memebuy23buy

e39 alustasarja?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hapaa_
    replied
    amatöörinä kyselen... Eli tarviiko jousipuristimia jos laittaa korkeussäädettävän alustan kiinni?

    edit. Vielä että onko katsastuskelpoinen jos on edessä vaan korkeussäädettävä ja takana vakio tai jotkut madallusjouset, esim -30?
    Tuli vaan mieleen kun noita racelandeja saa tilattua halutessa pelkästään eteen, ja takapäätä ei omassa edes oikeastaan tarvisi laskea... Tiedä sitten että tuleeko kovin epätasanen ajettava jos perä pomppii ja etupää on jäykkä
    Last edited by hapaa_; 29-03-2011, 16:54.

    Leave a comment:


  • ruupanen
    replied
    Originally posted by zeneg View Post
    En ole kysellyt, mitäs muuten sellainen kustantaa? :think Kallishan se varmasti on.
    Yli tonnin tekis jo pelkät iskarit...

    Leave a comment:


  • zeneg
    replied
    Originally posted by ruupanen View Post
    Ootko koskaan kysässyt uuden m-sport alusta hintaa?
    En ole kysellyt, mitäs muuten sellainen kustantaa? :think Kallishan se varmasti on.

    Leave a comment:


  • ruupanen
    replied
    Originally posted by zeneg View Post
    Miksei uutta m-sport alustaa? Tietää ainakin että toimii, ja vielä autoa myytäessä voi sanoa että tuunaamaton malli(oletettaen ettei ole muuten tuunailtu). Itse ainakin arvostan tällaista alkuperäisyyttä.

    Korkeussäädettävänä vaikka D2, FK?
    Ootko koskaan kysässyt uuden m-sport alusta hintaa?

    Siihen nähden toi H&R Cup Kitti on halpa, vaikka allekirjoittaneesta se nyt onkin kovan hintainen EI säädettäväksi. Tosin se taitaa kyllä olla hyvinkin toimiva paketti, jota ei sitten esim. halppis säädettävat taida olla. Tai onhan nekin toimivia omassa käyttötarkoituksessa, eli halvalla linttaan, mutta sitä täsä ei olla hakemassa, vaan hyviä ajo-ominaisuuksia ja mietoa madallusta.

    Ja ei kyllä ole tuunailtu vanteita lukuunottamatta, eli oishan se aina alkuperäisyys plussa. Mut m-sport ei ole vaihtoehto hintansa takia...

    Onko tuo H&R Cup Kitti sit melkein ainut vaihtoehto jos hakee ns "samanlaista" tilalle?

    Edit: Ebäytä tutkimalla näyttäs olevan ettei alle 800 € saa järkevää = hyvän merkkistä säädettävää.
    Last edited by ruupanen; 28-03-2011, 10:53.

    Leave a comment:


  • zeneg
    replied
    Originally posted by ruupanen View Post
    Joten mitäs suosittelette M-sport alusta tilalle? Halppis säädettävät ei kuulemma käy, koska niihin ei luota
    Miksei uutta m-sport alustaa? Tietää ainakin että toimii, ja vielä autoa myytäessä voi sanoa että tuunaamaton malli(oletettaen ettei ole muuten tuunailtu). Itse ainakin arvostan tällaista alkuperäisyyttä.

    Korkeussäädettävänä vaikka D2, FK?

    Leave a comment:


  • ruupanen
    replied
    Kaverilla alkaa 200 000 km lähestymään 525i:llä, jossa M-sport alusta. Vielä oli mennyt katastuksesta läpi, mutta tuskin menee enää seuraavasta, eli nyt pitäs löytää uudet iskarit & jouset.

    H&R Cup Kittiä näyttäs saavan Saksasta noin 600 eurolla, mutta ainakin miusta tuo on aika kallis EI säädettäväksi alustaksi.

    Säädettävyys ei ole kaiken pakko olla, mutta miks ei jo säädettävää, jos noin paljon sijoittaa?

    Joten mitäs suosittelette M-sport alusta tilalle? Halppis säädettävät ei kuulemma käy, koska niihin ei luota

    Leave a comment:


  • pete-
    replied
    Originally posted by hapaa_ View Post
    Pitäis ennen kesää saada päivitettyä tuota e39:n alustaa..
    Tarkotuksena olis korkeussäädettävä hankkia, pienellä budjetilla fk ja jom olis vaihtoehtoina. Kysymys kuuluukin että onko nämä nyt niin huonoja alustoja että ei edes kannata hankkia? Joskus veljellä oli jom passatin alla ja toimi ainakin hyvin. Ihan normaaliajossa on auto..
    Ta-technix on itsellä ainakin toiminut. Takajouset vähän löysät
    omaan makuun mutta muuten oikein loistava hintaansa nähden.

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    Originally posted by hapaa_ View Post
    Pitäis ennen kesää saada päivitettyä tuota e39:n alustaa..
    Tarkotuksena olis korkeussäädettävä hankkia, pienellä budjetilla fk ja jom olis vaihtoehtoina. Kysymys kuuluukin että onko nämä nyt niin huonoja alustoja että ei edes kannata hankkia? Joskus veljellä oli jom passatin alla ja toimi ainakin hyvin. Ihan normaaliajossa on auto..

    jommia en ainakaan laittaisi. iskareita hajonnut enemmänkin. tuo FK:n halpis setti on myös aika vähän aikaa ollut markkinoilla, niin tuskin on hirvesti vielä kellään kokemuksia. TA-Technixin kestävyyden kanssa ei ainakaan ole ollut ongelmia. bensakoneiseen E39:iin varsinkin ihan asiallinen setti. eihän se mikään huippu-alusta ole, mutta jos selvästi parempaa coilover settiä haluat, niin saa laittaa jo tonnin rahaa. 500-700e hintaluokassa saa jo hiukan parempaa tasoa.

    hommahan riippuu ihan siitä haluatko madaltaa autoa reilusti, vai hyvät ajo-ominaisuudet. molempia et saa samassa paketissa.

    Leave a comment:


  • Hemu__
    replied
    Enemmän positiivista palautetta kuulunut foorumillakin myytävänä olevista ta-technixin alustoista, eikä ole pahan hintaisia!

    Leave a comment:


  • hapaa_
    replied
    Pitäis ennen kesää saada päivitettyä tuota e39:n alustaa..
    Tarkotuksena olis korkeussäädettävä hankkia, pienellä budjetilla fk ja jom olis vaihtoehtoina. Kysymys kuuluukin että onko nämä nyt niin huonoja alustoja että ei edes kannata hankkia? Joskus veljellä oli jom passatin alla ja toimi ainakin hyvin. Ihan normaaliajossa on auto..

    Leave a comment:


  • Dalglish
    replied
    Originally posted by Knude View Post
    Kenelläkään kokemusta tai hyvää ehdotusta mitkä etujousiksi vakio M-sport iskareihin? tai jopa kokonaan uudet? Idea saada keulaa hieman alemmaksi että tuon vakio m-sport "keulimisen" sais kuriin mutta ajettavuus ei saisi suuremmin kärsiä. Mielessä käynyt jo nämä budjetti luokan säädettävät alustat mutta...

    Mulla on nämä 530i M-sportissa vakioiskareilla,ja on tosi hyvä!
    Putoaa noin 2 cm,ja hyvä ajettavuus!
    H&R BMW E39 5er Lim. Sportfedersatz VA 30mm 29742-6

    Leave a comment:


  • Knude
    replied
    Kenelläkään kokemusta tai hyvää ehdotusta mitkä etujousiksi vakio M-sport iskareihin? tai jopa kokonaan uudet? Idea saada keulaa hieman alemmaksi että tuon vakio m-sport "keulimisen" sais kuriin mutta ajettavuus ei saisi suuremmin kärsiä. Mielessä käynyt jo nämä budjetti luokan säädettävät alustat mutta...

    Leave a comment:


  • Samppae39
    replied
    Originally posted by TJJ View Post
    Teit ilmeisesti hakuja näin: "e39 alustasarja"? Silloin tulee valkoinen ruutu, mutta jos käytät "alustasarja E39" niin tuleekin hakutuloksia. Ekana sanana ei pidä käyttää tuollaista lyhyttä sanaa. Tiedä sitten miksi, mutta noin se vaan on.
    Empäs vaan "e39 madallusjouset" Tuo sanajärjestys tieto olikin hyvä vinkki

    Ja Eibachiin alas kallistumaan. Soitin hintoja paikkaliiselta varaosaliikkeeltä ja 130€ etujouset. En siis ala tilailemaan Saksasta ja säästämään 5€. Kokemuksia tulee, kunhan saan vieterit alle. Samalla meinaan vaihtaa hammastangon, tai oikeastaan samalla ku vaihdan hammastangon, niin vaihdan jouset. Mutta palaan siis asiaan, kunhan vieterit on alla.
    Last edited by Samppae39; 12-03-2011, 11:22.

    Leave a comment:


  • TJJ
    replied
    Originally posted by Samppae39 View Post
    Hyvä, että löyty oikea paikka. Tällä forumin searchilla on turha leikkiä tarkkaa

    Pari päivää searchasin ja kattelin valkosta sivua ja sit meni mielenkiinto ja tein uuden topikin, vaikka tiesin että sellanen on jo olemassa.
    Teit ilmeisesti hakuja näin: "e39 alustasarja"? Silloin tulee valkoinen ruutu, mutta jos käytät "alustasarja E39" niin tuleekin hakutuloksia. Ekana sanana ei pidä käyttää tuollaista lyhyttä sanaa. Tiedä sitten miksi, mutta noin se vaan on.

    Leave a comment:


  • Samppae39
    replied
    Originally posted by mailman View Post
    Taasen yhdistetty kaksi E39 alustasarja topicciä tähän "oikeaan".
    Tarkkuutta arvon voorumilaiset, tarkkuutta
    Hyvä, että löyty oikea paikka. Tällä forumin searchilla on turha leikkiä tarkkaa

    Pari päivää searchasin ja kattelin valkosta sivua ja sit meni mielenkiinto ja tein uuden topikin, vaikka tiesin että sellanen on jo olemassa.

    Leave a comment:

Working...
X