Itse laitoin M5:seen EBC:n yellow stuffit ja hyvin on toiminut. Kestävät ihan hyvin myös radalla. Tilasin aikoinaan ne jostain brittipuljusta => hinta 100000% edullisempi kuin suomesta hankittuna, taisi olla jopa niin että joka kulmaan uudet palat oli halvempi kuin suomesta hankittuna edes yhdelle akselille
E39 M5 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mulla odottaa allelaittoa Stoptechin street performancet, eli samat palat mitä ne käyttää bbk:ssa. Kattelin eri vaihtoehtoja jonkun aikaa ja näihin tuli päädyttyä. Hinnan ja laadun pitäs kohdata aika hyvin.
Comment
-
Schmiedmannin sivuilla ei ainakaan ollut kuin Orkkista vastaavat tarvikepalat n.40e/akseli. Mistä sipi tilasit nuo palat? Tai mistä Heguli tilas yellowit?
E: Rockautosta saa vaikka minkälaisia mutta mitkäköhän oiskaan sitten hyvät
http://www.rockauto.com/catalog/x,ca...,parttype,1684
Last edited by jumbo; 23-05-2010, 19:29.M550d
Comment
-
Tilasin suoraan tuolta Zeckhausenilta, tulliin kautta siis tuli.
http://www.zeckhausen.com/BMW/E39_M5.htm
Comment
-
Joo tuolta kattelinkin juuri, 196$ + 50$ postit + tietty tullit antureiden kanssa eteen ja taakse:think Onko tuo nyt halpa vai kallis sitten.Originally posted by sipi View PostTilasin suoraan tuolta Zeckhausenilta, tulliin kautta siis tuli.
http://www.zeckhausen.com/BMW/E39_M5.htmM550d
Comment
-
Muistaakseni tuolta: http://www.ebc-brakes-uk.co.uk/produ...lts.php?id=906 hinnat toki hieman nousseet parissa vuodessa.
Joka tapauksessa alle 200 euroa koko setti kotiin toimitettuna
Sporttiautosta etupalat 225,30+rahti, muahhahahaaaa se ei ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa
Die beste fahrt mit hosen an, BMW
Comment
-
Originally posted by sipi View PostTilasin suoraan tuolta Zeckhausenilta, tulliin kautta siis tuli.
http://www.zeckhausen.com/BMW/E39_M5.htmNo 200 puntaa maksaa nyt nuo palat tuolta kuluineen, eli aika paljon hinnat noussu. Haövemmaksi tulee tilata nuo sipin mainitsemat vaikka tullista joutuukin hakemaan. Mutta onko nuo sitten merkittävästä paremmat kuin Schmiedmannin "orkkikset"? Ne kun saa alle satasellaOriginally posted by Heguli View PostMuistaakseni tuolta: http://www.ebc-brakes-uk.co.uk/produ...lts.php?id=906 hinnat toki hieman nousseet parissa vuodessa.
Joka tapauksessa alle 200 euroa koko setti kotiin toimitettuna
Sporttiautosta etupalat 225,30+rahti, muahhahahaaaa se ei ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa

Edit. 148e Maksaa nuo "orkkis" palat ja kulutustunnistin eteen kun taakse ei saanut, onpa hankalaa päättää näinkin helppo asia
Last edited by jumbo; 23-05-2010, 19:58.M550d
Comment
-
Mun mielestä ainaki femman heikoin lenkki on just nimenomaan jarrut ja kaikki parannus niihin on plussaa. Kyllähän orkkiksilla pärjää radallakin mutta sehän on ihan siitä kiinni mitä haluaa. Vielä ei tosiaan kokemusta ko. paloista ole mutta odotukset korkealla.
Comment
-
No niinhän se taitaa ollan joku 40e noista varmaan tulee tullimaksua vielä päälle. Ja onhan se ärsyttävää jos nuo "orkkikset" onkin kovat ja lasittuu nopeasti ja alkaa vinkumaanOriginally posted by sipi View PostMun mielestä ainaki femman heikoin lenkki on just nimenomaan jarrut ja kaikki parannus niihin on plussaa. Kyllähän orkkiksilla pärjää radallakin mutta sehän on ihan siitä kiinni mitä haluaa. Vielä ei tosiaan kokemusta ko. paloista ole mutta odotukset korkealla.
M550d
Comment
-
Nooh, jos ajelee M5:lla tuskin kannattaa ihan halvinta osaa siihen hankkia. OEM palat pölyää aivan tajuttomasti ja vanteet on heti mustassa pölyssä kun vähänkin enemmän jarruttelee.
Toki kukin taplaa tyylillään ja tosiasia on kuitenkin se että OEM paloilla pärjää jopa ratapäivilläkin vallan mainiosti vaikka jarrua polkee sen kuin ehtii. Toki vannepyykkiä kyllä tulee.
Ei ole kokemusta Sipin suosittelemista paloista mutta Yellow stuffeihin olen ollut hyvinkin tyytyväinen, puree kiinni paremmin kuin orggispalat ja kestävät todella hyvin käyttöä, lisäbonuksena tulee murto-osa OEM jarrupölyn määrästä.
Voihan sitä M5:seen hankkia Big Brake Kitin, brembot tms mutta veikkaan ettei niillä kovin dramaattisia eroja ratakierroksiin saada hintaansa nähden, M5:sen heikkoudet radalla kun piilevät monissa muissakin tekijöissä vaikka ruttua on reippaasti käytössä.
E30 M3:selta tulee pattiin radalla niin että paukkuu kun ollaan vähänkin mutkaisemalla radalla
Die beste fahrt mit hosen an, BMW
Comment
-
Suomessa nyt ei paljoa muita olekaan, kuin mikroautoratoja, joille E30 M3 on varmasti ihan omiaan. :thinkOriginally posted by Heguli View PostE30 M3:selta tulee pattiin radalla niin että paukkuu kun ollaan vähänkin mutkaisemalla radalla
All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
Uskallan väittää muuta. Ei sillä että M5 olisi muutenkaan mikään ideaali rata-autoksi mutta kyllä nuo E39 M5:n jarrut on kadullakin heikot isommista nopeuksista. Mitä tuohon Brembon BBK pakettiin tulee niin aika ison siivun sillä saa lohkaistua jo yksinkertaisesti sillä että niihin luottaa paremmin kun vakiojarruihin. Sen lisäksi tietysti että niillä kyllä oikeasti myös pysähtyy.Originally posted by Heguli View PostVoihan sitä M5:seen hankkia Big Brake Kitin, brembot tms mutta veikkaan ettei niillä kovin dramaattisia eroja ratakierroksiin saada hintaansa nähden, M5:sen heikkoudet radalla kun piilevät monissa muissakin tekijöissä vaikka ruttua on reippaasti käytössä.
On siis todella hyvät ja eroa paremmalla palalla olevaan oem laikkaan on melkoisesti. Isoin asia tietysti noissa se hinta.
Comment
-
Lisää kysymyksiä..
Pitäisi uusi kytkin hommata tässä. Tutkailin noita markkinoita ja ainakin kolme vaihtoehtoa tulee vastaan samassa hintaluokassa. Eli OEM, Sachs tai LUK. Noi kaikki saisi noin 300€:lla, mutta mitä mihin noista sitten kannattaa panostaa ja kenen valmistajan toi alkuperäinen levy on?
Comment
Jarrupölyn jos tosiaan edes saisi aisoihin niin olisi iso boonus noihin orkkiksiin verrattuna.
Comment