Tattista. Oli kyllä sen näkönen remmi että pitänee viikolla uusia sekin vaan ihmetyttää kyllä että kuin sen saa paikoilleen kun tuo vanha venynytkin oli todella tiukka.
Kyllä itse olen aina saanut hihnan asennettua laittamalla sen paikalleen kaikkiin muihin rulliin, ja sitten kuskinpuoleisesta yläkulmasta(olikohan laturi) sen ihan käsin vetänyt paikalleen. Samalla tavalla sen saa myös helposti pois.
Kyllä itse olen aina saanut hihnan asennettua laittamalla sen paikalleen kaikkiin muihin rulliin, ja sitten kuskinpuoleisesta yläkulmasta(olikohan laturi) sen ihan käsin vetänyt paikalleen. Samalla tavalla sen saa myös helposti pois.
Mulla alkaa olemaan sellanen tutina että varmaan liika lyhkänen remmi omassa paikoillaan. Kaikki löysä veks kiristimestä mikä lähti ja silti lähes mahoton saada paikoilleen..
Mulla alkaa olemaan sellanen tutina että varmaan liika lyhkänen remmi omassa paikoillaan. Kaikki löysä veks kiristimestä mikä lähti ja silti lähes mahoton saada paikoilleen..
Mikäli oli kyse päähihnasta niin sulla pitäisi olla 6 urainen ja 1555mm pitkä hihna siinä. Eli hihnassa pitäisi lukea tyyliin 6PK1555.
pystyykö tuon salmiakin muotoisen avaimen koodaamaan samallalailla kuin tuon pyöreänkin?kun ei toimi kummastakaan avaimessa enää keskuslukitus.ei varmaan akut ole mennyt samaan aikaan mykäks avaimista!!!autona 523 touring vm:-00
E70 X5 LCI
- P-Sawo Connection -
-Aja sinä mennessä niin minä otan tullessa- -vikakoodin lukua ja nollausta inpalla/bmw scannerilla sekä live datan lukua-
Suoritan Tukkivannesahausta/Hirrensorvausta
Ex:E91 318d
Ex: E61 525d toukka Ex: E46 330d sedan Ex: E46 328 Coupe Ex: E39 530d Sedan Ex: E39 525i Sedan Ex: E39 523i Toukka
+ Useita ex kikottimia
Tuli sitten kojetaulusta kehotus vaihtaa jarrunesteet eli valohan se alkoi tuikkimaan. Mites tuon häiritsevän valon saa sammumaan? Onnistuuko johdon pätkällä vai tartteekko ihan piuhassa käyttää?
Tuli sitten kojetaulusta kehotus vaihtaa jarrunesteet eli valohan se alkoi tuikkimaan. Mites tuon häiritsevän valon saa sammumaan? Onnistuuko johdon pätkällä vai tartteekko ihan piuhassa käyttää?
Eihän sen siellä pitäisi tuikkia, onko nyt oikea valo kyseessä eikä esim jarrunesteen tason valo?
Jarrunesteet vaihdetaan huoltonäytön kellonkuvan mukaan joka tarkoittaa siis jarru- sekä jäähdytinnesteiden uusimista.
Mutta tuon saa helpoiten nollattua käyttämällä piuhan päässä.
Sigun e39:Sissä on takakontissa 6 cd vaihtaja, mutta ei tue mp3 levyjä. Mistähän tuohon nyt saisi sellaisen joka tukisi? vai voiko jonkun ihan yleis vaikkapa Alpinen tai Sonyny 6 cd mp3 vaihtajan laittaa paikalleen? mielestäni liitin näytti erillaiselta kuin normaalisti..
Karri
E30 M50tic -90 E34 M5 -90 E91 325d M-sport -07 Ford F100 -53 LS edition
Sigun e39:Sissä on takakontissa 6 cd vaihtaja, mutta ei tue mp3 levyjä. Mistähän tuohon nyt saisi sellaisen joka tukisi? vai voiko jonkun ihan yleis vaikkapa Alpinen tai Sonyny 6 cd mp3 vaihtajan laittaa paikalleen? mielestäni liitin näytti erillaiselta kuin normaalisti..
Karri
Vakio CD-soittimen ja esim. cd-vaihtajan saa suht helpolla soittaa mp3:sia.
Laite irti -> pienehkö purku -> lukijalaserille on säätövastus -> säädetään vastusta pienemmälle -> antaa lisää virtaa laserille -> lukee mp3sia.
Vähentäähän tuo lukijan "elinikää", mutta mitä sitten?
Vakio CD-soittimen ja esim. cd-vaihtajan saa suht helpolla soittaa mp3:sia.
Laite irti -> pienehkö purku -> lukijalaserille on säätövastus -> säädetään vastusta pienemmälle -> antaa lisää virtaa laserille -> lukee mp3sia.
Vähentäähän tuo lukijan "elinikää", mutta mitä sitten?
Ihanko tosi, että lukijan säätövastuksen säätö saa tuon lukemaan ämppäreitä? Eikö tuo nyt tarvisi jonkinlaista softatukea myös?
Comment