laita alkuperäiset M-sport jouset. ei tule ihan horo-korkea, mutta ei liian matalakaan.
Tästä threadistä: http://ww.btcf.fi/forum/showthread.php?t=168447&page=3 luettuna ne korottaisivat vain 10 - 15mm. Tarkoitus on tosiaan korottaa auto ihan vakiokorkeuteen asti. Onko kaikki "vakio"jouset samanarvoisia, vai onko jonkun valmistajan tuotteet toisia paremmin ominaisuutensa säilyttäviä?
Tästä threadistä: http://ww.btcf.fi/forum/showthread.php?t=168447&page=3 luettuna ne korottaisivat vain 10 - 15mm. Tarkoitus on tosiaan korottaa auto ihan vakiokorkeuteen asti. Onko kaikki "vakio"jouset samanarvoisia, vai onko jonkun valmistajan tuotteet toisia paremmin ominaisuutensa säilyttäviä?
t tommi
siis M-sport jouset laskee autoa vakiosta noin 15mm. tarvike jouset laskee monesti enemmän mitä luvataan.
Tästä threadistä: http://ww.btcf.fi/forum/showthread.php?t=168447&page=3 luettuna ne korottaisivat vain 10 - 15mm. Tarkoitus on tosiaan korottaa auto ihan vakiokorkeuteen asti. Onko kaikki "vakio"jouset samanarvoisia, vai onko jonkun valmistajan tuotteet toisia paremmin ominaisuutensa säilyttäviä?
t tommi
Multa voisi vapautua alkuperäiset etujouset. Joku sporttialusta on mutta vaikuttaisi olevan vakiokorkeudella :think
truu. 535:sta tippu ~100 edestä ja ~70 takaa (lowtech:in 50/30 satsi), millipelillä meni leimasta
No tuo ny taitaa mennä jo "vähän" liioitteluksi..ellei auto sit ole lähtöjään joku itäblokin teille varusteltu maastomalli. 100mm edestä tarkoittaa karkeasti sitä, että esim. vakiohalkaisijaisesta 235/45r17 kumista ~puolet on kaaren sisällä.
Katsastus antoi tuomioksi, että etuiskari finaalissa, joten ajattelin ostaa uuden korkeus-säädettävän alustasarjan. Ja kun en varmaan kyseistä autoa enää montaa vuotta pidä, niin alustasarja pitää olla halpa.
Että, kumpi noista olisi laadukkaampi/kannattavampi?
Myös takajarruletkut pitää vaihtaa, joten jos joku tietäs mistä saa suoraan paikalleen menevät teräspunosjarruletkut, niin olisin kiitollinen myös siitä.
Ei tohon hintaan kannata laadun tai kannattavuuden perään kysellä.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
meinasin tätä vaan mitä olen 300€ alustasarjoista aina sanonut..
Eli , jos vaikka oletetaan että jouset on ILMAISET , niin miten viimeisen päälle iskunvaimentimen saa 75€ / kpl uutena?
Ja viimeisen päälle olevia iskunvaimentimia kannattaa kattoa. -jos niin kovaa mennään mutkaan sisään että teräspunosletkut on laitettava. Tai sit mä en vaan ymmärrä jotain juttua tässä.
Mulle ei itselle vaihtotyö ja sarjan vuoksi tehtävä ohjauskulmien tarkastus ja säätö maksa -mitään- mut en viitsisi nähdä edes asennuksen ja säädön vaivaa jotta saa tollaset alle. Saati maksaa siitä.
Jos pikkubudjetti on, niin pakolliset orkkisosat alle vaan rikkoutuneiden tilalle , neuvoo setä.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
autossa on paikoillaan edellisen omistajan toimesta joku alustasarja, edestä niin matala että juuri ja juuri laillinen, niin tästä syystä ei oikein tiedä minkälaiset tolpat sitten tilata, lyhyemmät kun orkkikset?. Kummatkin varmaan kannattaa uusia eteen vaikka vain toinen paskana?
Työauto: MB 200d =D
Käyttöauto: BMW 528i e39
Entiset: e21 315, e30 316i, e36 316i ja e36 325i
Tarkotuksena madaltaa keulaa n. 30mm. Vakioiskareilla mentäis ja mahdollisimman mukavaa kyytiä haettais, madalluksesta huolimatta. Tekis vaan mieli saada se pään mentävä rako pois renkaan ja kaaren välistä.
Mikähän noista oli paras? Kokemuksia kyseisistä merkeistä olis hakusessa. Itellä ei oo kokemuksia ku Eibachista entisessä Audissa ja ne ainakin oli ihan hyvät.
Comment