Originally posted by timppa811
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 webasto asiaa
Collapse
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Itsellä on molemmissa kulkineissa tuo kännykkäkäynnistin ja webasto merkkinen lämmitin.
e39:n logiikkaa en ymmärrä tai sitten siinä on joku vika.
Aamulla vaimoke soitteli autolle, että lämpene.... Ei lähtenyt tulille. Päivällä kokeilin itse ja tulille lähti... Autoa ei käytetty välissä tai tehty muutenkaan mitään.
Jostakin syystä vaggineessa ko. toiminto on pelannu varmemmin.
Comment
-
-
Erikoinen yhteensattumako että kännykkä pimenee juuri kun akkua lataa? Laturi on kytketty apuvirran anto pistokkeeseen konehuoneessa.
Laturihan antaa 15.8V piikkejä "desulfating" vaiheessa, toki akun pitäisi nuo suodattaa, mutta se on ainoa mitä keksin. Muilla kuitenkin sama purkki on ilmeisesti toiminut c-tekin kanssakin?
Originally posted by HTK12 View PostTuskin johtuu C-tekistä, koska sehän lataa akkua samalla jännitteellä kun auton laturikin.
Comment
-
-
Originally posted by timppa811 View PostErikoinen yhteensattumako että kännykkä pimenee juuri kun akkua lataa? Laturi on kytketty apuvirran anto pistokkeeseen konehuoneessa.
Laturihan antaa 15.8V piikkejä "desulfating" vaiheessa, toki akun pitäisi nuo suodattaa, mutta se on ainoa mitä keksin. Muilla kuitenkin sama purkki on ilmeisesti toiminut c-tekin kanssakin?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Tarkoitat varmaankin "recond" ominaisuutta joka pitää suorittaa akun ollessa irti http://www.ctek.com/Archive/ProductM...S%205.0_EN.pdf
Olen käyttänyt autonkuva+AGM ominaisuutta aina. Tuo "desulphation" suoritetaan käsittääkseni aina laturin sähköistyksen jälkeen.
Originally posted by HTK12 View PostKäytit siis tuota ominaisuutta, etkä normaalisti ladannut? Tuon käytöstähän varoitetaan laturin ohjekirjasta, että pitäisi irroittaa akku autosta ennen tuon käyttöä..
Comment
-
-
Jaahas, se olisikin ensimmäinen talvi, jos webaston kanssa ei olisi mitään ongelmaa. Sigun e39:ssä lakkasi webasto pelaamasta. Yritin selvittää ongelmaa inpan kanssa:
Tuollaista vikakoodia pukkaa. Nollasin koodit pariin kertaan ja tuo on ainoa koodi, mitä tarjoaa uudestaan ja uudestaan.
Tuossa vielä yleiskuva tilanteesta.
Inpalla sain kokeiltua sen, että webaston polttoainepumppu toimii ja myös palotilan puhallin alkaa pöhisemään. Tosin tuota se tekee joka kerran auton laittaessa kylmänä käyntiin. Webasto ei kuitenkaan enää edes yritä päälle. Vikakoodi tulee välittömästi ja palotilan puhallin puhaltaa pari minuuttia sen jälkeen. Voiko tuolla aidosti olla kosketushäiriö jossakin, vai onko syytä olettaa olevan korttivikaa tai vika pumpussa?
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostJaahas, se olisikin ensimmäinen talvi, jos webaston kanssa ei olisi mitään ongelmaa. Sigun e39:ssä lakkasi webasto pelaamasta. Yritin selvittää ongelmaa inpan kanssa:
Tuollaista vikakoodia pukkaa. Nollasin koodit pariin kertaan ja tuo on ainoa koodi, mitä tarjoaa uudestaan ja uudestaan.
Tuossa vielä yleiskuva tilanteesta.
Inpalla sain kokeiltua sen, että webaston polttoainepumppu toimii ja myös palotilan puhallin alkaa pöhisemään. Tosin tuota se tekee joka kerran auton laittaessa kylmänä käyntiin. Webasto ei kuitenkaan enää edes yritä päälle. Vikakoodi tulee välittömästi ja palotilan puhallin puhaltaa pari minuuttia sen jälkeen. Voiko tuolla aidosti olla kosketushäiriö jossakin, vai onko syytä olettaa olevan korttivikaa tai vika pumpussa?
tarvetta uudelle pumpulle??__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostPikaisella selvityksellä vissiin ei välttämättä kannata alkuperäistä pumppua hommata?
itellä ollut juuri päinvastainen käsitys. eli fyysinen sopivuus 100% toimivuus samoin.
Pierburg pumppua olen pitänyt tähän mennessä parhaana kunnes toisin todistetaan.
phülerin pumpusta en sano mitään.
ja pumppuja löytyy privalla lisätietoa__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
-
Originally posted by e46touring View Postkerro ihmeessä miksi ei orggis pumppua kannata hommata ?
itellä ollut juuri päinvastainen käsitys. eli fyysinen sopivuus 100% toimivuus samoin.
Pierburg pumppua olen pitänyt tähän mennessä parhaana kunnes toisin todistetaan.
phülerin pumpusta en sano mitään.
ja pumppuja löytyy privalla lisätietoa
Täyttä selvyyttä en kuitenkaan saanut siihen, että sopivatko nuo tarvikepumput tuohon alkuperäiseen webastoon ja mistä sellaisen saisi sopivimmin.
Ps. laitoin privaa
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostVanhoista topikeista luin, että joillakin on ollut hyviä kokemuksia joistakin tarvikepumpuista, eikä hinta ole päätä huimannut, jos verrataan uuteen alkuperäisosaan. Suosin kyllä original teileä useimmissa autoni varaosissa, mutta jos tarvikeosa on laadultaan originaalia vastaava ja selvästi halvempi, niin ei silloin kannata nimestä maksaa.
Täyttä selvyyttä en kuitenkaan saanut siihen, että sopivatko nuo tarvikepumput tuohon alkuperäiseen webastoon ja mistä sellaisen saisi sopivimmin.Last edited by Clavurion; 13-01-2014, 22:09.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
olis sellainen ongelma webaston kans että jos moottori on ihan kylmä ja pakkasta n.-20 niin webasto ei pysy päällä kuin 2-3 min ja sammuu. Mut jos autoa käyttää sen verran että lämpömittari nousee sinisen puoleen väliin ja sammuttaa niin sit toimii niinkuin pitää ja pysyy päällä 30min :think
olisko tämä korttivika?
niin ja auto on 530d e39
Comment
-
-
Originally posted by ratomi View Postolis sellainen ongelma webaston kans että jos moottori on ihan kylmä ja pakkasta n.-20 niin webasto ei pysy päällä kuin 2-3 min ja sammuu. Mut jos autoa käyttää sen verran että lämpömittari nousee sinisen puoleen väliin ja sammuttaa niin sit toimii niinkuin pitää ja pysyy päällä 30min :think
olisko tämä korttivika?
niin ja auto on 530d e39
Comment
-
-
Subbarin johdotuksia tehdessä tuli purettua takapenkin selkänojien sivuosatkin ja oikean alta löytyi alkuperäs asennettu Webaston Telestart T70 kauko-ohjaus boksi.
Auton kun ostin niin itse kauko-ohjainta ei tullut mukana. Todennäkoisesti myyjäkään ei tiennyt telestartin olemassa olosta.
Kysymys kuuluukin että jos löydän jostain tuollaisen T70 mallin kauko-ohjaimen, niin saako sen jollain konstilla opetettua ohjaamaan tuota nyt autossa jo olevaa lootaa joka käynnistäisi Webaston?i20 iX xdrive 40 -22, Sophisto Grey Brilliant Effect
ex G31 530e -20 lci M/// -Sport , Phythonic Blue Metallic
ex G31 520D -18 M/// -Sport , Blue Stone Metallic
ex F11 530D -14, Jatoba Metallic
ex E39 530iA -03, M/// Sport individual Orinoco Metallic
Comment
-
Comment