E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mitä eroa on käytännössä 523:lla ja 525:llä? Varustetasossa lienee jotain? Eli samalla logiikalla 523 on isommalla koneella tuunattu 520?
-
Originally posted by peto2 View Postmullakin saattas lojua ylimääräsenä yhdet puretut prefacelit umpiot mutta eikös kannattaisi vaihtaa koko "lasi" ne on kuitenkin todella naarmusia ja himmentyneitä kymmenen vuoden hiekkapuhalluksen jäljiltä :think
Pistä privaa jos myyt.
Leave a comment:
-
Originally posted by 4ndy View PostPitäs löytää prefacelift hellaan jostain pitkän valon linssi. Eli se lasinen osa joka tulee suoraan umpion päälle. Kellään hajua saisko jostain erikseen sitä. Kuvissa ei ole erikseen merkitty, joten marmoriltakaan varmaan turha kysellä
Leave a comment:
-
Pitäs löytää prefacelift hellaan jostain pitkän valon linssi. Eli se lasinen osa joka tulee suoraan umpion päälle. Kellään hajua saisko jostain erikseen sitä. Kuvissa ei ole erikseen merkitty, joten marmoriltakaan varmaan turha kysellä
Leave a comment:
-
itellä on ohjekirja hukas ja en muista minkäslaasta moottoriöljyä 523:seen ja kuinka paljon?
Leave a comment:
-
Originally posted by Pexi_87 View PostVoiko -00 M62B44TU koneisen kolmiysin venttiilikannet maalata ilman että tulee mitään häikkää? Kylillä isot pojat pelotteli, että jos ei laita elektroniikkasuojalakkaa, niin koneeseen tulee outoja käyntihäiriöitä?
Leave a comment:
-
Originally posted by TJJ View PostMistä johtuu, että täällä suositellaan E39:n renkaisiin selvästi korkeampia paineita kuin mitä BMW suosittelee tai jenkit käyttää?
Käytättekö samoja rengaspaineita edessä ja takana? E39 kuitenkin vakiona aliohjautuu mutkissa ja korkeampi paine takana (kuten BMW suosittelee) vain lisää tuota ilmiötä.Originally posted by peto2 View Posttalvirenkaissa on ihan lämpötilojen vuoksi hyvä pitää puol baaria kovempaa painetta kun spekseissä ja kesärenkaat nyt yleensä on isompia kuin spekseissä -> enemmän painetta. nykyaikaiset renkaat tuntuu muutenkin toimivan paremmin korkeammilla paineilla.. placebo vai ei, en tiedä :think
spekseissä paineet on niin pienet että alkoi 225/55/16 kesärengas vetelemään, puol baaria lisää ja taas oli hyvä ajaa
tuohon korkeempaan takapaineeseen syynä on varmaan se että vähentää "vaeltamista" matka-ajossa.. blacebo vai ei.. :think
Leave a comment:
-
Originally posted by Pexi_87 View PostVoiko -00 M62B44TU koneisen kolmiysin venttiilikannet maalata ilman että tulee mitään häikkää? Kylillä isot pojat pelotteli, että jos ei laita elektroniikkasuojalakkaa, niin koneeseen tulee outoja käyntihäiriöitä?
Cylinder head cover
The cylinder head cover is made of magnesium.
Care must be taken to avoid damaging the surface of the magnesium cylinder head covers as surface damage increases the risk of corrosion.
Leave a comment:
-
Huomannut, että auto nykäisee kadunkulmissa joskus todella alhaisilla kierroksilla eli 700-1000rpm (yleensä kolmosvaihteella). En muistaakseni ole tämmöistä aiemmin huomannut. Onko tämä nyt sitten ensioireita tulpista, tyhjäkäyntimoottorista vai mistä? Eihän nuo tietysti ole sopivia kierroksia käyttää, mutta joskus saattaa kolmonen jäädä päälle kun ruuhkan takia joutuu hidastaa.
Leave a comment:
-
Voiko -00 M62B44TU koneisen kolmiysin venttiilikannet maalata ilman että tulee mitään häikkää? Kylillä isot pojat pelotteli, että jos ei laita elektroniikkasuojalakkaa, niin koneeseen tulee outoja käyntihäiriöitä?
Leave a comment:
-
Originally posted by kaikkone View Post
Uutta kyssäriä on että mikähä on leviämässä kun tuossa kouvolasta lahteen ajaessa huomasin että kun kaarsin oikealle jurruutus mikä lähti jostain renkaiden suunnista paheni, kun kaarsin vasemmalle ei ratissa tuntunu minkään laista tärinää ja äänikin pieneni. Suoraan ajaessa tasanen pieni tärinä ja jurruutus
Leave a comment:
-
Originally posted by kaikkone View Postminkä näköisiä ratkaisuja porukka on käyttänyt kun ovat laittaneet nuo rungottomat sulat E39:iin.
Kahtelin erään howtoon jossa tehtiin E60:n sulkien rungoista modaamalla sopivat. Kysäsin piruuttani marmorilta tuotteiden hinta ja ei huvittais ostaa ihan niin kalliita varsia modattavaksi.
Vielä vanhaa eli se kun nostaa kaasun niin auto reagoi siihen mielestäni turhan hitaasti. kestää pari sekunttia ennenkuin tajutaan että hei kaasu nostettiin.
Uutta kyssäriä on että mikähä on leviämässä kun tuossa kouvolasta lahteen ajaessa huomasin että kun kaarsin oikealle jurruutus mikä lähti jostain renkaiden suunnista paheni, kun kaarsin vasemmalle ei ratissa tuntunu minkään laista tärinää ja äänikin pieneni. Suoraan ajaessa tasanen pieni tärinä ja jurruutus
Leave a comment:
-
Originally posted by _Rontti View Postoiskos kellään e39:n pdc:n asennusohjeita jälkiasennuksena?
Leave a comment:
-
minkä näköisiä ratkaisuja porukka on käyttänyt kun ovat laittaneet nuo rungottomat sulat E39:iin.
Kahtelin erään howtoon jossa tehtiin E60:n sulkien rungoista modaamalla sopivat. Kysäsin piruuttani marmorilta tuotteiden hinta ja ei huvittais ostaa ihan niin kalliita varsia modattavaksi.
Leave a comment:
Leave a comment: