Originally posted by Supa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Supa View PostOk, no voi sen antaa olla paikallaankin jos ne pultit mahtuu irrottamaan. E60:ssä ainakin oli pakko vetari irrottaa, ei muistanut kun niitä on tullut viimesenä rassailtua enemmä.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostTIS:in mukaan ei tarvitse E60:ssäkään vetoakselia irrottaa, pultteihin pääsee käsiksi kun pyörää/napaa nostaa tunkilla.
Kai se on sitten uskottava, tuntu vaan jotenkin helpommalta silti irrottaa vetari tieltä. No kokeillaan enskerralla ilman- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Raitisilmasuodattimet saapui Schmiedmannilta... Eipä ne ole samat kuin vanhat alkuperäiset. Näissä ei ole huopaa suodattimen toisella puolella ja muovikehyksen reunoissa on vaahtomuovitiiviste, ei muoviläppiä kuten alkuperäisissä. Mekaanisesti nämä ovat kuitenkin paljon paremmat kuin merkkiliikkeen nykyään myymät pahviviritykset.
Nyt kiinnostaisi tietää millainen tuo Knecht-Mahle / Hengst LAK 73/S suodatin on ulkoisesti. Onko se samanlainen kuin tämä suodatin vai onko se täysin tuota vanhaa alkuperäistä suodatinta vastaava? Netistä löysin yhden LAK73S kuvan ja siinä se näytti ihan samalta kuin nämä Schmiedmannin suodattimet mutta oliko se väärä kuva?
Nämä minulle tulleet näyttää tältä: http://images.tradoria.de/f2e8ccf493...bab5d11e45.jpg
Vanhanmalliset alkuperäisethän näyttää tältä:
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostRaitisilmasuodattimet saapui Schmiedmannilta... Eipä ne ole samat kuin vanhat alkuperäiset. Näissä ei ole huopaa suodattimen toisella puolella ja muovikehyksen reunoissa on vaahtomuovitiiviste, ei muoviläppiä kuten alkuperäisissä. Mekaanisesti nämä ovat kuitenkin paljon paremmat kuin merkkiliikkeen nykyään myymät pahviviritykset.
Nyt kiinnostaisi tietää millainen tuo Knecht-Mahle / Hengst LAK 73/S suodatin on ulkoisesti. Onko se samanlainen kuin tämä suodatin vai onko se täysin tuota vanhaa alkuperäistä suodatinta vastaava? Netistä löysin yhden LAK73S kuvan ja siinä se näytti ihan samalta kuin nämä Schmiedmannin suodattimet mutta oliko se väärä kuva?
Nämä minulle tulleet näyttää tältä: http://images.tradoria.de/f2e8ccf493...bab5d11e45.jpg
Vanhanmalliset alkuperäisethän näyttää tältä:
http://www.m5board.com/vbulletin/att...051309-079.jpgBMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Onko kellään hajua minkä merkkinen tuo E39 bensakoneissa käytetty tehostajan pumppu on? (näissä alkupään malleissa).
Ja mikähän sieltä ensimmäisenä menee kun alkaa tyhjäkäynnillä ja matalilla kierroksilla kavitoida?
M47TU E61 520D FamilyWagon -06
M30 E24 635CsiA FatLip Yankee -87
M20 E30 320i/323i Rooflost -86
M30 E24 628 CsiT Batmobile -82
O: E24 osasia
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostLUK se ainakin 9/98 jälkeen on.Ei näköjään ainakan LUK:n online kuvasto tuntenu kun 9/98 eteenpäin..
EDIT: kyllähän tuolla näyttäis olevan ainakin osanumerot kohdillaan eli liene tuo se on..Last edited by Magirus; 29-04-2011, 13:52.
M47TU E61 520D FamilyWagon -06
M30 E24 635CsiA FatLip Yankee -87
M20 E30 320i/323i Rooflost -86
M30 E24 628 CsiT Batmobile -82
O: E24 osasia
Comment
-
-
Tuotanoin, Onko joku täällä tehnyt tosiaan tuon takavasemman renkaan laakerin vaihdon ilman vetarin irrotusta? Tai ihan vain tunkin päällä?.
Alkaa kohta luovuusloppumaan, tänään loppui työkalut kun aattelin vetaria irroitella. (ei ollut tarpeeksi lyhyttä jatkopalaa jonka kanssa uskaltaisi vasaralla paukutella.
Toinen edelleen miljoonannen kerran kysyn:
Onko tuo nyt ominaisuus vai vika. Eli kun painaa kaasua ja nostaa, niin noston jälkeen auto miettii vielä hetken että mitä tapahtui. Sitten vasta kierrokset alkaa laskea, ja ne ei laske rivakasti vaan löysästi.
Tyhjäkäyntimoottorin/venttiilin mikälie se nyt on putsailin ja ei mitään vaikutusta.
Alkaa olemaan rasittava ominaisuus.
Comment
-
Comment