Ei se mitään, voi siihen sitte vaihtaa sen jakoketjun ja vaikka avata koneenki että ei se haittaa, kyllähän nuilla on ajettu yli 600000km ilman avaamistaki, ajattelin vain ku tutulta saisi, tuo on ollu taksina 350000km asti että tosiaan se täydellinen huoltokirja pitää paikkansa. ei tuosta ihan heti ulkosesta kunnosta ainakaan uskois että ajettu nuin paljon. ei ruostetta missään! kone käy hetiku uusi. ja tosiaan kaikki muut varusteet löytyy paitsi kattoluukku ja parkkitutkat ja kummallakaan en mitää tekisikään. Turbo tuosta menee luultavasti seuraavaks, vislaa ainaki hetiku hullu mutta vedot on silti tallella ja ei savuta mitenkään erikoisesti. eikä tosiaan nesteitä syö. Nykyisen omistajan tunnen hyvin henkilökohtaisesti ja tiedän että se ei paskoilla autoilla aja. 8000e on auton lopullinen hinta, ja uskon että se ei todellakaan oo liikaa tuommosilla varusteilla ja hyvällä historialla. Läpät on poistettu jo jos tuon ikäsessä niitä edes on ollutkaan. Väri on sen verran erikoinen että sekin kiinnostaa. Ja samahan se on mistä auton ostan ja millä hinnalla niin vain luoja tietää että millon siihen vikaa tulee, ja osaan näihin varautua, vanha auto jää kyllä käyttöautoksi myös mutta täytyisi saada tälläinen vähän halvempi pitkän matkan ajettava. Ja eikös näihin osia saa vieläkin aika hyvin ja ei varmaan kovin kalliitakaan ole enään nykypäivänä.
Ja kyllähän kaikki paskaks saa hullulla polkemisella. Oma ajotapa ei ole sellainen että kun käyntiin saa kylmänä niin heti lappu lattiaan.
Ja kesällä en aio kumea polttaa. Kortti ollut taskussa kohta vuoden ja oon saanu ajella yli 250hv vehkeillä viime kesänä jo niin paljon että on se pakollinen näyttämisen halu jääny pois jo.
Olen sitä mieltä että mielummin kaverilta ostan vähän kalliimmalla ku menisin jonnekki muualle kattelemaan niitä alle kolmesataatuhatta ajettuja ja alle 6000e hinnoiltaan, mihin tiedän että varmasti tulee jotain suurempaa kohta.
Ja kyllähän kaikki paskaks saa hullulla polkemisella. Oma ajotapa ei ole sellainen että kun käyntiin saa kylmänä niin heti lappu lattiaan.
Ja kesällä en aio kumea polttaa. Kortti ollut taskussa kohta vuoden ja oon saanu ajella yli 250hv vehkeillä viime kesänä jo niin paljon että on se pakollinen näyttämisen halu jääny pois jo.
Olen sitä mieltä että mielummin kaverilta ostan vähän kalliimmalla ku menisin jonnekki muualle kattelemaan niitä alle kolmesataatuhatta ajettuja ja alle 6000e hinnoiltaan, mihin tiedän että varmasti tulee jotain suurempaa kohta.
Comment