E39 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rocla
    replied
    Itsellä ainakin ahdutssa autossa vinkunasta tulisi ekana mieleen pako tai ahtovuodot ja/tai ahtimen kunto.

    Leave a comment:


  • AnttiR
    replied
    Mulla vuoti pakosarjan tiivisteet niin alko loppuajasta vinkumaan kierrosten mukaan.
    Alkuun kuulu vaan isommilla kierroksilla.
    Kannattaa ainaki kattoo onko nokee pakosarjan lähellä.

    Leave a comment:


  • _miksu_
    replied
    kyseessä olis 530d automaatti -00 pre facelift ja kuuluu kierrosten mukaan sisälle melko ihmeellistä vinguntaa. ikäänkuin wrc autojen incar videopätkissä, samanlaista jos näin voisi kuvailla Se kuuluu auton sisälle melko selvästi.. myös p asennossa vinkuminen nousee kierrosten mukaan yhtälailla kun vauhdissakin. Vaihdelaatikon turbiini tai vastaava sieltä menossa kaput vai onko muita veikkauksia? kiitos! t Mika

    Leave a comment:


  • Dunky
    replied
    Originally posted by Will_E39 View Post
    paljonko laittaa ilmanpaineita 235/35/19 renkaisiin e39 sedanissa?
    Vähän vaille 3baaria on ok :think

    Leave a comment:


  • Will_E39
    replied
    paljonko laittaa ilmanpaineita 235/35/19 renkaisiin e39 sedanissa?

    Leave a comment:


  • jukkae
    replied
    Tietoa paljon -96 528 sedanin akselimassat?

    Leave a comment:


  • Heguli 31
    replied
    Toi iskaritesti nyt ei ainakaan todista vielä mitään iskarien kunnosta.Esim. mitä jäykempi alusta,sitä huonommat prosentit.Näin siis pääpiirteittäin,vaikka alustassa olisi uutta iskariakin laitettu.

    Leave a comment:


  • varmanakki
    replied
    Iskarien vaihtoon kuluva aika?

    Moi, kyselisin tässä alustavasti arviota kuinka kauan kestää (ja sitä kautta paljonko maksaa) e39 touringiin takapään jousien ja iskareiden vaihto korjaamolla? Toinen takajousi katki, eikä mennyt leimaan, iskareissa 62% - 63%, eli taitaa mennä kaikki samalla?

    Leave a comment:


  • Bmw Dreamer
    replied
    Melko turha kysymys, mutta kun loppu pissapojanneste tuossa viikko kaks sitte, niin vaikka sitä lisäs, ei taakse tuu nestettä siltikään... :think
    Olen melko kauan sitä spruuttaa kyllä huudattanu, pyyhin ylhäällä tietysti... Voiko tuo vuotaa johonkin vai kestääkö siinä oikeasti sata vuotta että sitä ainetta tulis takalasille?
    Eihän noitten linjojen kyl tyhjäksi pitäis valua vaikka aine loppuiskin, kun ei sitä takalasin pesuria juuri ikinä tuu käytettyä, mutta silloin joskus jos sitä haluis käyttää, niin ois kiva...

    Leave a comment:


  • tigu
    replied
    Originally posted by peltone View Post
    Miiitäää. Ei varmasti. Sehän on se keltanen "ympyrä" jossa kolme viivaa kummallaki puolella..
    Tuossa omassa pommissa herjaa juurikin taka-anturia ja tuo punainen (!) palaa taulussa,check brake linings.
    Tuommosta keltasta ympyrää oo nähny missään:think

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by Juvi87 View Post
    eli täytyy olla tarkkana kun alkaa ostelemaan ovipahveja kuinka isoja eroja noissa tummissa väreissä on?
    Musta yleensä on musta. Kyllä sen erottaa harmaasta ja muista väreistä. Millainen kojelauta sinulla siis? Tai minkä värisiä etsit?

    Leave a comment:


  • Juvi87
    replied
    eli täytyy olla tarkkana kun alkaa ostelemaan ovipahveja kuinka isoja eroja noissa tummissa väreissä on?

    Leave a comment:


  • TJJ
    replied
    Originally posted by Juvi87 View Post
    Onkohan e39:ejä valmistettu monella eri kojelauta värillä vai onko kaikki saman sävyisiä?:think
    4 eri väriä ja nahkaverhoillut lisäksi.

    Leave a comment:


  • Ripattila
    replied
    Originally posted by luikas View Post
    En tiedä tuosta korkeudensäädöstä mutta vaihtoehtoinen rengaskoko taakse on 255/40R17 joka vastaa eturenkaan 235/45R17 kokoa. Mm. M-sporteissa on tuo 235/35 + 255/40 vakiokokona.

    Automaattilaatikosta kannattaa ehottomasti tarkistaa öljynmäärä, on aika tarkka toimivuuden suhteen siitä öljyn määrästä. Muutaman desin vaje voi jo aiheuttaa vaihtoviiveitä, nykimistä jne.


    Kiitos. Tarkastan sitten ne laatikon öljyt, ja jos lisättävää niin katsotaan muuttuiko tilanne.

    Niin se korkeussäätö juuri askarruttaakin. Pitäskö rengastuksen olla sama 235/45 joka nurkassa, vai voiko sen muuttaa 235/45 ja 255/40 -kokoon (tällöinhän edessä ja takana on sama korkeus, eikö?)

    Leave a comment:


  • peltone
    replied
    Originally posted by Juvi87 View Post
    Onkohan e39:ejä valmistettu monella eri kojelauta värillä vai onko kaikki saman sävyisiä?:think
    Onhan noita vaikka ja mitä.





    Leave a comment:

Working...
X