Osaisko joku kertoa -02 e39 530da sedanin dieselveron? Kokeilin jollain trafin ihme "kaaviolla" laskea ja sain 692,86€.. Voisko olla edes lähellä? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 ostamassa ja käyttökokemuksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sigpic
E39 530da M-sport Individual
E36 320i Cabrio DIY M-sport
Ex. E46 320d Touring M-sport II
Ex. E36 325i Sedan DIY M-sport
Ex. E30 316i 2d "Winter drifter"
-
-
Laatikko nytkäyttää selvästi kun vaihtaa alaspäin ykköselle... Onko suuri ongelma? Öljyjä ei kuulemma ole ikinä vaihdettu, mutta pitäisikö olla? Muuten vaihtaa kyllä oikein nätisti ja auto muutenkin hyvässä kunnossa. Pistää vaan jännittämään tuo laatikko... Olispa manuaalilla!Skoda.
ex.
e63 645ci
e38 730iA
e36 325i
Comment
-
-
Originally posted by Tejuka View PostOsaisko joku kertoa -02 e39 530da sedanin dieselveron? Kokeilin jollain trafin ihme "kaaviolla" laskea ja sain 692,86€.. Voisko olla edes lähellä? :think
Comment
-
-
Originally posted by Tejuka View PostOsaisko joku kertoa -02 e39 530da sedanin dieselveron? Kokeilin jollain trafin ihme "kaaviolla" laskea ja sain 692,86€.. Voisko olla edes lähellä? :thinkSotkamo Connection
Comment
-
-
Originally posted by Juhutti View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/540/4755061
Laatikko nytkäyttää selvästi kun vaihtaa alaspäin ykköselle... Onko suuri ongelma? Öljyjä ei kuulemma ole ikinä vaihdettu, mutta pitäisikö olla? Muuten vaihtaa kyllä oikein nätisti ja auto muutenkin hyvässä kunnossa. Pistää vaan jännittämään tuo laatikko... Olispa manuaalilla!
Comment
-
-
Originally posted by Hebbu ///M3 View Post525tdsa tousku 461e tais olla, sedanissa tuskin enempää on, ja tuohon sitten se perusvero vai mikäs se nykyjään on päälle, mutta rahamiestähän nämä vain naurattaa.Onhan se paljon verrattuna ex. e46 320d:n veroon, mutta kun mieli tekis niin kauheasti e39:ä.. Tiedä sitten kannattaisiko sekaantua :think Toisena vaihtoehtona vaakakupissa joku karvalakki e91..
Originally posted by Ramzez View PostTuo summa todennäköisesti sisältää myös ajoneuvoveron. Ainakin -00 530d:n (sedan) käyttövoimavero on n. 442€/vuosi. Tuohon kun lisätään ajoneuvovero, niin veroa tulee yhteensä maksettavaa n. 660€/vuosi.Joo siinä oli laskettuna toi perusvero mukaan.
sigpic
E39 530da M-sport Individual
E36 320i Cabrio DIY M-sport
Ex. E46 320d Touring M-sport II
Ex. E36 325i Sedan DIY M-sport
Ex. E30 316i 2d "Winter drifter"
Comment
-
-
Originally posted by BMW View PostRiippuu nytkäytyksestä, jos on eroa selvästi ns. toimiviin niin pysyisin kaukana. Se ei paljon naurata kun keltainen lamppu syttyy kojetauluun, siinä kohtaa jo on hävinnyt sen 5000€ remppaa varten.
Muuten oli mainio peli ja varmaan tuokaan ei jokaista haittaa. Itsellä jäänee ostamatta.Skoda.
ex.
e63 645ci
e38 730iA
e36 325i
Comment
-
-
Originally posted by Juhutti View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/540/4755061
Laatikko nytkäyttää selvästi kun vaihtaa alaspäin ykköselle... Onko suuri ongelma? Öljyjä ei kuulemma ole ikinä vaihdettu, mutta pitäisikö olla? Muuten vaihtaa kyllä oikein nätisti ja auto muutenkin hyvässä kunnossa. Pistää vaan jännittämään tuo laatikko... Olispa manuaalilla!All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by gatanass View PostM-Sport
Pappa versio
PS! En oikee tiedä miksi tossa on kansi rempattu ku ei ne oikeen näissä ikinä pitäis rikki oikeen mennä… noh… mene ja tiedä.
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostEi ole kyllä tuossa ylemmässä mitään M-Sporttia. Puskuritkin laitettu jälkikäteen ja esim. etupuskuri näyttää olevan M5 kopio. Eli kokolailla samalla viivalla molemmat yksilöt, jos papoiksi haluat kutsua.
Puuttuu kuitenkin isokasa varusteita, ei edes vetokoukkua saati kaatuuvia takapenkkejä.
Comment
-
-
Vinkistä vaarina on tullut kahlattua tätä ketjua läpi ja alkaa pikkuhiljaa hahmottua oma kakkosauto. Eli vähintään tuota 9/98 ikää oleva 523, 528 tai 525. Facelift plussaa jos mahtuu budjettiin, ei tarvitse olla m-sport. Farmari plussaa mutta hyvän yksilön osuessa myös sedan menee. Limitti on 6,5ke, onko tämän hintaista autoa järkeä hakea ruotsista vai odotella hyvää yksilöä suomesta? Tämän hetkinen tarjonta ainakin nettiautossa on mielestäni ylihinnoiteltua..
edit: niin joo, ja manuaalina.
edit2: paljon puhutaan tuosta etupään rempasta, mihin kuuluu tukivarsia jne. Missä hinnoissa liikutaan ns. kattavan remontin osalta e39:ssä? Osien hinta, noin...Last edited by mixout; 05-06-2012, 12:06.
Comment
-
-
Originally posted by mixout View PostVinkistä vaarina on tullut kahlattua tätä ketjua läpi ja alkaa pikkuhiljaa hahmottua oma kakkosauto. Eli vähintään tuota 9/98 ikää oleva 523, 528 tai 525. Facelift plussaa jos mahtuu budjettiin, ei tarvitse olla m-sport. Farmari plussaa mutta hyvän yksilön osuessa myös sedan menee. Limitti on 6,5ke, onko tämän hintaista autoa järkeä hakea ruotsista vai odotella hyvää yksilöä suomesta? Tämän hetkinen tarjonta ainakin nettiautossa on mielestäni ylihinnoiteltua..
edit: niin joo, ja manuaalina.
edit2: paljon puhutaan tuosta etupään rempasta, mihin kuuluu tukivarsia jne. Missä hinnoissa liikutaan ns. kattavan remontin osalta e39:ssä? Osien hinta, noin...
Kannattaa aina lähteä siitä liikkeelle, että tarvitset autoon ainakin yhden rengassarjan ja huoltoa 1000€ edestä, niin pettymys ei ole niin suuri kauppojen jälkeen. Alusta kannattaa käydä huolella läpi, samoin huoltohistoria, koska mahdollisesti juuri vaihdettuja tukivarsia ei kannata heti perään vaihtaa uusiin. Jos kuitenkin oletetaan, että ostaisit suunnilleen kaikki uutta, niin esim. TÄÄLTÄ saat Lemförderin setin 400€:lla eteen ja taakse maksaa suunnilleen saman verran. Tarvittaessa joudut vielä ostamaan raidetangon sisä- ja/tai ulkopäät erikseen.
Lisäksi kannattaa varautua siihen, että auto vaatii perushuoltoa, eli uudet suodattimet, tulpat, jarrupalat, hihnat ja kiristimet, sekä öljyt ja muut nesteet, jos vaihtohistoriasta ei ole tarkkaa tietoa.
Comment
-
-
Tuossa olisi yksi mitä voisi käydä kokeilemassa. Huoltoa on tehty ja tutun kuuluisia remontteja, ainakin osa alustan palikoista olisi valmiiksi vaihdettu. Kytkimen vaihto pistää silmään? Vetokoukku voisi selittää asian. Pyynti on aika kova vaikka rahaa on huoltoihin mennyt, ottaen huomioon kilometrit ja auton iän. Vaikka kone onkin TU.
Comment
-
Comment