E39 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kaol
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Saamaa tietoa kaipailisin?
    http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/01/12/04
    ja


    Rear Panels
    To remove the upper panel on the two part comfort seats you push the panel straight down while pulling outward at the bottom.
    To remove the bottom panel you need to push it sideways at the bottom. Push toward the centre console and pull out at that side at the same time. Then push toward the door and pull out at that side.

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Kuinkas tuo etupenkin takaverhoilu irtoaa? Pääsis vilkaseen saako tuon persgrillin ehjättyä.
    Saamaa tietoa kaipailisin?

    Leave a comment:


  • rikul
    replied
    Originally posted by Reeperbahn View Post
    Varmaahan ei oo muu ku se että en tänä(kään) viikonloppuna saa baarista römpsää. Mutta sen minkä olen jenkkifoorumeilta lukenut niin ne jotka ovat tarkistaneet pultit M62:esta niin ovat olleet ok.
    Voi iesus

    Leave a comment:


  • Reeperbahn
    replied
    Originally posted by jukkae View Post
    Onko varma kans? Oon aina eläny siinä uskossa että tässäkin on samaa vikaa...
    Varmaahan ei oo muu ku se että en tänä(kään) viikonloppuna saa baarista römpsää. Mutta sen minkä olen jenkkifoorumeilta lukenut niin ne jotka ovat tarkistaneet pultit M62:esta niin ovat olleet ok.
    Last edited by Reeperbahn; 08-09-2012, 16:57.

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Kuinkas tuo etupenkin takaverhoilu irtoaa? Pääsis vilkaseen saako tuon persgrillin ehjättyä.

    Leave a comment:


  • pedroo
    replied
    Kertokaa viisaammat kun en selkeitä ohjeita löytänyt, Että miten saan aux input tai (ja) usb paikan autooni. Autona on 530d 4/2001 bmw business kasettisoittimella ilman cd vaihtajaa.. KIITOS! ilmeisesti joku johtosarja pitää vaihtaa?

    edit: http://www.erikoisvaruste.fi/product_details.php?p=467 onko kokemuksia/tietoa toimivuudesta?
    Last edited by pedroo; 08-09-2012, 14:25.

    Leave a comment:


  • jukkae
    replied
    Originally posted by Reeperbahn View Post
    Ei ole enää M62:essa tätä ongelmaa.
    Onko varma kans? Oon aina eläny siinä uskossa että tässäkin on samaa vikaa...

    Leave a comment:


  • Reeperbahn
    replied
    Originally posted by Mik@ View Post
    Ja toiseksi, pysyykö näissä m62 moottoreissa öljypumpun mutterit kiinni? niin kuin m60:ssä ei ilmeisesti pysy.
    Ei ole enää M62:essa tätä ongelmaa.

    Leave a comment:


  • Mik@
    replied
    Onko e39:n hifi systeemissä (ei dsp) leikattu alimpia taajuuksia takabassokaiuttimilta?

    Ja toiseksi, pysyykö näissä m62 moottoreissa öljypumpun mutterit kiinni? niin kuin m60:ssä ei ilmeisesti pysy.

    Leave a comment:


  • Ramzez
    replied
    Porukalla on nyt käsitteet hieman hukassa. Paisuntasäiliön korkin pitäisi hoitaa ylipaine pois järjestelmästä, päästämällä paine läpi kun se kasvaa liian isoksi. Lievä ylipaine ei ole ongelma, vaan nimenomaan normaalia sellaisissa autoissa, missä jäähdytysnesteen normaali lämpötila on yli sadan asteen. Paineistettuna neste pysyy yhä nesteenä, eikä kiehu. Jos tällaiseen järjestelmään menee päästämään ilmaa, esim. avaamalla korkin tai ilmaruuvin, niin takuulla ylipaine karkaa sitä kautta ulos. Siinä vaiheessa kuuluu huolestua kun nesteet karkaavat korkin välistä ulos, joka viittaa todelliseen ilmaan järjestelmässä.

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Sovitaan sitten että se on nesteruuvi

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Sittenhän sen pitäisi olla nimeltään nesteruuvi?
    siis nimihän tulee siitä että ko ruuvin avulla päästetään ilma pois. kun homma suoritettu ja ruuvi kiristetty, ilma EI pääse ko ruuvin taakse. eihä jarruihinkaan pääse ilmaa kun ilmausruuvit on kii. :think:
    trollaatsä?
    Last edited by peto2; 07-09-2012, 17:31.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Ei? ei mene paisariin vaan on yhteydessä syylarin ylimenoon joten kyllä siellä pitää nestettä olla.
    Sittenhän sen pitäisi olla nimeltään nesteruuvi?

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Eikös ilmausruuvista kuulu ilmaa tullakkin? Siis auto sammuksissa. Jos avaa jäähdyttimen korkin, niin tuleehan sieltäkin pitkän aikaa vesihöyryä.
    Ei? ei mene paisariin vaan on yhteydessä syylarin ylimenoon joten kyllä siellä pitää nestettä olla.

    Leave a comment:


  • Hebbu ///M3
    replied
    Originally posted by Ricoooo View Post
    noniin elikä mikäs bemarissa ongelmana kun kerää painetta jäähdytin järjestelmään, kun avaa ilmausruuvin pienen ajon jälkeen niin puskee sieltä usean minuutin ajan vesihöyryä. Järjestelmä ilmattu useita kertoja, osia vaihdettu vesipumpusta syyläriin. missä vika? kyseessä e39 2,5 bensiini . apua tarvitaan !!
    Mulla ainahi ralliajun jälkeen on 104c myllyssä lämmöt niin eikö se neste kiehu kun sieltä paineet häviää kun ilmakorkki avataan. En sitten tiijä mitä sulla lämmöt oli, ja oliko siellä tosissaan liikaa painetta?

    Leave a comment:

Working...
X