Originally posted by AnttiR
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Auto -96 520ia
Mikäs näissä oli pielessä ku radiossa pamahti äänet kovalle ja faderit ja balanset päin peetä ku käynnisti auton?
Varmaan myös joku johto poikki ovessa, kun ei toimi keskuslukko kuskin ovessa, apukuljettajan lasi kuskin napeista, eikä apukuljettajan peilin säätö toimi?
Mikäs laatikko tässä autossa on? Luistaa tuo automaatti sen verran, ettei pysty D:llä lähtemään liikkeelle, pakko lähtee pakko2. Myöskään pakki ei toimi. Muistan lukeneeni, että jollai oli samanlaisia ongelmia täälä foorumilla laatikon kanssa.E39 530d -03 m-sport
E39 520i -98
E30 325i -86
Comment
-
-
Tällaisen ongelman huomasin tänään että kun auton käynnistää sammuu latauksen merkkivalo normaalisti mutta syttyy hetken kuluttua pariksi kolmeksi sekunniksi palamaan. Eli auto ei lataa vasta kun valo sammuu uudelleen. Sitten lataus on aivan normaali. Olisko hiilet loppu? Ja saako tuohon 150a valeon laturiin hiiliä mistään? Varmaanki koko laturin joutuu ainakin räjäyttämään osiksi niiden vaihtoa varten. Ois se helppo vanhaan boschiin.
530dat -01, 325ix -90, Mini -65, Hayabusa -03
Comment
-
-
Originally posted by Juze` View PostMitäs suunnilleen tämmönen teksti meinaa suurinpiirtein, kun "Kennzeicherl früfen"? Ei välttämättä oikein kirjotettu, kun meinaa
Edit: vastaus löydetty, eli katoppa rek.kilvenvaloBMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by Hebbu ///M3 View PostOnko tämä sähköinen kiertovesipumppu miten olennainen osa automaatti-ilmastoidun 528 nestekiertoa, jos kesäkeleistä puhutaan? Eli toisin sanoen se ei pelaa, onko odotettavissa robleemia?
Mulla on ehjä moottori-osa tuohon pumppuun, helppo vaihtaa
Kysy privalla jos tarvitsen sellaista.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Sekottaja View PostTällaisen ongelman huomasin tänään että kun auton käynnistää sammuu latauksen merkkivalo normaalisti mutta syttyy hetken kuluttua pariksi kolmeksi sekunniksi palamaan. Eli auto ei lataa vasta kun valo sammuu uudelleen. Sitten lataus on aivan normaali. Olisko hiilet loppu? Ja saako tuohon 150a valeon laturiin hiiliä mistään? Varmaanki koko laturin joutuu ainakin räjäyttämään osiksi niiden vaihtoa varten. Ois se helppo vanhaan boschiin.
ja hiilet on kiinteästi kiinni jänniteensäätimessä, ja tämä paketti kustantaa puolet uuden laturin hinnasta joten hain itse kokonaan uuden laturin... joka tosin meni rikki 2kk päästä, takuu korvasi uuden laadukkaamman laturin ja uuden akun, joka myös meni rikki kun laturi puski 18volttia
edittiä: jaa sulla olikin pöllö-öljy, itellä bensa. en sit tiedä onko näiden latureilla eroa? itsellä taisi olla 120a, nyt tosin 150a tilalla.. ellen nyt ihan perseelleen muistaLast edited by väiski525; 03-05-2011, 14:23.- F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22
- MB s205 220cdi -15
- Volvo s80 2.5t -07
- mb s211 280cdi -08
- e46 320i -03
- e36 323i M-Sport tori-coupe -97
- e46 320d Individual "m-sport" -04
- e39 525i -01
Comment
-
-
Originally posted by AnttiR View PostMotonetin takalaakeri kesti mulla 5kk ja vaihtoon--> Kävin kyllä hakemassa motonetistä vaan takuuseen uuden. Oli vaihtunut ilmeisesti toimittaja, en muista merkkiä mutta oli sinisessä laatikossa tämä uusi mikä nyt on ollut joku 2-3kk. Se joka kesti sen 5kk oli topranin laatikossa.
Ja kun sulla oli noita ongelmia laakerin irroituksessa, itse kävin hakemassa biltemasta tarpeeksi järeän ulosvetäjän, sillä on lähtenyt sen jälkeen joka kerta aika kivuttomasti, viimeksi vedettiin vain ulosvetäjä tosi tiukkaan ja lähdettiin tupakille, kun tultiin takaisin niin vetari oli irti navasta.
Mikäs on tuossa sedanissa vikana, kun ajelee ihan normaalia maantievauhtia ja siitä kun polkaisee kaasun pohjaan niin takapää pyrkii oikealle. Ja kun kaasun löysää niin takapää "muljuaa" oudosti. Takapäässä on kaikki suht uusia osia paitsi ne isot takakelkan puslat, voiko ne aiheuttaa tuollaista levottomuutta takapäähän?Kesämiina: E39 M5 S/C
Talvimiina: E70 X5 530sd
Comment
-
-
Originally posted by Jarzka_ View PostMites ne e60 pyynkijänvarret viritellään yhteensopivaks e39 eikös niitä oo jotkut laitellut?Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Nyt kyllä palaa käpy ton auton virranhimojen kanssa. Otin vanhan 105Ah akun pois sieltä, kun vaikutti että on yks kenno pimeenä, muutaman tunnin seisomisen jälkeen akussa 10 ja risat volttia... Pistin Yellow topin tilalle, joka siis olennaisesti pienempi tietysti, 60Ah... Nyt kun seiso yön yli, reilu 15 tuntia, niin eipä lähde käyntiin... Maanantaina taisin vaihtaa tuon akun, ihan testimielessä. Eipä ollu näinä välipäivinä juuri vaikutusta, yhtä laiskasti lähtee pyörittää starttia, kun jännite varmasti laskee sinne 10-11 volttiin seisomisen aikana...
Reilu puoli ampeeria menee virtaa, kun mittasin akunkengän ja navan välistä, ovien ollessa kiinni. Ovet auki menee melkein 6a, hirveesti vie sisävalot sähköä.
Mutta tuo puoli ampeeria tuntuu olevan liikaa, ei se isompikaan akku jaksa kun viikon tuota virrankulutusta, sitte yleensä nyykähtää..
Ja esim tuossa Mazdassa voi tuolla pienellä akulla soitella vaikka "viikon" musaa ja käynnistyy, bemarissa riittää tunti ja ei tarvi lähtä mihkään.
Siili on vaihdettu syksyllä. Nyt alkaa tuntuu että joku boksi veis sitä sähköä? (virtalukko ei oo vittuillu mitenkään, ainut vika vaan, että seisoessa akku menee tyhjäksi.) Pitää alkaa napsia sulakkeita irti, kun vaan olis aikaa joskus. Nyt jäi auto vaimokkeen kerrostalonpihalle, lähetään mazdalla kun se lähtee varmasti.
"korjaantuuhan" se vika tietysti kun ostaa hyvän uuden akun. Mut mun mielestä se on vähä kun rottenista joskus löytyny monkeypee video, ei siinä kuseta ku itteesä?BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
Comment