E39 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tuumas
    replied
    Originally posted by Vibaa View Post
    Eli kyseinen toimenpide onnistuu esim. ImgBurn nimisellä ohjelmalla käden käänteessä, käyttökin niin helppoa että tuskin ohjeita tarvitsee kirjoitella
    OK, kiitos vinkistä. Pitänee kokeilla tuolla uudestaan :think

    Leave a comment:


  • Magirus
    replied
    Jaahas, mikähän mahtaa olla E39 (528i) kytkimessä kun välillä tuntuu ottavan aivan pinnasta (ja luistaa), sillon tällön taas tuntuu "terävältä" ja ottaa puolesta välistä. CVT on poistettu muutama viikko sitten, voi kyllä olla jo tuo nykyinen (alkuperäinen?) kytkinkin jo loppu mutta kummastuttaa kun välillä ottaa eri kohtaa ja tuntuu erilaiselta.

    Toinen kysymys, minkä merkkinen on tuo tehostajan pumppu? En perkele ala maksamaan mitään 150e jostain vaihtopumpusta kun tiedän että tuosta nykyisestäkin on joku 10e tiiviste/o-rengas laukeamassa.

    Leave a comment:


  • _Rontti
    replied
    oiskos kellään e39:n pdc:n asennusohjeita jälkiasennuksena?

    Leave a comment:


  • Vibaa
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    hankala selittää mutta täytyisi polttaa se levykuva levyksi tai avata levykuva virtuaaliasemaan kopioida virtuaaliasema fyysiseen asemaan...

    tästä ei ota kukaan tolkkua
    Eli kyseinen toimenpide onnistuu esim. ImgBurn nimisellä ohjelmalla käden käänteessä, käyttökin niin helppoa että tuskin ohjeita tarvitsee kirjoitella

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by tuumas View Post
    Hmm, onko jotakin ohjeita E39 MK III navi cd:n polttamiseen? Löytyy skandinaavian kartat .iso:na mutta riittääkö että purkaa tuon .iso tiedoston ja polttaa levylle? Ei nimittäin toiminut kun poltin cd:n em. toimenpitein... :think
    hankala selittää mutta täytyisi polttaa se levykuva levyksi tai avata levykuva virtuaaliasemaan kopioida virtuaaliasema fyysiseen asemaan...

    tästä ei ota kukaan tolkkua

    Leave a comment:


  • tuumas
    replied
    Hmm, onko jotakin ohjeita E39 MK III navi cd:n polttamiseen? Löytyy skandinaavian kartat .iso:na mutta riittääkö että purkaa tuon .iso tiedoston ja polttaa levylle? Ei nimittäin toiminut kun poltin cd:n em. toimenpitein... :think

    Leave a comment:


  • Kiwes
    replied
    Originally posted by peltone View Post
    Eei vaan auton suuntaisesti eteen- tai taaksepäin, en muista kumpi suunta mutta ku kokeilet ni liikkuu vaa toisee suuntaa
    OK. Kiitokset paljon... olis taas saanu raapia tikkuja päänahasta varmaan tuonkin kanssa

    Leave a comment:


  • peltone
    replied
    Originally posted by Kiwes View Post
    Selvennykseks vielä, et työnnän lyhtyä "sisäänpäin" ja sit vedän pois ?
    Eei vaan auton suuntaisesti eteen- tai taaksepäin, en muista kumpi suunta mutta ku kokeilet ni liikkuu vaa toisee suuntaa

    Leave a comment:


  • Kiwes
    replied
    Originally posted by peltone View Post
    Ei mitää sisälokareita irti Tässä kuva takaata:



    Eli ihan vaan työntämällä ja vetämällä ulospäin
    Selvennykseks vielä, et työnnän lyhtyä "sisäänpäin" ja sit vedän pois ?

    Leave a comment:


  • peltone
    replied
    Originally posted by Kiwes View Post
    Onko millanen homma irrottaa? aattelin varmistella, ettei tartte puolta päivää tutkia onnistuuko ilman sisälokarin irrotusta, vai onko helpoin sitä kautta ?

    (ideana olisi kirkkaiden vaihto orkkiksien tilalle)

    Kovasti koitin etsiskellä googlella ja voorumin omalla hakumankelilla, eikä tahtonu löytyä.

    Kiitoksia
    Ei mitää sisälokareita irti Tässä kuva takaata:



    Eli ihan vaan työntämällä ja vetämällä ulospäin

    Leave a comment:


  • Kiwes
    replied
    Kylkivilkut

    Onko millanen homma irrottaa? aattelin varmistella, ettei tartte puolta päivää tutkia onnistuuko ilman sisälokarin irrotusta, vai onko helpoin sitä kautta ?

    (ideana olisi kirkkaiden vaihto orkkiksien tilalle)

    Kovasti koitin etsiskellä googlella ja voorumin omalla hakumankelilla, eikä tahtonu löytyä.

    Kiitoksia

    Leave a comment:


  • JekkuSale
    replied
    niin sorry

    on joo ostettu.. (silmät kiinni)
    Mutta kuitenkin jotain tartteisi keksiä nopeasti

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by JekkuSale View Post
    e39 -00 520D Kaikkien ovien alareunoissa maalin alta ruostetta; paikoitellen jopa pahasti. Tehdas Webasto ei toimi; lähtee käymään, mutta ei lämmitä; sammuu jo 1min. kuluttua. (ajotietokoneessa sis. rak.). Man.vaiht. ja välillä (harvoin) 1:n EI mene sisään, muuten kuin moneen kertaan kokeilemalla, tai 4:n kautta(neuvottiin kokeilemaa, ku sama välitys..) Hinta n. 6000€ Nopeesti laskin, et jo purku ovet 4x=n.1200?!?!
    :think Kaikki on toki suhteellista, mutta silti luen kyllä joka neuvon
    kyseessä ilmeisesti aito SUOMIAUTO kerta on mätimään päässyt, e39 on poikkeuksellisen ruostevapaa auto joten jos mädän yksilön löytää niin kannattaa suosiolla skipata kun terveitäkin on pilvin pimein

    Leave a comment:


  • Rocla
    replied
    Originally posted by JekkuSale View Post
    e39 -00 520D Kaikkien ovien alareunoissa maalin alta ruostetta; paikoitellen jopa pahasti. Tehdas Webasto ei toimi; lähtee käymään, mutta ei lämmitä; sammuu jo 1min. kuluttua. (ajotietokoneessa sis. rak.). Man.vaiht. ja välillä (harvoin) 1:n EI mene sisään, muuten kuin moneen kertaan kokeilemalla, tai 4:n kautta(neuvottiin kokeilemaa, ku sama välitys..) Hinta n. 6000€ Nopeesti laskin, et jo purku ovet 4x=n.1200?!?!
    :think Kaikki on toki suhteellista, mutta silti luen kyllä joka neuvon
    Siis olet tuollaista ostamassa vasta?

    Eikös tuolla rahalla saa jo ehjiäkin, itse ottaisi vaikka tds koneisen ehjän mieluummin kuin tuoreemmalla tekniikalla olevan raadon.

    Leave a comment:


  • jukkae
    replied
    Originally posted by kaikkone View Post
    Noniin, vielä tuohon ilmastointiongelman lisäksi kyssäriä:

    Mikähän mesta on väljä kun ajaa esim kolmosella ja nostaa kaasun ja sit painaa kaasun takaisin niin tuntuu kolahdus jossain vetopuolella. aika pieni kolahdus vielä on mutta huomattavissa. Häiritsevä ominaisuus.

    Toinen on että onko tuo nyt todellakin E39:n ja M52:sen ominaisuus kun nostaa kaasupolkimen niin auto miettii hetken mitä tehdä ja sitten vasta laskee kierrokset pois. Vaihdetta vaihtaessa tuo on rasittavaa kun kierrokset tuppaa nousemaan ja jos alaspäin kepittää niin ei ole hyvä ei.
    Samainen lagi on ihan ajaessakin, jos nostaa kaasun auto miettii hetken että mitä tapahtu ja sitten vasta alkaa laskea kierroksia.
    Itsellä kummatkin ominaisuudet mutta ehkä vähän lievempänä, tuo häiritsee kyllä kun kiihdyttää esim kakkosella punarajalle ja vaihtaa isompaa niin tuntuu että kaasu jää hetkeksi pohjaan

    Leave a comment:

Working...
X