Originally posted by _nixu_
View Post
E39 ostamassa ja käyttökokemuksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Aikeita
Itsellä kertyy 100km päivässä pelkkiin työmatkoihin. Mietiskelin tässä jo dieselin vaihtoehtoa, kuten (530d), 540ia:n olen omistanut, sillä täystankilla pääsi viikossa juuri ja juuri.
Villehä huhuja kuullut myös 530d:n omistajilta, että ei eroa paljonkaan 540ia:n kulkupuolesta.
dieselistä tulisi ainakin halpoja kilometrejä, mutta sarvikuonojen verotusmuutosten mukaan, sekin onni taitaa kohta retkastaa käyttömaksuveroon?///M3
Comment
-
-
Originally posted by Daylight View PostVillehä huhuja kuullut myös 530d:n omistajilta, että ei eroa paljonkaan 540ia:n kulkupuolesta.Kyllä tuo silti ihan hyvin kulkee, ohi pääsee ja soppaa kuluu vähemmän.
325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostHiukan on saattanut nokiset lasit olla silmillä kun tommosta väittänytKyllä tuo silti ihan hyvin kulkee, ohi pääsee ja soppaa kuluu vähemmän.
F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostTäytyy todeta että ihan jees tuollanen 530d on liikkuman varisnkin kun siinä on kunnollinen softa 220-230\500nm.
530i kanssa samaan tahtiin voisi mennä ohjelmoituna, vakiona ihan laamaE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostMutta ei siitä savukoneesta ole vastusta 540i:lle
530i kanssa samaan tahtiin voisi mennä ohjelmoituna, vakiona ihan laama
Comment
-
-
Originally posted by vileeni View PostUskaltaisin olla vahvasti erimieltä. Viime kesänä tuli testailtua juuri tuollaista 540i:tä vertailumielessä omaan 530 kiisseliin, josta nyhdetty 240hp/600NM. Lopputuloksena "voiton" vei kyl toi diisseli.Käyttöalueet ja käyttäjät on niin erilaisia. Mä pidän dieselistä juuri alaväännön ja käytännöllisyyden takia, ei tulisi mieleenikään vaihtaa sitä samankokoiseen bensavinguttimeen, joka ei edes lastulla parane
Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
E39 530d vs. N. Samantehoinen 525i manuaaleina on tosiaan aivan eri tyyppisiä laitoksia. Ei ne kumpikaan ole kovinkaan hyviä käyttöominaisuuksiltaan. Dieseli kyllä liikkuu oikealla kierrosalueella mainiosti. Mutta jos on väärä pykälä pesässä, niin kuolema tulee. 525i vaatii sitten niitä kierroksia liikkuakseen. Voi sillä matalalilla kierroksilla ajaa, mutta meno on vähintäänkin leppoisaa. Oikein osaa sanoa, että kumpi on parempi. Tieten kun itse vertailen muihin omistamiini 5-sarjalaisiin e34 535i ja e60 530d, niin nuo e39:t on selkeästi heikompia.
Comment
-
Comment