- Takapenkin istuinosa nostamalla irti.
- Niskatuet nostamalla irti.
- Selkänojan alareunoista 2 pulttia irti.
- Selkänoja nostamalla irti.
- Keskiniskatuen rauta irti (4 pulttia)
- C-pilarien verhoukset irti nätisti repäsemällä ensin sisääpäin, sit keulaa päin.
- Tämän jälkeen hattuhylly lähtee liu'uttamalla irti. Kaiuttimet siellä.
- HOX! Katso tarkkaan kun ruuvaat ne kaiuttimet takasin, siellä kun jää johto vahingossa ruuvien alle ni sit ei soi enää mikään.
Kiitoksia, pitääpä mennä koittamaan noilla neuvoilla.
Ex E39 528i -96 "Panzerwagen"
Ex E39 535i -96 Cosmosswarz metallic
Nyk. 636 kawasaki
"...nämä KÄET ei oo luotu auton rattiin, vaan moottoripyörän sarviin, saatana."
>>> Bemareiden vikakoodin lukua Seinäjoella, ota yhteyttä! <<<
Eli vasen puoli. Oikea apukuskin puoli ja vasen kuskin puoli olettaen että ratti on vasemmalla. Eli että ratti on niinkuin yleensä suomessa.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
ihan mielenkiinnosta kysyn.. Elikkä mulla on tollanen indiviual e39 ja iskaritolpan merkkikilves lukee numerot 375/1 :think Onko se nyt niin että näitä keltaasia individualeja olis toi 375 ja mun oma olis ensimmäinen niistä, vai menikö ihan mettään tää mun arvaus
ihan mielenkiinnosta kysyn.. Elikkä mulla on tollanen indiviual e39 ja iskaritolpan merkkikilves lukee numerot 375/1 :think Onko se nyt niin että näitä keltaasia individualeja olis toi 375 ja mun oma olis ensimmäinen niistä, vai menikö ihan mettään tää mun arvaus
Ymmärtääkseni se 1 tarkoittaa sävyä jos sen tilalla on vaikka "2" niin sävy on hieman erilainen.
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Eiköhän se kuitenkin tarkoita värikoodia.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Terve! Olisi tällänen todella selkeästi esitettävä kyssäri, mut kokeillaan josko joku sais kiinni mitä tarkoitan! Elikkä...Kuulostais että allekirjoittaneen autosta kuuluisi konehuoneesta joku ihmeellinen ylimääräinen ja aikast kova sellanen kumea humina kun auto on tyhjäkäynnillä (jengat on ihan normissa)??
Ihan mielenkiinnosta, että onko näissä alla olevissa bemareissa joku automaattinen aikakatkaisin jos jää valot päälle (enkä huomannu paloko valot vai ei ku menin autoon)?? Meinaan eilen oli valot jääny päälle reilux kuudeksi tunniksi ja sit viel käytin webastoa 15 min, eikä akku ollu kyykänny! Vaikkakin on ihan tuore akku, mut ei kai sen luulis kestävän noin kauaa, viel ku on noi xeenonitkin...? :think Ps. näköjään on sitten menny rikki se valojen päällejääntimuistutushässäkkä...
Ihan mielenkiinnosta, että onko näissä alla olevissa bemareissa joku automaattinen aikakatkaisin jos jää valot päälle (enkä huomannu paloko valot vai ei ku menin autoon)?? Meinaan eilen oli valot jääny päälle reilux kuudeksi tunniksi ja sit viel käytin webastoa 15 min, eikä akku ollu kyykänny! Vaikkakin on ihan tuore akku, mut ei kai sen luulis kestävän noin kauaa, viel ku on noi xeenonitkin...? :think Ps. näköjään on sitten menny rikki se valojen päällejääntimuistutushässäkkä...
Ei kai näissä edes voi jättää lähivaloja päälle..ainakin mulla sammuu kaikki vaikka kytkin aina "päällä" -asennossa. Kokeileppa jättää parkit päälle huutaako summeri.
Ei kai näissä edes voi jättää lähivaloja päälle..ainakin mulla sammuu kaikki vaikka kytkin aina "päällä" -asennossa. Kokeileppa jättää parkit päälle huutaako summeri.
Ahaa, aika erikoista..meinaan tää ei ollu eka kerta ku jäi valot meikäläisellä päälle -> tossa viime viikolla jäi viimeks huoltsikalla päälle ja kyl ne ainakin silloin paloi ku tulin autolle...:think
Comment