Originally posted by intfreak
View Post
E39 ostamassa ja käyttökokemuksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
- Polttimot palaa
- Alustan osat kuluu
- Renkaat kuluu
- Kytkin kuluu
- Airbag-valo syttyy
- Jarrupalat kuluu
- Jarrulevyt kuluu
- Bensaa kuluu
- Tuulilasi voi mennä rikki
- Pakoputki kuluu
- Öljyä kuluu
- Sisusta likaantuu
- Maalipinta likaantuu
- Takakontti likaantuu
- Vanteisii tulee naarmuja
- Vanteet hapettuu
- Sisäkahvat katkee
- Ulkokahvat katkee
- Kontin johtosarja katkee
- Päästöt huononee
- Katsastus myöhässä
- Verot maksamatta
- Joudut myymää halvemmalla ku ostit
Onhan noita...
E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Jep. Ei ole kuin tiettyjä ominaisuuksia jotka saa korjaamalla kuntoon. Sitten onkin huoleton peli ainakin hetken aikaa allaOriginally posted by Bmw Master View PostEi ole mitään vikaa, maailman paras auto.
Ja meneehän noita automaatteja bensoistakin.. http://www.noreverse.org/E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
Parin vuoden aikana tuohon sigun 525i:hin laitettu:
- alustaan muutama pusla ja tukivarsi
- kardaanin vakionopeusnivel ja kannatinlaakeri
- muutama ruostepaikka korjattu
- takaluukun johtosarjasta lisäjarruvalon piuhat korjattu
- kaikki jarrulevyt ja palat
- Vanoksen tiivisteet, venakopan ja ö-suodattimen jalan tiiviste
- varmaan jotain muuta mitä en nyt muista
Ihan luotettavana oon kyllä pitänyt ja hienot kyydit se tarjoaa kun alusta ym. on tikissä.
Comment
-
Luitko vitsikirjan aamiaiseks?Originally posted by peltone View Post- Polttimot palaa
- Alustan osat kuluu
- Renkaat kuluu
- Kytkin kuluu
- Airbag-valo syttyy
- Jarrupalat kuluu
- Jarrulevyt kuluu
- Bensaa kuluu
- Tuulilasi voi mennä rikki
- Pakoputki kuluu
- Öljyä kuluu
- Sisusta likaantuu
- Maalipinta likaantuu
- Takakontti likaantuu
- Vanteisii tulee naarmuja
- Vanteet hapettuu
- Sisäkahvat katkee
- Ulkokahvat katkee
- Kontin johtosarja katkee
- Päästöt huononee
- Katsastus myöhässä
- Verot maksamatta
- Joudut myymää halvemmalla ku ostit
Onhan noita...
Comment
-
...ja ihmisiä maailmassa muutama kuolee salamaniskuun pilvettömältä taivaalta.Originally posted by _nixu_ View PostJa meneehän noita automaatteja bensoistakin.. http://www.noreverse.org/
Comment
-
Tänäänkin yhtä E39:ä kaverille katsottuna. Sisältä ja ulkoa todella siisti alkuperäinen karvalakki Suomi-auto, aj. n. 130tkm, vm 2003: Valitettavasti konepellin etureuna molemmilta sivuilta lamppujen päältä 30-40cm ruosteessa!
Eli selkeä tyyppivika tässä korimallissa, ei ole ensimmäinen.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Originally posted by Laku View PostTänäänkin yhtä E39:ä kaverille katsottuna. Sisältä ja ulkoa todella siisti alkuperäinen karvalakki Suomi-auto, aj. n. 130tkm, vm 2003: Valitettavasti konepellin etureuna molemmilta sivuilta lamppujen päältä 30-40cm ruosteessa!
Eli selkeä tyyppivika tässä korimallissa, ei ole ensimmäinen.
Kolmesta eri ikäisestä e39:stä kokemuksia, eikä yhdessäkään konepelti ruosteessa. Eikös tyyppivian pitäisi olla jokaisessa?
Comment
-
Luukkujen saumoista ruostuu ja ei kai nyt kaikkien tarvitse viallisia olla että voi tyyppiviaksi sanoa? Ja tahtoo noissa tuon ikäisissä jotain alkavaa kuplintaa jossain päin maalipintaa olla vaikka miten siisti olisi muutenOriginally posted by Bmw Master View PostKolmesta eri ikäisestä e39:stä kokemuksia, eikä yhdessäkään konepelti ruosteessa. Eikös tyyppivian pitäisi olla jokaisessa?
E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
Comment