joo ei tässä nyt mitään hätää tuon asian suhteen ole, ja kyllä se meisseli kädessä pysyy. enkä nyt puhu siitä meisselistä.
ootellaan sitä eristettyä separaattoria (mikäli sieltä nyt sellainen tulee), tilattiin se eristetty huohotinsysteemi, mutta eihän sieltä mitään muuta eristettyä tullut, kuin se öljytikulle menevä letku ja sekin oli aivan samanlainen, mihin oli vedetty vaan sellanen normi putkieristeen pätkä päälle. palautetaan.
uus öljytikun putki siihen kans kuului, taitaa jäädä vaihtamatta, kun on samanlainen, kuin siellä nyt on paikalla. vai onko sillä natsalla tapana tukkeutua siitä, mihin siis se separaattorilta tuleva letku liittyy? uskaltaako sitä rassata, paskathan menee öljypohjaan suoraan, vai oisko viisasta vaihtaa se ölppätikun putki?
kuten jo todettua olen jo purkanut tuon, ja on sitä vaille, että saadaan se separaattori niin voi alkaa niputtamaan. tuossahan ei mitään muuta ongelmaa ollut, kuin se että ilman imusarjan irroitusta tilat on todella ahtaat!
venakopan tiiviste meni vaihtoon, ja samalla vaihtui tulpat, kun ne kerran siinä näkösällä oli.
tuo asenne vaan vituttaa tuolla merkkiliikkeessä. senkin vielä ymmärtää, jos osilla on syystä tai toisesta toimitusvaikeuksia, mutta kun suurinpiirtein vittuillaan päin naamaa ja odotutetaan yli 3vkoa ja lisäksi 1000e lasku, niin ainakin mulla/meillä alkaa huumori loppua. ja sääliksi käy niitä BMW-kuskeja, jotka joutuvat kaikki tällaiset remontit merkkiliikkeessä tekemään/teettämään.
![Wink](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_wink.gif)
ootellaan sitä eristettyä separaattoria (mikäli sieltä nyt sellainen tulee), tilattiin se eristetty huohotinsysteemi, mutta eihän sieltä mitään muuta eristettyä tullut, kuin se öljytikulle menevä letku ja sekin oli aivan samanlainen, mihin oli vedetty vaan sellanen normi putkieristeen pätkä päälle. palautetaan.
![BigSmile](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_biggrin.gif)
uus öljytikun putki siihen kans kuului, taitaa jäädä vaihtamatta, kun on samanlainen, kuin siellä nyt on paikalla. vai onko sillä natsalla tapana tukkeutua siitä, mihin siis se separaattorilta tuleva letku liittyy? uskaltaako sitä rassata, paskathan menee öljypohjaan suoraan, vai oisko viisasta vaihtaa se ölppätikun putki?
kuten jo todettua olen jo purkanut tuon, ja on sitä vaille, että saadaan se separaattori niin voi alkaa niputtamaan. tuossahan ei mitään muuta ongelmaa ollut, kuin se että ilman imusarjan irroitusta tilat on todella ahtaat!
venakopan tiiviste meni vaihtoon, ja samalla vaihtui tulpat, kun ne kerran siinä näkösällä oli.
tuo asenne vaan vituttaa tuolla merkkiliikkeessä. senkin vielä ymmärtää, jos osilla on syystä tai toisesta toimitusvaikeuksia, mutta kun suurinpiirtein vittuillaan päin naamaa ja odotutetaan yli 3vkoa ja lisäksi 1000e lasku, niin ainakin mulla/meillä alkaa huumori loppua. ja sääliksi käy niitä BMW-kuskeja, jotka joutuvat kaikki tällaiset remontit merkkiliikkeessä tekemään/teettämään.
Comment