Toiset väittää että samat ku kw variante 1 alusta.eli hintasekseen hyvä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 alustasarja?
Collapse
X
-
Originally posted by dokki View PostTänään tuli ruuvattua tuommone ap coilisarja alle ja olen tyytyväinen ei läheskään yhtä pinta kova kuin orkkis tolpat ja h&r -30mm jousilla.E61 ///M5 -07
F15 X5 40e ///M-Sport -16
Ex. E39 ///M5 -01
-Custom clutch stop, E60 short shifter, Alpha-N with Power mapping by Evolve, AP coilovers, HEL brake lines.
Comment
-
-
Originally posted by Hebbu ///M3 View PostTuota ei vissiin saa kunnolla kenttään, ku 65mm luvattu madallusta.
Mitenkähän lie näissä, ku on tuo maaginen -100mm, niin onkohan siellä ala-asennossa joustovaraa yhtään?
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-5-Seri...item4ac7bef417
Comment
-
-
Semmonen kait se haaveissa olis, va ei nyt viittis niin paljoa alustaan laittaa...
Surettaa, meni totaalisen jumiin, toisen puolen säätölautanen. Kaipa se pitää vielä irti käyttää ja puhistella kierteet. Toisella puolen, saman käsittelyn viimevuona saanut, oli mehusa laskenu pihalle ja ruskeen töhnän ku putsasi, liikku ku unelma. Kohtalaista kolinaa pitää, va kohta ei haittaa ku Rainbowta oottaa kaapissa.Sotkamo Connection
Comment
-
-
Ostin H&R cup-kitin (50/40), ja avasin paketin ja yllätykseni huomasin että takajouset on ns. sedan malliset eli ne on halkasialtaan noin 105mm ja noin 340mm korkeat. Ja nämä olisi minulla tulossa tourinkiin, eikä noita myydä erikseen tourinkiin tai sedaniin.
Joten tietääkö joku että laitetaanko nuo touringissa iskarin varteen ilman yläjousi lautasta, vai pitääkö se survoa samaan paikkaan kuin alkuperäinen?
Tuntuu että tuo jousi menee ihan kasaan tuolla normaali paikassa...
Comment
-
-
Autona siis E39 525iA Touring. Rautajouset myös takana.
Vieläkään saanut hankittua alustasarjaa mutta nyt voisi lomarahat siihen sijoittaa...millainen kannattaisi sitten? Tarkoitus olisi siis madaltaa auto -25-40. Ei ole pakko olla säädettävä jos parempia settejä löytyy.
Tuota olen katsellut kun kuulemma hyvät sarja on:
Plussaa olisi jos sen saisi nopeasti. Paljon on saksalaisia sivuja mutta kun tuo kieli ei taivu niin jätän suosiolla sen kieliset sivut pois laskuista (paitsi tuo ylempi).
Noin 600e siihen voisi vaikka laittaa..ei tiukka hinta.Last edited by Tonait; 03-07-2015, 17:50.
Comment
-
Comment