Paikallaan näkyi olevan orkkikset vuodelta -00 leimojen mukaan. Tilalle meni Moogin versiot.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39: etupää kolisee
Collapse
X
-
Tilasin Puolasta:
120e taisi maksaa pari. ALV:t saa pois jos on y-tunnus. Tuolta saa myös lemförderiä, febiä, jne.. Febin varret meinasin alun perin tilata, mutta otin sitten nuo Moogit kun aikaisemmin on niistä ainakin itsellä ollut hyviä kokemuksia. Katsotaan miten e39 kohdalla toimii.
En vaihtanut kuin reaktiotangot ja nekin ilman sitä puslaosaa kun minulla on niissä powerflexit jotka siirsin vanhoista tangoista näihin uusiin. Vaihdoin vuosi sitten alatukivarret jotka oli myös alkuperäiset, huomasivat ohjauskulmien säädössä tuolloin, että ovat väljät. Ajattelin tietenkin silloin, että sieltä se kolinakin tulee, mutta nuo reaktiotangot oli ilmeisesti jo tuolloin valmiit myös. Kolinahan vain paheni sitten täksi talveksi. Eli jos on orkkista tai muuten epäilyttävä varsien kunto niin kannattaa kyllä vaihtaa sitten kaikki 4 tukivartta.
Autolla tuli kyllä nyt tosi hyvä ajaa. Yllättävän paljon se vaan vaikuttaa ajettavuuteen nuo reaktiotangot vaikka isoa välystä ei olisikaan.Last edited by Antsah; 20-01-2013, 18:35.
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View PostTilasin Puolasta:
120e taisi maksaa pari. ALV:t saa pois jos on y-tunnus. Tuolta saa myös lemförderiä, febiä, jne.. Febin varret meinasin alun perin tilata, mutta otin sitten nuo Moogit kun aikaisemmin on niistä ainakin itsellä ollut hyviä kokemuksia. Katsotaan miten e39 kohdalla toimii.
En vaihtanut kuin reaktiotangot ja nekin ilman sitä puslaosaa kun minulla on niissä powerflexit jotka siirsin vanhoista tangoista näihin uusiin. Vaihdoin vuosi sitten alatukivarret jotka oli myös alkuperäiset, huomasivat ohjauskulmien säädössä tuolloin, että ovat väljät. Ajattelin tietenkin silloin, että sieltä se kolinakin tulee, mutta nuo reaktiotangot oli ilmeisesti jo tuolloin valmiit myös. Kolinahan vain paheni sitten täksi talveksi. Eli jos on orkkista tai muuten epäilyttävä varsien kunto niin kannattaa kyllä vaihtaa sitten kaikki 4 tukivartta.
Autolla tuli kyllä nyt tosi hyvä ajaa. Yllättävän paljon se vaan vaikuttaa ajettavuuteen nuo reaktiotangot vaikka isoa välystä ei olisikaan.DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View Post
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View PostGooglen translatella voi kääntää koko sivun suoraan nettiosoitteesta.
Ei toimi tuo merkin/mallin kääntäminen translatella ja chrome ei suostu suoraan kääntämään sivua.. perkele. Osaatko laittaa suoraa linkkiä reaktiotankoihin/tukivarsiin ?DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostEi toimi tuo merkin/mallin kääntäminen translatella ja chrome ei suostu suoraan kääntämään sivua.. perkele. Osaatko laittaa suoraa linkkiä reaktiotankoihin/tukivarsiin ?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Merkin ja mallin voit joutua laittamaan valikosta, että näkyy. Itse en ainakaan tuolla osanumeroilla löytänyt esim reaktiotankoja.Last edited by Antsah; 21-01-2013, 19:52.
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View Posthttp://e-autoparts.pl/zawieszenie-wahacz-c-100_103.html
Merkin ja mallin voit joutua laittamaan valikosta, että näkyy. Itse en ainakaan tuolla osanumeroilla löytänyt esim reaktiotankoja.
Onkos kukaan vertaillu, että onko tämä kuinka paljon halvempi kuin vaikka autoteilemann.de?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Et ole valinnut, että haetaan OEM numerolla. Kuten sanoin sivut ovat todella hanurista. Useita peräkkäisiä haut ei toimi läheskään aina vaan aina pitää käydä mutka etusivulla jne.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment