Joo kyllä se on niin että parempi teettää vittu jossain hifimarmorilla jokainen pienikin homma, kun loppujenlopuksi se tulee halvemmaksi kun se että alkaa itse värkkäämään yhtään mitään
Nyt kun on vitutus vähän laskeentunut niin alennun kysymään:
Kuskin puolen ovi: ulkokahva paskana -> ei voi avata, sisäpuolelta kahva lörppä -> ei aukea sisältäkään
Voiko ovipahvia purkaa siten että ovi on kiinni? Saako ovea auki mitenkään?
Kiitos ja näkemiin.
irroita koko sisäkahva sillä torxilla mikä siellä pikkuklipsin alla on sisäkahvan "kolossa" ja vedä sitten koko helahoito sisäkahva pakettia kojelautaa kohti tai vedät vaijerista joka ilmestyy kahva paketin alta. Sulla on hypänny sieltä todennäköisesti vaijerin kuori sellaisesta lovesta pois..
irroita koko sisäkahva sillä torxilla mikä siellä pikkuklipsin alla on sisäkahvan "kolossa" ja vedä sitten koko helahoito sisäkahva pakettia kojelautaa kohti tai vedät vaijerista joka ilmestyy kahva paketin alta. Sulla on hypänny sieltä todennäköisesti vaijerin kuori sellaisesta lovesta pois..
Näinhän se varmaan on, mutta ei mulla ole torxia tuolla...
Mitäköhän mun pitäs tohon 530dhen nyt vaihtaa? eli yön yli kun auto seisoo ja koittaa käyntiin ni ei meinaa millään lähteä ja tuntuu akkua purkavan johonki ku tänä aamuna ei jaksanu kun 2 starttausta. Sitten lisävirtaa ja monen sahauksen kautta auto käyntiin ja heti moottori käy todella hyvin.? hehkuille anto jokin aika sitte vikakoodia mutta voiko se johtua esim siitä kun akku menee tyhjäksi ja hehkut ei saa virtaa kunnolla? lämppärin siiliä olen kans miettiny kun muutaman kerran ollu kuskinpuolelta lasi alareunasta huurteeton.. Mutta eipä se siilikään nyt tohon käynnistykseen pitäs vaikuttaa.. Ja auto kun hörähtää käyntiin niin ei tule mitään ihmeempiä pakokaasu pölläytyksiäkään.
Kannattaa hehkujen toiminta tarkastaa! 530d:tä saa kyllä sahata käyntiin pitkään jos on hehkuja paskana ja tarpeeksi pakkasta!
Mulla on paikallaan vielä semmonen akku mikä sahattiin pari kertaa viime talvena tyhjäks. Mutta nyt on uudet hehkut ja startti niin tänään -25 pakkasta ja kuin palmun alta käyntiin ilman mitään esilämmityksiä Toki se alkuun kävi vähän karkeen kuulosesti
Onko sulla ollu webasto käytössä miten, että jos se olis sen akun syöny tyhjäks?
Mitäköhän mun pitäs tohon 530dhen nyt vaihtaa? eli yön yli kun auto seisoo ja koittaa käyntiin ni ei meinaa millään lähteä ja tuntuu akkua purkavan johonki ku tänä aamuna ei jaksanu kun 2 starttausta. Sitten lisävirtaa ja monen sahauksen kautta auto käyntiin ja heti moottori käy todella hyvin.? hehkuille anto jokin aika sitte vikakoodia mutta voiko se johtua esim siitä kun akku menee tyhjäksi ja hehkut ei saa virtaa kunnolla? lämppärin siiliä olen kans miettiny kun muutaman kerran ollu kuskinpuolelta lasi alareunasta huurteeton.. Mutta eipä se siilikään nyt tohon käynnistykseen pitäs vaikuttaa.. Ja auto kun hörähtää käyntiin niin ei tule mitään ihmeempiä pakokaasu pölläytyksiäkään.
Kannattanee vaihtaa hehkut ja akku.
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Kannattaa hehkujen toiminta tarkastaa! 530d:tä saa kyllä sahata käyntiin pitkään jos on hehkuja paskana ja tarpeeksi pakkasta!
Mulla on paikallaan vielä semmonen akku mikä sahattiin pari kertaa viime talvena tyhjäks. Mutta nyt on uudet hehkut ja startti niin tänään -25 pakkasta ja kuin palmun alta käyntiin ilman mitään esilämmityksiä Toki se alkuun kävi vähän karkeen kuulosesti
Onko sulla ollu webasto käytössä miten, että jos se olis sen akun syöny tyhjäks?
Hehkut pistin tilaukseen. Kyllä taas tänä aamuna vitutti ku kaveri tuli antaa apuvirtaa 80 luvun corollalla.. Miettiny sitäkin ku jostain luin että viallinen hehkurele purkais akkua.? Webastoa en oo käytelly ku se sekoilee omiaan ni ei oo sulake paikallaan. Akku on reilun kuukauden vanha joten tuskin sitä tarvii vaihtaa. Tai mistä noista hankookeista tietää.. Tossa kun aamulla taas sahailin tota ni hehkutus aika kyllä lyhenee mitä enemmpi tulee starttaus yrityksiä. Toivotaan että hehkujen vaiholla tulee kuntoon.
Muutama kysymys 1996 528i e39 autosta.
Kysymykset selviäisivät varmasti user manuaalista, mutta minulla sitä ei ole.
Kuuluuko sivu peilien olla kuparin väriset jatkuvasti vai onko siinä jäänyt automaattisesti tummentuvat tummennukset päälle? Sisäpeili säätyy automaattisesti takanatulevan valon mukaan.
Autossa on automaatti-ilmastointi ja keskikonsolissahan on kaksi lämpötilan säätö näyttöä. Vasemman puoleinen on ilmeisesti etutilaan ja oikea on taakse? Takatilan puhallin puhaltaa jatkuvasti yhtä kylmää ilmaa vaikka lämpötilat on säädetty max asentoon tai min asentoon. Ja se ilma on siis todella kylmää näin talvikeleillä ainakin. Olen pitänyt puhaltimen "ritilää" kiinni asennossa, kun kyllähän se etupuhallinkin riittää auton lämmittämiseen. Mutta olisi kiva tietää onko se vaan ns. raitisilma puhallin vai onko siellä joku anturi rikki?
Tummuvat sivupeilit risat.
Lämpötilan säätö: oikea/vasen.
Ko. vuosimallin autossa taakse saa vain kylmää ilmaa, eli kannattaa laittaa se suutin kiinni. Uudemmista löytyy säätörulla (kylmä/kuuma).
Tummuvat sivupeilit risat.
Lämpötilan säätö: oikea/vasen.
Ko. vuosimallin autossa taakse saa vain kylmää ilmaa, eli kannattaa laittaa se suutin kiinni. Uudemmista löytyy säätörulla (kylmä/kuuma).
Mulla taka suuttimista tulee sellasta mitä edestä säätää. ei siis erikseen mitään säätörullaa.. Tosin mulla vain -00 vuotinen ja tosta uudemmista en tiedä.
Mulla taka suuttimista tulee sellasta mitä edestä säätää. ei siis erikseen mitään säätörullaa.. Tosin mulla vain -00 vuotinen ja tosta uudemmista en tiedä.
Minulla on -96 ja tosiaan ei säätörullaa -> aina pukkaa kylmää :think Monella muulla tuntu olevan sama ominaisuus/vika(ko?). Eipä toi omia yöunia vie antaa olla vaan Tasaisesti se lämpö sieltä edestäkin jakaantuu, kesää varten se varmaan sinne on laitettukin että viilentää kivasti ilmastointi myös takapenkkiläisiä kesähelteillä.
Omassa 530da:ssa oli 3 hehkua mykkänä, -17c oli se strateginen raja, josta autoa ei enää saanut käymään seisonnan jälkeen.
Vähemmän pakkasta niin käynnistyi oikein nätisti, sitä enemmän, niin ei käynnistynyt enää ollenkaan ilman esilämmitystä.
Pari yritystä tein hyvällä akulla, kun ei 2*20sek pyörityksellä edes luvannut, niin turhapa tuota tahkota enempää.
Olen huomaavinani että hehkun valo palaa nyt pidempään ehjillä hehkuilla, joko tuommoinen -99 e39 osaa ottaa tulppien virrankulutuksen huomioon kun hehkutusaikaa lasketaan?
Comment