Tietoa paljon -96 528 sedanin akselimassat?
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vähän vaille 3baaria on ok :thinkOriginally posted by Will_E39 View Postpaljonko laittaa ilmanpaineita 235/35/19 renkaisiin e39 sedanissa?Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
kyseessä olis 530d automaatti -00 pre facelift ja kuuluu kierrosten mukaan sisälle melko ihmeellistä vinguntaa. ikäänkuin wrc autojen incar videopätkissä, samanlaista jos näin voisi kuvailla
Se kuuluu auton sisälle melko selvästi.. myös p asennossa vinkuminen nousee kierrosten mukaan yhtälailla kun vauhdissakin. Vaihdelaatikon turbiini tai vastaava sieltä menossa kaput vai onko muita veikkauksia? kiitos! t Mika
Comment
-
Tämä vinkuminen kuului lähes paremmin sisätilloihin, kun konehuoneen puolelle. onko tämäkin tyypillistä esim juuri pakosarjavuodossa tms? eräs ammattilainen sanoi että kuvailemani ääni tulisi jostain vaihdelaatikon akselin tai turbiinin laakerista tms ja siksi kuuluu niin hyvin sisälle, ja se tietää sitten koko laatikon remonttia tässä tapauksessa.. onko tällaisesta kellään kokemusta?
Comment
-
Juuri e39:n hommanneena aloin ihmettelemään vilkunviiksessä olevaa bc nappia. Eli nappia painamalla ei tapahdu mitään ja varustelistassa ei ole mainintaa pienestä ajotietokoneesta, onkohan se viiksi sökö vai löytyykö multa lainkaan tota ajotietokonetta?
Onko mitään muuta mahdollisuutta varmistaa asiaa kuin tilata tiskiltä uusi viiksi?
niin ja onnistuin myös löytämään taustapeilin jalan kotelon sisältä jonkun palikan joka oli tuulilasissa kiinni ja siihen tuli joitain sähköjohtoja kattoverhoilun alta, mikähän tämän mystisen palikan tarkoitus on?
Comment
-
Mistä johtuu, että täällä suositellaan E39:n renkaisiin selvästi korkeampia paineita kuin mitä BMW suosittelee tai jenkit käyttää?
Käytättekö samoja rengaspaineita edessä ja takana? E39 kuitenkin vakiona aliohjautuu mutkissa ja korkeampi paine takana (kuten BMW suosittelee) vain lisää tuota ilmiötä.
Comment
-
Viiksestä piuha irti ja taustapeilinjalassa sadetunnistin:thinkOriginally posted by Juvi87 View PostJuuri e39:n hommanneena aloin ihmettelemään vilkunviiksessä olevaa bc nappia. Eli nappia painamalla ei tapahdu mitään ja varustelistassa ei ole mainintaa pienestä ajotietokoneesta, onkohan se viiksi sökö vai löytyykö multa lainkaan tota ajotietokonetta?
Onko mitään muuta mahdollisuutta varmistaa asiaa kuin tilata tiskiltä uusi viiksi?
niin ja onnistuin myös löytämään taustapeilin jalan kotelon sisältä jonkun palikan joka oli tuulilasissa kiinni ja siihen tuli joitain sähköjohtoja kattoverhoilun alta, mikähän tämän mystisen palikan tarkoitus on?
Last edited by mijuko; 14-04-2011, 18:57.
Comment
-
kiitoksia tästä, täytyy lähteä selvittelemään asiaa.Originally posted by mijuko View PostViiksestä piuha irti ja taustapeilinjalassa sadetunnistin:think
http://www.btcf.fi/forum/showthread....si#post2340631
Tulin kanssa siihen tulokseen että tuo mötikkä on sadetunnistin, mutta mikähän lienee kun ei ota toimiakseen? --> tutkimaan.
Comment
-
Ootko perillä, että milloin ja miten sen ylipäänsä pitää toimia? --> tutkimaan käyttöohjeita.Originally posted by Juvi87 View Postkiitoksia tästä, täytyy lähteä selvittelemään asiaa.
Tulin kanssa siihen tulokseen että tuo mötikkä on sadetunnistin, mutta mikähän lienee kun ei ota toimiakseen? --> tutkimaan.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
Originally posted by kaol View PostOotko perillä, että milloin ja miten sen ylipäänsä pitää toimia? --> tutkimaan käyttöohjeita.
tuolla lisää http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=17751
Comment
-
talvirenkaissa on ihan lämpötilojen vuoksi hyvä pitää puol baaria kovempaa painetta kun spekseissä ja kesärenkaat nyt yleensä on isompia kuin spekseissä -> enemmän painetta. nykyaikaiset renkaat tuntuu muutenkin toimivan paremmin korkeammilla paineilla.. placebo vai ei, en tiedä :thinkOriginally posted by TJJ View PostMistä johtuu, että täällä suositellaan E39:n renkaisiin selvästi korkeampia paineita kuin mitä BMW suosittelee tai jenkit käyttää?
Käytättekö samoja rengaspaineita edessä ja takana? E39 kuitenkin vakiona aliohjautuu mutkissa ja korkeampi paine takana (kuten BMW suosittelee) vain lisää tuota ilmiötä.
spekseissä paineet on niin pienet että alkoi 225/55/16 kesärengas vetelemään, puol baaria lisää ja taas oli hyvä ajaa
tuohon korkeempaan takapaineeseen syynä on varmaan se että vähentää "vaeltamista" matka-ajossa.. blacebo vai ei.. :thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Juu suomalaine käyttöohje luettu ja ei toimi ei. Ellei sen kuulu toimia kuin normi tihkukytkin. Mut haku kertoi et vois resetointi auttaa, joka suoritetaan koodaamalla.Originally posted by kaol View PostOotko perillä, että milloin ja miten sen ylipäänsä pitää toimia? --> tutkimaan käyttöohjeita.
Comment
Comment