Liitynpä joukkoon kummaan. e39 520ia -01, eli M54B22 tuuppas venakopan tiivisteen välistä pari-kolme desia öljyä pakosarjalle. Ilmeisesti huohotin jäätyi.
Auto odottelee nyt pajalla osia, kuulemma venakopan tiiviste, huohottimen joku osa ja imusarjan tiiviste tarvitaan.
Imusarja kuulemma pitää purkaa edestä että huohottimeen pääsee käsiksi, ja tästä syystä siis imusarjan tiiviste.
Pitäisköhän tuohon huohottimeen käskeä laittaan lämmitysvastus samalla?
Ja joo, sori cunttory kun en "tajunnut syksyllä edes puhdistaa huohotin letkua". Jotenkin sitä vaan olettaa että virallisen maahantuojan tuoma, 120tkm ajettu, virallisessa merkkiliikkeessä huolto-ohjelman mukaan huollettu auto kestäisi talven kelit. En tiennyt että sitä pitää itse arvata lähtä huoltamaan huolto-ohjelman ulkopuolelta...
Onko kukaan muuten koittanut saada bmw finlandia maksumieheksi, edes osittain? Kuten joku totesi, ei tämä normaalista kulumisesta tms johdu, vaan selkeästä suunnitteluvirheestä... IMO olis selkeä keissi.
Auto odottelee nyt pajalla osia, kuulemma venakopan tiiviste, huohottimen joku osa ja imusarjan tiiviste tarvitaan.
Imusarja kuulemma pitää purkaa edestä että huohottimeen pääsee käsiksi, ja tästä syystä siis imusarjan tiiviste.
Pitäisköhän tuohon huohottimeen käskeä laittaan lämmitysvastus samalla?
Ja joo, sori cunttory kun en "tajunnut syksyllä edes puhdistaa huohotin letkua". Jotenkin sitä vaan olettaa että virallisen maahantuojan tuoma, 120tkm ajettu, virallisessa merkkiliikkeessä huolto-ohjelman mukaan huollettu auto kestäisi talven kelit. En tiennyt että sitä pitää itse arvata lähtä huoltamaan huolto-ohjelman ulkopuolelta...
Onko kukaan muuten koittanut saada bmw finlandia maksumieheksi, edes osittain? Kuten joku totesi, ei tämä normaalista kulumisesta tms johdu, vaan selkeästä suunnitteluvirheestä... IMO olis selkeä keissi.
Comment