisachseista yhtä paljon kun B6:sta?
Toisaalta kiinnostaisi MIETO madallus AINAKIN EDESTÄ kun nää aina tuntuu keulivan vai onko mulla joku huonontien alusta?
H&r cup kitti ois edullinen mutta mietityttää toi 40/15, onko liian matala? Onko kellään kuvia? Entä eibachin madallusjouset? tossa edellisen viestin kuvassa ainakin ihan liian matala.
Paras ois semmonen millä vois ajella yhtä huolettomasti eikä 16 tuumasetkaan näyttäis ihan tyhmiltä alla.
Kuvia ylipäätään on jotenkin hankala löytää tarpeeksi että laittakaa ihmeessä tänne jos teiltä kuvia löytyy. Ihan mahdotonta keksiä mitä tonne alle tunkis.
edit: ainiin voiko esim etupäähän iskeä m-sport jouset ja taakse tavalliset vai meneekö ihan metsään?Last edited by Lefis; 31-01-2013, 20:45.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by rizzo View PostMitä jousia suosittelisitte E39 528 sedaniin jossa M-sport alusta? Mielessä kävi Eibach sportline mutta mitä kattelin kuvia niin menee kyllä liian linttaan. Olisiko kellään kokemuksia Pro kitistä? Madaltuuko miten paljon ja millainen ajaa?
Saa myös ehdottaa muita plug&gay jousisettejä =) Vähän liian lulla toi M-sport omaan makuun ja hieman matalempi saisi olla.
Eibach sportline 50/40 ja Bilstein Sprint.
Leave a comment:
-
-
Mitä jousia suosittelisitte E39 528 sedaniin jossa M-sport alusta? Mielessä kävi Eibach sportline mutta mitä kattelin kuvia niin menee kyllä liian linttaan. Olisiko kellään kokemuksia Pro kitistä? Madaltuuko miten paljon ja millainen ajaa?
Saa myös ehdottaa muita plug&gay jousisettejä =) Vähän liian lulla toi M-sport omaan makuun ja hieman matalempi saisi olla.
Leave a comment:
-
-
Mulla onpi seuraava onkelma... autossa siis nämä varusteet
S227A SPORTL.FAHRW. MIT NIVEAUREGULIERUNG Sport susp.+low-slung+ride-height ctrl.
S220A NIVEAUREGULIERUNG Self-levelling suspension
toisen puolen iskari sylkenyt nesteet ulos... mut ei se mitään, mut jousi pyörii siinä kun nostaa auton ylöstoisellakin puolella missä iskari ok :think onko noi jouset nyt tiensä päässä ja nekin tulisi uusia?
mitä tohon nyt tilalle? toi ei siis ole m-sport sarja vissii vaa vaan sport vai mitä toi nyt meinaa?
nyt siellä on paikallaan motonetin TRW:eet ja vakio jouset... tuli muuten aika veltto ajaa mut pehmeempi
noi vakio jouset ovat n. 40mm korkeemmat ku nuo mitkä siellä olivat, mut ihmetyttää tuo jousien pyöriminen, onko ne vaa painunu kasaan ko iskari ollu rikki :thinkLast edited by Oxygen; 24-12-2012, 16:00.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Macke View PostAika tarkalleen 34,5 senttiä oli etäisyys mitä just kävin pihalla mittaamassa, ja kilsoja tullu noin 12tkm. Eli aika hyvin pysyny samalla korkeudella kuin asennettaessa ainakin toistaiseksi.
Leave a comment:
-
-
Aika tarkalleen 34,5 senttiä oli etäisyys mitä just kävin pihalla mittaamassa, ja kilsoja tullu noin 12tkm. Eli aika hyvin pysyny samalla korkeudella kuin asennettaessa ainakin toistaiseksi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Macke View PostNyt kun on muutaman sata kilsaa kerennyt jo rullailla erilaisilla tiestöillä, niin vaikuttaa kyllä arkikäyttöön ihan passelilta alustalta. Mutkapätkällä auto menee suht nasakasti sinne mihin ohjastetaan ja näillä Suomen ah niin tasaisilla moottoriteillä jää montuissa niiaaminen huomattavasti pienemmäksi.
Leave a comment:
-
Leave a comment: