Ostin juuri BMW 528i -00 ja ajattelin vaihtaa siihen kaikki nesteet.
Osaisko kukaan sanoa mitä BMW suosittelee/kannattaa käyttää.
Tämmöset olisi tarkoitus vaihtaa:
Moottoriöljy
Peräöljy
Vaihteistoöljy
Jarruneste
Kytkinneste
Jäähdytinneste sekä ohjaustehostimen öljyt.'
T: Japala
Hieno homma! Vielä kun joku osais kertoa määrät paljonko mitäkin ainetta menee. Niin ei tuu ostettua liian vähää tai liian paljon.
Ja sitten seuraava kysymys, huomasin peruuttaessa että repsikan puolen peili kääntyy näyttämään auton takakulmaa, ihan hauska ominaisuus, mutta mulle siitä ei ole kun haittaa. Kuskaan jonkin verran parässä venetraileria ja peruuttaessa ei nää kärryä ollenkaan. ja kysymys kuuluukin, miten tuon peilin saa pysyyn paikoillaan?
Ja sitten seuraava kysymys, huomasin peruuttaessa että repsikan puolen peili kääntyy näyttämään auton takakulmaa, ihan hauska ominaisuus, mutta mulle siitä ei ole kun haittaa. Kuskaan jonkin verran parässä venetraileria ja peruuttaessa ei nää kärryä ollenkaan. ja kysymys kuuluukin, miten tuon peilin saa pysyyn paikoillaan?
Peilien säätökytkin toiseen asentoon ja ei käänny enää.
inpa antaa vikakoodia aux water pumpulle, ja kun painaa sitä "rest" nappia, niin auto ei puhalla lämmintä ilmaa vaikka jäähd.neste on kuumaa, eli onko tuo aux pumppu tuohon "taukolämmitykseen" liittyvä laite?
Mistä saa sopuhintaan M5 (look) peilit E39:iin? Piritekiltä ainakin mutta entä muualta kun ei oikein ebaystakaan löytynyt törkeen halvalla Riittää että liikkuu sähköllä, ei tarvi muistilla olevaa.
G30 530e Msport
-------------------------------------------------
F30 330e Msport
E60 525d Msport LCI
E39 530d Touring
Ex E46 320i coupé
Ex AC Schnitzer S5 3.0d
Ex ALPINA B6
Ex E34 525i Touring
Ex E36 328i Coupe
Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
Never Drive Faster Than
Your GuardianAngel Can Fly
inpa antaa vikakoodia aux water pumpulle, ja kun painaa sitä "rest" nappia, niin auto ei puhalla lämmintä ilmaa vaikka jäähd.neste on kuumaa, eli onko tuo aux pumppu tuohon "taukolämmitykseen" liittyvä laite?
Onko tuossa muuta kuin entinen pois ja uusi tilalle ja mutterin ja pultin kiristys auton painon ollessa renkaalla?
Tarkkana tuon alemman mutterin avaamisen ja sulkemisen kanssa, kierteen päässä on paikka kuusiokololle ja 10mm kanta. Mutteri on reiältään soikea ja vastustaa siis koko kierteen matkan, älä siis pyöristä sitä sitä kuusiokoloa tai 10mm kantaa kiristäessä.
voisiko kukaan joka nyt tietää varmasti vastata mun kysymykseen. ajattelin osta mun bimmeriin h&r 40-15 mm madallusjouset kunnes kaveri väitti et jos madaltaa 40mm niin pitää samalla ostaa toiset iskarit?? pitääks tää paikkaansa ja jos ei tarvi niin miten jouset vaikuttavat ajo ominaisuuksiin?
Comment