Antsa: Ootko vaihtanu jo kallistuksenvakaajan runkokumit eteen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39: etupää kolisee
Collapse
X
-
Originally posted by Ha2 View PostAntsa: Ootko vaihtanu jo kallistuksenvakaajan runkokumit eteen?
Täällä hyvää keskustelua myös:
Comment
-
-
Mulla kans kolisee etupää jälleen kerran ja olen tässä miettinyt että nyt ois varmasti hyvä aika laittaa kerralla enemmänkin alustan osia uusiksi niin pysyis ehkä kasassa sen aikaa mitä tuolla autolla vielä ajelee (no ehkä tämä on toiveajattelua).
En osaa sanoa haluanko lähteä noihin powerflexeihin ollenkaan, mutta pitäis jaksaa hahmottaa mistä kannattais tilata isompi setti osia, eli eteen ja taakse kaikki yleisesti kuluvat tukivarret, puslat, raidetangon päät, kallistuksen vakaajan puslat, takakelkan puslat ja muut.
Alkuperäistä ei kai tartte olla vaan Lemförder ajanee asian ihan yhtä hyvin? Täällähän on ollut juttua noista eri Saksan kaupoista jotka osia järkevään hintaan saa, mutta onko jollakulla nyt jotain tuoreita kokemuksia mitä kauppaa kannattais lähteä katteleen? Mitä nyt ebay.de:tä vilkaisin niin aika vähän jos ollenkaan on Lemförderin paketteja myyjillä jotka toimittas Suomeen.
EDIT: Tai no tässähän ois yksi 400 euron setti etupäähän, mutta raidetangon päät ainakin puuttuu: http://www.ebay.de/itm/VA-Querlenker...item230d7e4a99Last edited by Petri.Kekkonen; 03-01-2013, 16:30.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Minulla taisi kolinat kadota kokonaan kun vaihdoin etupyörien laakerit. Kolinat oli vielä sellaisia, että pakkasella kolina oli alussa selvää, mutta vaimeni kun oli ajanut vähän pidemmän matkan. Luulin sen tulevan iskareista tms. mutta taisin olla väärässä. Jos/kun tulee kovat pakkaset, täytyy kuulostella katosiko ihmeellinen vinkuminenkin noiden ansiosta.
Comment
-
-
Joop elikkäs itellä on kanssa tossa joulukuun lopulta ruvennu etupäässä kolisemaan ja jarruttaessa tuntee hyvin tärinää ratissa.. Mitä noita postauksia tossa luin niin varmaan on kanssa ne reaktiotangot? mutta osaako joku heittää arvioo paljonko maksais jos kävis jossain liikkeessä vaihdattamassa autokeskus vantaalla, laakkonen ym? kun itellä ei oikeen oo mitää paikkaa missä pystyis vaihtamaanAuto pitäis käyttää leimalla tässä muutaman viikon sisään niin sielähän se viimeistään selviäisi sitten jos joutuu enempi rupee remontoimaan :think
Comment
-
-
Originally posted by N1ksu View PostJoop elikkäs itellä on kanssa tossa joulukuun lopulta ruvennu etupäässä kolisemaan ja jarruttaessa tuntee hyvin tärinää ratissa.. Mitä noita postauksia tossa luin niin varmaan on kanssa ne reaktiotangot? mutta osaako joku heittää arvioo paljonko maksais jos kävis jossain liikkeessä vaihdattamassa autokeskus vantaalla, laakkonen ym? kun itellä ei oikeen oo mitää paikkaa missä pystyis vaihtamaanAuto pitäis käyttää leimalla tässä muutaman viikon sisään niin sielähän se viimeistään selviäisi sitten jos joutuu enempi rupee remontoimaan :think
Älä nyt noihin kaikkein kalliimpiin paikkoihin vie, jos et itse vaihda.. Esim. Schmiedmann konalassa, Bemu Oy Tuusulassa, Tai Atoy Oy. :thinkGas or ass, no free rides
F10 520d lci
E36 325 ahdistettu.
Comment
-
-
Originally posted by N1ksu View PostJoo elikkäs tänää kävi auto leimalla mutta eipä sieltä etupäästä löytynytkää mitään vaikka kaikki käytiinki läpi 2 kertaa.. sama ontto kolina kuuluu vieläkin etupäästäAlustana on d2 mutta sekää ei oo mikään vanha niin vähä ihmetyttää mikä mahtaa kolista :think
Minulla kolajaa tällähetkellä oikenpuolen reaktiotangon pusla. Sen puslan kunnon saa selville, kun on auton alla ja ottaa reilusti reaktiotangosta kiinni ja kääntelee sivuttain niin pitäisi kuulua kolina! Ainakin minun autossa oli näin.Last edited by janke; 18-01-2013, 14:55.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostVoisko olla, että reaktiotangon puslat ovat loppuneet? Tiedätkö missä kunnossa on ohjausnivel?
Minulla kolajaa tällähetkellä oikenpuolen reaktiotangon pusla. Sen puslan kunnon saa selville, kun on auton alla ja ottaa reilusti reaktiotangosta kiinni ja kääntelee sivuttain niin pitäisi kuulua kolina! Ainakin minun autossa oli näin.) Tiiä sitte onko nykyää niin tarkkaa vaiko katsarilla huono päivä
Comment
-
-
Omat kolinat saatu poistettua. Syylliset oli reaktiotankojen pallonivelet. Uudet varret ja kolinat katosi. Samoiten katosi nykivä pysähtyminen jarruttaessa ja lievä tärinä. Vanhojen varsien pallonivelistä en väljää löytänyt edes irrotettuina, mutta niin vaan kolinat katosi uusilla.
Sitten vielä suositukset ainakin cd cardicin valikoimassa olevasta pallonivel työkalusta. Sillä onnistuu irrottaa kaikki e39 etupään nivelet todella helposti. Ne holkitkin jää kätevästi napoihin niin ei tarvitse niitäkään vanhoista varsista irroitella. Työkalulla oli hintaa 32e.
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View PostOmat kolinat saatu poistettua. Syylliset oli reaktiotankojen pallonivelet. Uudet varret ja kolinat katosi. Samoiten katosi nykivä pysähtyminen jarruttaessa ja lievä tärinä. Vanhojen varsien pallonivelistä en väljää löytänyt edes irrotettuina, mutta niin vaan kolinat katosi uusilla.
Sitten vielä suositukset ainakin cd cardicin valikoimassa olevasta pallonivel työkalusta. Sillä onnistuu irrottaa kaikki e39 etupään nivelet todella helposti. Ne holkitkin jää kätevästi napoihin niin ei tarvitse niitäkään vanhoista varsista irroitella. Työkalulla oli hintaa 32e.Last edited by janke; 19-01-2013, 19:18.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Comment