E39 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kaikkone
    replied
    Noniin, vielä tuohon ilmastointiongelman lisäksi kyssäriä:

    Mikähän mesta on väljä kun ajaa esim kolmosella ja nostaa kaasun ja sit painaa kaasun takaisin niin tuntuu kolahdus jossain vetopuolella. aika pieni kolahdus vielä on mutta huomattavissa. Häiritsevä ominaisuus.

    Toinen on että onko tuo nyt todellakin E39:n ja M52:sen ominaisuus kun nostaa kaasupolkimen niin auto miettii hetken mitä tehdä ja sitten vasta laskee kierrokset pois. Vaihdetta vaihtaessa tuo on rasittavaa kun kierrokset tuppaa nousemaan ja jos alaspäin kepittää niin ei ole hyvä ei.
    Samainen lagi on ihan ajaessakin, jos nostaa kaasun auto miettii hetken että mitä tapahtu ja sitten vasta alkaa laskea kierroksia.

    Leave a comment:


  • JekkuSale
    replied
    Kaikki menetetty?

    e39 -00 520D Kaikkien ovien alareunoissa maalin alta ruostetta; paikoitellen jopa pahasti. Tehdas Webasto ei toimi; lähtee käymään, mutta ei lämmitä; sammuu jo 1min. kuluttua. (ajotietokoneessa sis. rak.). Man.vaiht. ja välillä (harvoin) 1:n EI mene sisään, muuten kuin moneen kertaan kokeilemalla, tai 4:n kautta(neuvottiin kokeilemaa, ku sama välitys..) Hinta n. 6000€ Nopeesti laskin, et jo purku ovet 4x=n.1200?!?!
    :think Kaikki on toki suhteellista, mutta silti luen kyllä joka neuvon

    Leave a comment:


  • Dunky
    replied
    Originally posted by schwarze View Post
    Romikselta löytyy Lada Nivaan ihan hyvejä
    Eiköhän tässä kuitenkin etitä E39:n helmoja

    Leave a comment:


  • kaikkone
    replied
    Totaas miten tämmösen pystyy paikkaamaan, eli ilmastoinnin täyttöputken juuressa murtuma, suunnittelin että hopeatinalla. Toimisiko?

    Leave a comment:


  • anttiboy
    replied
    Originally posted by anttiboy View Post
    Uupuukohan 530D automaatista tehoja?
    tuos kokeilin 80-120 km/h kiihdytystä automaatin kolmosella 6.7s.
    Onko jotain karkeaa tietoa, onko suurinpiirtein balansissa vai pitäiskö ruveta etsimään uupuuko tehoja?
    Äh, tais olla väärin klikattu, tänään kokeilin nelosella ja 6.8 meni, kait tuo normaali arvoissa on

    Leave a comment:


  • schwarze
    replied
    Originally posted by Juvi87 View Post
    Mistähän löytäis uuden helmapellin? Ei vissiin löydy motonetistä.
    Romikselta löytyy Lada Nivaan ihan hyvejä

    Leave a comment:


  • Juvi87
    replied
    Mistähän löytäis uuden helmapellin? Ei vissiin löydy motonetistä.

    Leave a comment:


  • Henkka90
    replied
    Originally posted by Soininen View Post
    Onko kellään kokemusta nuista tarvike maf:n "antureista"?? pelaako ne vai täytyykö laittaa bochin koko maffi uusi?

    aika monella ollu huonoja kokemuksia, ainaki mitä on foorumilla sattunu silmiin..

    Leave a comment:


  • Soininen
    replied
    Onko kellään kokemusta nuista tarvike maf:n "antureista"?? pelaako ne vai täytyykö laittaa bochin koko maffi uusi?

    Leave a comment:


  • postaaja
    replied
    Originally posted by S.P.R View Post
    Magnaflown katit pelas ainakin 540:ssä loistavasti. Virtaa sen verran vapaasti, ettei ole mitään järkeä lähteä poistamaan niitä kokonaan. En nyt muista oliko ne 2,5" vai 2,75" katteja mitkä sinne laitettin. Mittaamalla orggis putken halkaisija se selviää, hitsaamalla ne sinne joutuu laittamaan joka tapauksessa.

    Täytyy tilata uudet katit!Mutta kolina on tosiaan niin kova että oikein vähettää ajella.
    Voiko autolla ajaa "tyhjillä kateilla" sen aikaa kun saa uudet,vai tuleeko vikailmoistus?Autossahan on lambda anturit ennen ja jälkeen katin.

    Leave a comment:


  • S.P.R
    replied
    Originally posted by postaaja View Post
    Onko kokemuksia 535i m62,katalysaattoreista?Lähinnä kiinnostaa että osaako joku kertoa tarkalleen,että mikä tarvike katti malli sopii kyseiseen autoon ja mielummin ei keraaminen.
    Kilisee ja kolisee katalysaattori siihen malliin et pakko tehdä jotain.
    Lain mukaista ajoaikaa ois viä loppu vuosi,onkos kattien poistolla mikään todellista vaikutusta auton käytökseen?
    Magnaflown katit pelas ainakin 540:ssä loistavasti. Virtaa sen verran vapaasti, ettei ole mitään järkeä lähteä poistamaan niitä kokonaan. En nyt muista oliko ne 2,5" vai 2,75" katteja mitkä sinne laitettin. Mittaamalla orggis putken halkaisija se selviää, hitsaamalla ne sinne joutuu laittamaan joka tapauksessa.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Mikä mittariston testivalikosta muuttaa pa kulutuksen laskentaa? Mihin suuntaa arvoa muutetaan kun halutaan nostaa obc näyttämään?

    Edit: Tais olla nr.20 , laitoin 750->1100.
    Last edited by Bmw Master; 16-04-2011, 11:39.

    Leave a comment:


  • MadMike
    replied
    Morjens.

    Oli pelkääjän puoleinen ikkuna pudonnut nostimeltaan ja sitä paikalleen laittaessa otettiin ovipahvien myötä myös airbag hetkeksi irti. Kasauksen jälkeen autossa syttyi airbag-valo. Lähteekö pelkällä kuittaamisella pois, vai tuliko se kasattua väärin? En ole vielä käyttäny piuhan päässä autoa.

    Auto on e39 vm. -99.

    Leave a comment:


  • postaaja
    replied
    Katalysaattori

    Onko kokemuksia 535i m62,katalysaattoreista?Lähinnä kiinnostaa että osaako joku kertoa tarkalleen,että mikä tarvike katti malli sopii kyseiseen autoon ja mielummin ei keraaminen.
    Kilisee ja kolisee katalysaattori siihen malliin et pakko tehdä jotain.
    Lain mukaista ajoaikaa ois viä loppu vuosi,onkos kattien poistolla mikään todellista vaikutusta auton käytökseen?

    Leave a comment:


  • anttiboy
    replied
    Uupuukohan 530D automaatista tehoja?
    tuos kokeilin 80-120 km/h kiihdytystä automaatin kolmosella 6.7s.
    Onko jotain karkeaa tietoa, onko suurinpiirtein balansissa vai pitäiskö ruveta etsimään uupuuko tehoja?

    Leave a comment:

Working...
X