Hmm, onko jotakin ohjeita E39 MK III navi cd:n polttamiseen? Löytyy skandinaavian kartat .iso:na mutta riittääkö että purkaa tuon .iso tiedoston ja polttaa levylle? Ei nimittäin toiminut kun poltin cd:n em. toimenpitein... :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by tuumas View PostHmm, onko jotakin ohjeita E39 MK III navi cd:n polttamiseen? Löytyy skandinaavian kartat .iso:na mutta riittääkö että purkaa tuon .iso tiedoston ja polttaa levylle? Ei nimittäin toiminut kun poltin cd:n em. toimenpitein... :think
tästä ei ota kukaan tolkkuaF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Posthankala selittää mutta täytyisi polttaa se levykuva levyksi tai avata levykuva virtuaaliasemaan kopioida virtuaaliasema fyysiseen asemaan...
tästä ei ota kukaan tolkkuasigpic
E34 530iA
Comment
-
-
Jaahas, mikähän mahtaa olla E39 (528i) kytkimessä kun välillä tuntuu ottavan aivan pinnasta (ja luistaa), sillon tällön taas tuntuu "terävältä" ja ottaa puolesta välistä. CVT on poistettu muutama viikko sitten, voi kyllä olla jo tuo nykyinen (alkuperäinen?) kytkinkin jo loppu mutta kummastuttaa kun välillä ottaa eri kohtaa ja tuntuu erilaiselta.
Toinen kysymys, minkä merkkinen on tuo tehostajan pumppu? En perkele ala maksamaan mitään 150e jostain vaihtopumpusta kun tiedän että tuosta nykyisestäkin on joku 10e tiiviste/o-rengas laukeamassa.
M47TU E61 520D FamilyWagon -06
M30 E24 635CsiA FatLip Yankee -87
M20 E30 320i/323i Rooflost -86
M30 E24 628 CsiT Batmobile -82
O: E24 osasia
Comment
-
-
Originally posted by _Rontti View Postoiskos kellään e39:n pdc:n asennusohjeita jälkiasennuksena?E60 535dA LCI -07 M-sport
E39 530dAT -99 "M-sport"
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View Postminkä näköisiä ratkaisuja porukka on käyttänyt kun ovat laittaneet nuo rungottomat sulat E39:iin.
Kahtelin erään howtoon jossa tehtiin E60:n sulkien rungoista modaamalla sopivat. Kysäsin piruuttani marmorilta tuotteiden hinta ja ei huvittais ostaa ihan niin kalliita varsia modattavaksi.
Vielä vanhaa eli se kun nostaa kaasun niin auto reagoi siihen mielestäni turhan hitaasti. kestää pari sekunttia ennenkuin tajutaan että hei kaasu nostettiin.
Uutta kyssäriä on että mikähä on leviämässä kun tuossa kouvolasta lahteen ajaessa huomasin että kun kaarsin oikealle jurruutus mikä lähti jostain renkaiden suunnista paheni, kun kaarsin vasemmalle ei ratissa tuntunu minkään laista tärinää ja äänikin pieneni. Suoraan ajaessa tasanen pieni tärinä ja jurruutus
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View Post
Uutta kyssäriä on että mikähä on leviämässä kun tuossa kouvolasta lahteen ajaessa huomasin että kun kaarsin oikealle jurruutus mikä lähti jostain renkaiden suunnista paheni, kun kaarsin vasemmalle ei ratissa tuntunu minkään laista tärinää ja äänikin pieneni. Suoraan ajaessa tasanen pieni tärinä ja jurruutusLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Huomannut, että auto nykäisee kadunkulmissa joskus todella alhaisilla kierroksilla eli 700-1000rpm (yleensä kolmosvaihteella). En muistaakseni ole tämmöistä aiemmin huomannut. Onko tämä nyt sitten ensioireita tulpista, tyhjäkäyntimoottorista vai mistä? Eihän nuo tietysti ole sopivia kierroksia käyttää, mutta joskus saattaa kolmonen jäädä päälle kun ruuhkan takia joutuu hidastaa.
Comment
-
-
Originally posted by Pexi_87 View PostVoiko -00 M62B44TU koneisen kolmiysin venttiilikannet maalata ilman että tulee mitään häikkää? Kylillä isot pojat pelotteli, että jos ei laita elektroniikkasuojalakkaa, niin koneeseen tulee outoja käyntihäiriöitä?
Cylinder head cover
The cylinder head cover is made of magnesium.
Care must be taken to avoid damaging the surface of the magnesium cylinder head covers as surface damage increases the risk of corrosion.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostMistä johtuu, että täällä suositellaan E39:n renkaisiin selvästi korkeampia paineita kuin mitä BMW suosittelee tai jenkit käyttää?
Käytättekö samoja rengaspaineita edessä ja takana? E39 kuitenkin vakiona aliohjautuu mutkissa ja korkeampi paine takana (kuten BMW suosittelee) vain lisää tuota ilmiötä.Originally posted by peto2 View Posttalvirenkaissa on ihan lämpötilojen vuoksi hyvä pitää puol baaria kovempaa painetta kun spekseissä ja kesärenkaat nyt yleensä on isompia kuin spekseissä -> enemmän painetta. nykyaikaiset renkaat tuntuu muutenkin toimivan paremmin korkeammilla paineilla.. placebo vai ei, en tiedä :think
spekseissä paineet on niin pienet että alkoi 225/55/16 kesärengas vetelemään, puol baaria lisää ja taas oli hyvä ajaa
tuohon korkeempaan takapaineeseen syynä on varmaan se että vähentää "vaeltamista" matka-ajossa.. blacebo vai ei.. :think-05 e61 530d msport
Comment
-
-
Originally posted by Pexi_87 View PostVoiko -00 M62B44TU koneisen kolmiysin venttiilikannet maalata ilman että tulee mitään häikkää? Kylillä isot pojat pelotteli, että jos ei laita elektroniikkasuojalakkaa, niin koneeseen tulee outoja käyntihäiriöitä?Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
Comment