Täällä kanssa ns mysteerikolinaa.
nimismiehenkiharassa ja terävissä montuissa kuuluu terävää kolinaa.
vaihdettua on tukivarsien puslat powerflexeihin, kallistuksenvakaajan kumit ja tangot.
Pallonivelissä ei tunnu välystä, ei tukivarsien eikä raidetangon.
Raidetangossa tuntuu pientä välystä, ei ohjauksen suuntaan, vaan ylösalas heiluttamalla, ei ollut sisäpää, onko raidetanko kulunut? ei vuoda kuitenkaan.
Toinen veikkaus olisi iskarit, tai yläpään laakeri.
Onko porukalla kokemuksia, voiko powerflexit aiheuttaa kolinaa? nehän kuitenkin ovat ikäänkuin löysät tukivarteen.
Tutina noilla powerflexeillä hävisi, reaktiotankojen kumit oli siis täällä syynä siihen. Tosin liittyi hassu ilmiö, jonka syy-seuras suhdetta on vaikea todentaa. oikeanpuoleinen jarrulevy kului ravistavaksi kaksi kertaa, toisella vaihdolla totesin reaktiotangon puslan olevan "pehmeä" ja vaihdoin sen. tosin nyt ehjällä puslalla ravistava levy ei varmaankaan vaikuta ajoon niin paljoa että huomais.
nimismiehenkiharassa ja terävissä montuissa kuuluu terävää kolinaa.
vaihdettua on tukivarsien puslat powerflexeihin, kallistuksenvakaajan kumit ja tangot.
Pallonivelissä ei tunnu välystä, ei tukivarsien eikä raidetangon.
Raidetangossa tuntuu pientä välystä, ei ohjauksen suuntaan, vaan ylösalas heiluttamalla, ei ollut sisäpää, onko raidetanko kulunut? ei vuoda kuitenkaan.
Toinen veikkaus olisi iskarit, tai yläpään laakeri.
Onko porukalla kokemuksia, voiko powerflexit aiheuttaa kolinaa? nehän kuitenkin ovat ikäänkuin löysät tukivarteen.
Tutina noilla powerflexeillä hävisi, reaktiotankojen kumit oli siis täällä syynä siihen. Tosin liittyi hassu ilmiö, jonka syy-seuras suhdetta on vaikea todentaa. oikeanpuoleinen jarrulevy kului ravistavaksi kaksi kertaa, toisella vaihdolla totesin reaktiotangon puslan olevan "pehmeä" ja vaihdoin sen. tosin nyt ehjällä puslalla ravistava levy ei varmaankaan vaikuta ajoon niin paljoa että huomais.
Comment