Originally posted by Vibaa
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jaahas, mikähän mahtaa olla E39 (528i) kytkimessä kun välillä tuntuu ottavan aivan pinnasta (ja luistaa), sillon tällön taas tuntuu "terävältä" ja ottaa puolesta välistä. CVT on poistettu muutama viikko sitten, voi kyllä olla jo tuo nykyinen (alkuperäinen?) kytkinkin jo loppu mutta kummastuttaa kun välillä ottaa eri kohtaa ja tuntuu erilaiselta.
Toinen kysymys, minkä merkkinen on tuo tehostajan pumppu? En perkele ala maksamaan mitään 150e jostain vaihtopumpusta kun tiedän että tuosta nykyisestäkin on joku 10e tiiviste/o-rengas laukeamassa.
Leave a comment:
-
Originally posted by peto2 View Posthankala selittää mutta täytyisi polttaa se levykuva levyksi tai avata levykuva virtuaaliasemaan kopioida virtuaaliasema fyysiseen asemaan...
tästä ei ota kukaan tolkkua
Leave a comment:
-
Originally posted by tuumas View PostHmm, onko jotakin ohjeita E39 MK III navi cd:n polttamiseen? Löytyy skandinaavian kartat .iso:na mutta riittääkö että purkaa tuon .iso tiedoston ja polttaa levylle? Ei nimittäin toiminut kun poltin cd:n em. toimenpitein... :think
tästä ei ota kukaan tolkkua
Leave a comment:
-
Hmm, onko jotakin ohjeita E39 MK III navi cd:n polttamiseen? Löytyy skandinaavian kartat .iso:na mutta riittääkö että purkaa tuon .iso tiedoston ja polttaa levylle? Ei nimittäin toiminut kun poltin cd:n em. toimenpitein... :think
Leave a comment:
-
Originally posted by Kiwes View PostOnko millanen homma irrottaa? aattelin varmistella, ettei tartte puolta päivää tutkiaonnistuuko ilman sisälokarin irrotusta, vai onko helpoin sitä kautta ?
(ideana olisi kirkkaiden vaihto orkkiksien tilalle)
Kovasti koitin etsiskellä googlella ja voorumin omalla hakumankelilla, eikä tahtonu löytyä.
KiitoksiaTässä kuva takaata:
Eli ihan vaan työntämällä ja vetämällä ulospäin
Leave a comment:
-
Kylkivilkut
Onko millanen homma irrottaa? aattelin varmistella, ettei tartte puolta päivää tutkiaonnistuuko ilman sisälokarin irrotusta, vai onko helpoin sitä kautta ?
(ideana olisi kirkkaiden vaihto orkkiksien tilalle)
Kovasti koitin etsiskellä googlella ja voorumin omalla hakumankelilla, eikä tahtonu löytyä.
Kiitoksia
Leave a comment:
-
niin sorry
on joo ostettu.. (silmät kiinni)
Mutta kuitenkin jotain tartteisi keksiä nopeasti
Leave a comment:
-
Originally posted by JekkuSale View Poste39 -00 520D Kaikkien ovien alareunoissa maalin alta ruostetta; paikoitellen jopa pahasti. Tehdas Webasto ei toimi; lähtee käymään, mutta ei lämmitä; sammuu jo 1min. kuluttua. (ajotietokoneessa sis. rak.). Man.vaiht. ja välillä (harvoin) 1:n EI mene sisään, muuten kuin moneen kertaan kokeilemalla, tai 4:n kautta(neuvottiin kokeilemaa, ku sama välitys..) Hinta n. 6000€ Nopeesti laskin, et jo purku ovet 4x=n.1200?!?!
:think Kaikki on toki suhteellista, mutta silti luen kyllä joka neuvon
Leave a comment:
-
Originally posted by JekkuSale View Poste39 -00 520D Kaikkien ovien alareunoissa maalin alta ruostetta; paikoitellen jopa pahasti. Tehdas Webasto ei toimi; lähtee käymään, mutta ei lämmitä; sammuu jo 1min. kuluttua. (ajotietokoneessa sis. rak.). Man.vaiht. ja välillä (harvoin) 1:n EI mene sisään, muuten kuin moneen kertaan kokeilemalla, tai 4:n kautta(neuvottiin kokeilemaa, ku sama välitys..) Hinta n. 6000€ Nopeesti laskin, et jo purku ovet 4x=n.1200?!?!
:think Kaikki on toki suhteellista, mutta silti luen kyllä joka neuvon
Eikös tuolla rahalla saa jo ehjiäkin, itse ottaisi vaikka tds koneisen ehjän mieluummin kuin tuoreemmalla tekniikalla olevan raadon.
Leave a comment:
-
Originally posted by kaikkone View PostNoniin, vielä tuohon ilmastointiongelman lisäksi kyssäriä:
Mikähän mesta on väljä kun ajaa esim kolmosella ja nostaa kaasun ja sit painaa kaasun takaisin niin tuntuu kolahdus jossain vetopuolella. aika pieni kolahdus vielä on mutta huomattavissa. Häiritsevä ominaisuus.
Toinen on että onko tuo nyt todellakin E39:n ja M52:sen ominaisuus kun nostaa kaasupolkimen niin auto miettii hetken mitä tehdä ja sitten vasta laskee kierrokset pois. Vaihdetta vaihtaessa tuo on rasittavaa kun kierrokset tuppaa nousemaan ja jos alaspäin kepittää niin ei ole hyvä ei.
Samainen lagi on ihan ajaessakin, jos nostaa kaasun auto miettii hetken että mitä tapahtu ja sitten vasta alkaa laskea kierroksia.
Leave a comment:
Leave a comment: