Originally posted by Jax_KiBez
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by TJJ View PostOT kysymys: miksi ihmeessä käytät runflatteja?Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
Youtube-kanavani (Jax_KiBez)
_____________________________________
Nykykalusto: E61 530xD / E39 528i Ratalelu
Tästä mun kaluston showroomiin
Entisiä Bemareita +30kpl mm. F20 M135iX, E60 M5, E92 335i, E65 740d, E39 540i yms.
Comment
-
-
Originally posted by Perlenbacher View PostIsot vanteetkin tekee myös tehtävänsä. Kertokaas miten manuaalillä lähtee nopeiten, onko kytkinpommilla renkaat sauhuten vai luistattamalla?
KokeileVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Kertokaas te viisaammat, että onko autoni normaali. Elikkäs tuntuu jotenkin ihmeelliseltä kiihdyttää, kun mielestäni alkaa tulemaan tehoja vasta neljäntuhannen kierroksen paikkeilla? Normaalia? :think
Toinen kysymys: Elikkäs vaihtelen tässä reaktiotankoja, ja edessä pitää iskaria luultavasti nostaa ylöspäin, tai laskea napaa alaspäin? Miten se onnistuu? Raidetangot sun muut tukivarret irti navasta ja sitten laskee napaa alaspäin?
Sitten vielä, että kuuluuko kierrosten nousta aina pikkaisen kun laittaa kytkimen pohjaan, vaikka vaihdetta vaihtaessa? Eli kierrokset jää hieman leijumaan, että ei laske heti kytkimen painettua.Last edited by Korpraali; 01-05-2011, 23:18.BMW F30 335i xDrive ///M-Sport Individual
Ex: BMW E60 535d LCI ///M-Sport Individual, BMW E60 535d ///M-Sport, E39 535i ///M-Sport, E39 528i
Comment
-
-
Originally posted by Korpraali View PostKertokaas te viisaammat, että onko autoni normaali. Elikkäs tuntuu jotenkin ihmeelliseltä kiihdyttää, kun mielestäni alkaa tulemaan tehoja vasta neljäntuhannen kierroksen paikkeilla? Normaalia? :think
Toinen kysymys: Elikkäs vaihtelen tässä reaktiotankoja, ja edessä pitää iskaria luultavasti nostaa ylöspäin, tai laskea napaa alaspäin? Miten se onnistuu? Raidetangot sun muut tukivarret irti navasta ja sitten laskee napaa alaspäin?
Sitten vielä, että kuuluuko kierrosten nousta aina pikkaisen kun laittaa kytkimen pohjaan, vaikka vaihdetta vaihtaessa? Eli kierrokset jää hieman leijumaan, että ei laske heti kytkimen painettua.
Löysäät iskarin pultin löysälle ja koiranluun kiinnitys irti niin iskari nousee suht helposti sieltä kolosta pois. Ei välttämättä tarvi koiranluuta irrottaa mutta helpompi ku ottaa irti.
Ja joo mulla ainakin jää leijumaan kierrokset, muiltakin kuullu samanlaista kommenttia.
Comment
-
-
Originally posted by Korpraali View Post
Sitten vielä, että kuuluuko kierrosten nousta aina pikkaisen kun laittaa kytkimen pohjaan, vaikka vaihdetta vaihtaessa? Eli kierrokset jää hieman leijumaan, että ei laske heti kytkimen painettua.
Pitääkö tässä siirtyä megasquirtin maailmaan :think
Comment
-
-
Originally posted by Lakeson View PostMikä mahtaa olla raitisilmasuodattimien vaihtovälisuositus?E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Onko -04 vuosimallin e39:ssä ollut DPF:ää? Katselen tässä Saksan markkinoita ja yhdessä kyseisen vuosimallin (ensirekisteröinti 4/2004) autossa mainostetaan olevan DPF.
Vai liekkö sitten Saksassa tapana asentaa noita jälkiasennuksena päästöjen laskun toivossa?....
EDIT: löysihän se google ainakin yhden saksankielisen sivun ja ei siinä e39:ssä ole DPF:ää. Sakemannit vaan asentelee niitä jälkiasennuksena että saavat "vihreän" lanketin autoon...Last edited by miccou; 02-05-2011, 21:25.VW Passat 1.8t -04
X1 20Da X-Drive -13
E39 530Da Touring -01
E39 525iA Touring -01
E46 325iA Sedan -01
E46 320D Touring -00
Audi A3 1.9TDI -01
VW Multivan 2.5 TDI -05
Comment
-
-
Originally posted by miccou View PostOnko -04 vuosimallin e39:ssä ollut DPF:ää? Katselen tässä Saksan markkinoita ja yhdessä kyseisen vuosimallin (ensirekisteröinti 4/2004) autossa mainostetaan olevan DPF.
Vai liekkö sitten Saksassa tapana asentaa noita jälkiasennuksena päästöjen laskun toivossa?....
EDIT: löysihän se google ainakin yhden saksankielisen sivun ja ei siinä e39:ssä ole DPF:ää. Sakemannit vaan asentelee niitä jälkiasennuksena että saavat "vihreän" lanketin autoon...E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View PostUskaltaako ostaa motonetistä pyörän laakerisarjat vai käykö matkani kl-varaosiin vaiko marmorille?
Ja kun sulla oli noita ongelmia laakerin irroituksessa, itse kävin hakemassa biltemasta tarpeeksi järeän ulosvetäjän, sillä on lähtenyt sen jälkeen joka kerta aika kivuttomasti, viimeksi vedettiin vain ulosvetäjä tosi tiukkaan ja lähdettiin tupakille, kun tultiin takaisin niin vetari oli irti navasta.
Mikäs on tuossa sedanissa vikana, kun ajelee ihan normaalia maantievauhtia ja siitä kun polkaisee kaasun pohjaan niin takapää pyrkii oikealle. Ja kun kaasun löysää niin takapää "muljuaa" oudosti. Takapäässä on kaikki suht uusia osia paitsi ne isot takakelkan puslat, voiko ne aiheuttaa tuollaista levottomuutta takapäähän?Last edited by AnttiR; 02-05-2011, 23:25.E61 535d -04
Comment
-
Comment